Gå til innhold

Egoisme på det verste!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om noen får allergisk reaksjon av vaksiner så skjønner vel du med den lille hjernekapasiteten du har at den personen da ikke kan ta vaksine og at de da må komme opp med noe alternativt. Anbefaler deg å lære deg å lese. Må være vondt å være så firkanta!

Anonymous poster hash: 51b79...5ef

Fanatikere vil tydeligvis ikke se dette.

Det virker nesten som om de vil at vi skal ta livet av barna våre, slik at deres barn og dem selv skal være bedre beskyttet mot disse sykdommene.

Jeg har ikke sett en eneste eneste anti-vaksinasjon-person i denne tråden, men likevel er temperaturen høy.

Mine barn har tatt de vaksinene som de har tålt, resterende er de ikke vaksinert mot.

Jeg har tatt alle vaksinasjoner, selv påfyllingsdosene som kreves som voksen.

Jeg er ikke egoistisk, uvitende, og ignorant bare fordi barna mine har vært allergisk mot en komponent i noen av vaksinene.

Anonymous poster hash: f4a75...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fanatikere vil tydeligvis ikke se dette.Det virker nesten som om de vil at vi skal ta livet av barna våre, slik at deres barn og dem selv skal være bedre beskyttet mot disse sykdommene. Jeg har ikke sett en eneste eneste anti-vaksinasjon-person i denne tråden, men likevel er temperaturen høy. Mine barn har tatt de vaksinene som de har tålt, resterende er de ikke vaksinert mot.Jeg har tatt alle vaksinasjoner, selv påfyllingsdosene som kreves som voksen.Jeg er ikke egoistisk, uvitende, og ignorant bare fordi barna mine har vært allergisk mot en komponent i noen av vaksinene. Anonymous poster hash: f4a75...b53

Men her er det da ikke snakk om at de som ikke gir barn vaksiner som barnet er allergisk mot. Det er snakk om de som velger bort vaksineprogrammet av årsaker som at de fortsatt tror på at autisme skyldes vaksiner osv.

Hadde du latt være å vaksinere de andre barna dine fordi det ene barnet reagerte på en vaksine? Eller er det okay at naboen ikke vaksinerer sine barn fordi de hørte om at ditt barn fikk en reaksjon og de ikke er villige til å risikere det selv? Ja, man kan være allergisk, og da bør man ikke gi barnet vaksinene som barnet reagerer på, men sjangsene for at barnet er allergisk er ikke så store at man bør droppe vaksiner fordi man er redd for det

Anonymous poster hash: 2a39a...fd5

• Liker 2
Skrevet

Men her er det da ikke snakk om at de som ikke gir barn vaksiner som barnet er allergisk mot. Det er snakk om de som velger bort vaksineprogrammet av årsaker som at de fortsatt tror på at autisme skyldes vaksiner osv.

Da må du lese grundigere for det er foreldre av allergiske barn som blir sterkt kritisert for ikke å ha vaksinert barna sine i denne tråden.

Så du mener at foreldre som vet at barna deres reagerer på en eller flere vaksiner, og som vet at reaksjonen potensielt kan være dødelig, skal vaksinere barna sine?! Jeg trodde omsorgssvikt var å ikke beskytte barna sine fra fare jeg.

Helt enig! Det er en privatsak! Hva noens barn tåler og ikke trenger ikke allmenheten å vite om. En skal aldri, aldri dømme noen på ett så tynt grunnlag som jeg ser enkelte gjør i denne tråden. Å beskytte barna mot potensielle reaksjoner og død er i min bok langt mer viktig enn å utsette de for nettopp det ved å vaksinere de. Folk må slutte å dømme andre, når de i bunn og grunn ikke har peiling på hvorfor valget blir tatt. Det er en privatsak.

Anonymous poster hash: 9c0c1...a69

Og som jeg skrev, mine barn har tatt de vaksinene de tåler.

Skrevet

Hadde du latt være å vaksinere de andre barna dine fordi det ene barnet reagerte på en vaksine? Eller er det okay at naboen ikke vaksinerer sine barn fordi de hørte om at ditt barn fikk en reaksjon og de ikke er villige til å risikere det selv? Ja, man kan være allergisk, og da bør man ikke gi barnet vaksinene som barnet reagerer på, men sjangsene for at barnet er allergisk er ikke så store at man bør droppe vaksiner fordi man er redd for det

Jeg glemte å svare på andre del.

Hvis legen anbefaler at mitt andre barn ikke tar en vