juliane Skrevet 20. oktober 2015 #621 Del Skrevet 20. oktober 2015 Gratulerer så masse! Gleder meg til å høre om hvordan hun kom ut! Leit at mannen ikke får bli. A ble jo også sendt hjem første natta, og det var så grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. oktober 2015 #622 Del Skrevet 20. oktober 2015 Gratulerer! Jeg er også spent på hvordan hun kom ut! Jeg ser for meg dobbel supermann eller noe sånt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. oktober 2015 #623 Del Skrevet 20. oktober 2015 Gratulerer så mye Stiller meg i køen og venter spent på å lese om hvordan hun kom ut Veldig kjedelig at mannen ikke får være hos dere i natt da Barsel burde virkelig hatt enerom for alle slik at partner kan få være der første natta i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. oktober 2015 #624 Del Skrevet 20. oktober 2015 Uff, så kjedelig at mannen må hjem! Men gratulerer så mye! Du har hatt litt av en fødsel! Håper du orker å dele historie etter hvert! Kos deg så godt du klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 20. oktober 2015 #625 Del Skrevet 20. oktober 2015 Gratulerer så mye :D :D Gleder meg til å høre historien... Nyt tiden med lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. oktober 2015 #626 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ååååå gratulerer så mye Jeg stiller meg i nysgjerrigkøen Kjipt at mannen ikke får bli Men er vel nesten sånn det er der borte nå. Har null forventninger om enerom når det er min tur. Håper du får en fin natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. oktober 2015 #627 Del Skrevet 20. oktober 2015 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 20. oktober 2015 #628 Del Skrevet 20. oktober 2015 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 20. oktober 2015 #629 Del Skrevet 20. oktober 2015 Gratulerer så mye! Gleder meg til oppdatering. Utrolig dumt at mannen må hjem, jeg vurderer å bli statsminister slik at jeg kan gjøre noe med barselsopphold - alle bør få familierom hvertfall de to første nettene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 20. oktober 2015 #630 Del Skrevet 20. oktober 2015 Gratulerer så mye blomst! 😀🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 21. oktober 2015 #631 Del Skrevet 21. oktober 2015 Gratulerer såå mye!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiiil Skrevet 21. oktober 2015 #632 Del Skrevet 21. oktober 2015 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 21. oktober 2015 #633 Del Skrevet 21. oktober 2015 Gratulerer så mye! Ramlet over dagboka di i går og har nå lest gjennom hele! Her blir det også to tette, har ei på 10,5 måneder og er 4+6 gravid med nummer to. Du får gå foran meg i løypa og komme med tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 22. oktober 2015 #634 Del Skrevet 22. oktober 2015 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. oktober 2015 #635 Del Skrevet 22. oktober 2015 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 22. oktober 2015 #636 Del Skrevet 22. oktober 2015 Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 23. oktober 2015 Forfatter #637 Del Skrevet 23. oktober 2015 Tusen takk alle sammen!!! Er på mobil så får ikke sitert Ser jeg har lagt opp høye forventninger til hvordan hun kom ut, haha. Men ifølge jordmora var det veldig spesielt. Hun var ikke stjernekikker men hodet kom liksom ut på skrå! Det var derfor fødselen var lang!(og grusom). Skal få skrevet ned fødselshistorien snart! Ellers kom vi hjem igår. Dagen idag har gått i ett med besøk og kos. Melka kom for fullt igår,og puppene mine sprekker snart. Gleder meg til den verste sprengen gir seg altså. Lille E har tatt puppen siden hun ankom denne verden, så jeg er superheldig. Ikke såre brystvorter lenger engang, og jeg har overflod av melk. Så jeg er så heldig. Storesøster har øyeblikk med beundring og vil kose og ta på,men stort sett bryr hun seg ikke noe særlig enda. Koser meg virkelig,men har liksom ikke gått helt opp for meg enda, at jeg er tobarnsmor! Men til nå så nyter jeg tilværelsen, selvom vårt nye familiemedlem kun spiser,bæsjer og sover også er hun virkelig så nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 23. oktober 2015 #638 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ååååååå.... Baby nå ble jeg veldig verpsesjuk. Flaks at jeg er over halvveis ferdig verpet Gleder meg til å lese historien Kos deg med lille. Høres forløpig ut som en drøm. En sånn ammestart vil jeg også bestille Gi gjerne rapport på hvordan det var på barsel også nysgjerrig som fyyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 23. oktober 2015 #639 Del Skrevet 23. oktober 2015 Gratulerer så mye! Nå må du lage ny ticker Gleder meg til å lese mer om fødsel og alt Nyt dagene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammanicolene Skrevet 23. oktober 2015 #640 Del Skrevet 23. oktober 2015 Gratulerer sååå masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå