Gå til innhold

Irene & Kristian 04/06-05


maki

Anbefalte innlegg

Nok en litt dum drøm i natt.

Drømte at vi ikke hadde bestilt bryllups kake så jeg LØP til butikken å kjøpte tre sånne kakebunner, masse kremfløte, fyll osv og skulle liksom lage kaka i pausen mellom middag og kake :ler::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går trykket jeg opp nesten alle invitasjonene mangler 6stykker men de får jeg bare ta senere, skal ikke sende dem ut før november/desember uansett.

De ble ikke slik jeg hadde tenkt, ble så kløn å feste på de hjertene laget i sølv ståltråd, så fant et bilde jeg likte på nette å brukte det på framtiden, så da kommer jeg også til å ha de hjertene på sanghefte.

Er veldig fornøyd med invitasjonene.

Hun jeg har bett om å være forlover sa ja i går *hurra* :hoppe:

Men han vi ha bett som å være toastmaster sa dessvere nei, så nå har vi virkelig ikke noen anelse om hvem vi skal be lenger. :(

Jaja ha jo god tid på oss, så vi finner vel en eller annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg bestillt time hos frisøren, skal snakke med henne om prøve time senere.

Vi skal også begynne med den laaaaaaaange prossesen å fjerne den svarte fargen i håre mitt, skal dit på onsdag å ta noen striper.

Jeg synes det er veldig fint med svart hår nå, men er ikke sikkert jeg mer det lenger 10- 20 år inn i tid, så sater på en farge som er litt nærmere min egen på den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å lese om bryllupsforberedelsene dine. Jeg gifter meg en måned etter deg, og har ikke kommet så langt i planleggingen. Det blir en spennende tid framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På lørdagen så reiste vi til Fredriksta for å bestille ringer fra smykkesenteret

Vi ble litt forsinket å hadde også problemer med å finne frem, så vi kom 5 min før stenge tid.

Må bare si at René er en utrolig hyggelig mann.

Vi bestilte disse ringene, falt bare helt pladask for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så har jeg endelig ringt fotografen da, nå er det bare å ringe å avbestille der vi har bestilt fra før av. Likte ikke servicen der, men tørte ikke avbestille før vi hadde fått sikra oss ny fotograf.

Skulle egentlig gjøre meg ferdig med bryllups sia vår i dag, men ble til at jeg satt meg ned å fikse kirke programet i stede, samt noen skriv til forloverene og toastmastern som de har bett om.

Kristian synes kirkeprogramet var flott, så da får vi håpe at presten og organisten godskjenner det. Men er ikke no vist i kontakte dem ennå synes jeg.

Salmene vi har valgt:

Kjærlighet er lysets kilde

Kjærlighet fra Gud

Mulig at vi bytter ut den første sangen med en som ble brukt en del på guds tjeneste på en skole jeg gikk på. Men husker ikke hva den heter.

Skriftene:

Høys 2,8-14.16-17 + 8,6-7a

1 Joh 4,7-12 (kanskje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ringene i dag. Kjempe nydlige, utorlig fornøyd med de.

Har funnet ut hva jeg skal gi i morgengave, (hadde jo egentlig bestemt meg for et medlemskap i en golfklub med nybegynner kurs.... men utstyret er jo også veldig dyrt så fant ut at jeg måtte droppe det)

Så skal få laga mansjettknapper med matchende slipsnål i sølv... har ikke råd til i hvitgull.

Har snakka med René som har gitt mange fine råd og forslag. Gleder meg til å se resultatet. Kommer nok til å slite med å ikke gi dem i jul eller bursdags gave.

Avbestilte den første fotografen vi bestilte i dag. Godt å ha fått det gjort.

I morra skal jeg ringe Anita hun som driver hotellet vi skal ha festen på å høre hvor mange blomsterdekorasjoner hun tror vi trenger.

Så skal jeg stikke innom forine å bestille blomster for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Morsomt å lese dagboken din siden vi skal gifte oss samme dag.

Tror nok du har kommet endel lenger i dine forberedelser enn det jeg har. Har ikke kommet igang med invitasjone, bordkort eller kirkeprogram. Invitasjonene skal jeg lage selv. Har vært innom en hobbyforetning i byen og der fikk jeg myyyye inspirasjon. Jeg er ikke så veldig kreativ men de hadde laget så mye fint som var på utstilling så jeg skal helt sikkert få til noe pent som ikke er alt for komplisert.

Og en ting til - godt det ikke er bare meg med rare drømmer om bryllupet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Morsomt å lese dagboken din siden vi skal gifte oss samme dag.

Tror nok du har kommet endel lenger i dine forberedelser enn det jeg har. Har ikke kommet igang med invitasjone, bordkort eller kirkeprogram. Invitasjonene skal jeg lage selv. Har vært innom en hobbyforetning i byen og der fikk jeg myyyye inspirasjon. Jeg er ikke så veldig kreativ men de hadde laget så mye fint som var på utstilling så jeg skal helt sikkert få til noe pent som ikke er alt for komplisert.  

Og en ting til - godt det ikke er bare meg med rare drømmer om bryllupet :)

Synes det blir litt ekstra stas å lese i bryllupsdagboken din fordi vi skal gifte oss på samme dag ja.

Bah må trykke opp invitasjonene på nytt jeg og min har valg en litt annen farge :hoho::klaske::ler:

Men blir bare å printe ut av dataen det også, vi prøver å holde detter på ca 70 000 å slik det er så langt så har vi da ikke råd til kjøpe litt spesielt papir, men jeg føler det blir pent uansett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt

Hotell = mat/overnatting: 56480 kr

Fotograf = 7500 kt

Kake = 3100 (med kjøring)

Ris og puser = 610 kt

Bord kort = 437 kr

Invitasjoner : har papir fra før av så legger ikke merke til utgiftene der.

Til maten er det beregnet 5 glass hvin et til foretten og 4 til hovedretten så regner jo med at det skal bli litt mindre.

Har ikke bestilt blomster ennå, hadde jo planer om å gå i går, men det gikk dessvere ikke.

Regner med 4-5 tusen. Håper på billigere.

Var også innom fotografen i dag, hun virket veldig veldig hyggelig å sa at hun sa i fra om bruden hadde leppestift på tenna osv noe som er viktig for meg da for har vært uheldig der før

Kristian og jeg har forsten vær forlovet i 3 mnd i dag :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tidlig ute. Sender dere ut invitasjonene i november desember? Det hørtes veldig tidlig ut....? Vi tenker sende ut i april, og gifter oss i juli. Har du msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter nå å nyter mitt tredje glass med faszination strawberry, hadde det ikke vært for at vi sprenger budsjett dersom vi skal ha velkomsdrink med alkohol så skulle vi ha hatt faszination strawberry som alternativet med alkohol. Dersom hotellet vi skal ha det på på hadde hatt mulighet for å bruke denne da selvføgelig.

Smakte på kaker i går, var grådig godt, det var også en hyggelig overraskelse at det var gratis også. Vi har nå da bestemt oss for en kake skal bli morro å bestille

Men får komme meg tilbake til de andre jeg.

Denne kvelden ødleger hele slankegreia mi :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp stått opp, hver gang jeg drikker så våkner jeg opp tidlig for å være våken i noen få timer for så å legge meg igjen, å her sitter jeg. La meg litt tidligere nn vanlig, så våkna mye tidligere enn jeg pleier.

Kontakta fire gamle venner i går det var morsomt, prøve å ha litt mer kontakt med dem nå.

Men det smarteste jeg gjore i går var å kaste resten av røyk pakka mi i oven, når røyk slutter å smake godt og man patter på den for ingenting da er det på tide å slutte. Så slutter helt nå ikke no mere fest/helg røyking på meg.

Jeg skal også nekte meg selv å drikke noe mere alkohol før jeg har gått ned de kg`ne jeg må for å føle meg vell.

__________________________

Gleder meg sånn til å gifte meg med Kristian. Han gjør meg så lykkelig.

Kunne snakket om han og bryllupetdagen lang, har vel også gjort begge deler så prøver å begrense det litt, ikke like morro for alle å høre på som det er for meg å fortelle.

Men får gå å finne puta igjen jeg

natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Maki.

Kjempemasse-lykke-til med å kutte røyken. Det hørest ut som at du er i samme situasjon som meg da jeg bestemte meg å stumpe røyken. Det smakte ikke noe godt lenger og da jeg først bestemte meg må jeg si at det gikk utrolig bra å slutte. Snart 2 år siden nå for min del og savner den ikke.

Kakesmaking - det hørtest morro ut. Tror ikke vi får anledning til det siden vi bestiller fra en dame privat som driver litt baking på si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maki.

Kjempemasse-lykke-til med å kutte røyken. Det hørest ut som at du er i samme situasjon som meg da jeg bestemte meg å stumpe røyken. Det smakte ikke noe godt lenger og da jeg først bestemte meg må jeg si at det gikk utrolig bra å slutte. Snart 2 år siden nå for min del og savner den ikke.

Kakesmaking - det hørtest morro ut. Tror ikke vi får anledning til det siden vi bestiller fra en dame privat som driver litt baking på si.

Tusen takk, begynner å nærme seg helg nå, får se om suget kommer eller ikke.

Kakesmaking er både godt og morro. Du kan jo sikkert bare ringe til hun dama å spøre da. Eventuelt bare bestille en topp for å smake på den. :wink:

Gratulerer med røykeslutt! :-) Du? Korleis har de laga invitasjonane dykkar?

Tusen takk

Jeg fant et par bilder jeg likte på nette å maipulerte dem. Så fant jeg et bilde av meg å typen å lagde en hjerte form å ha det i.

Så åpna jeg word å lagde en tabell (med 4 celler to oppe og tp nede), satte bilde av oss til venstre og teksten til høyre (hadde også teksen som eget bilde)

Så hadde jeg et annet dokoment som fram siden. Ny tabell og bilde i høyre celle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...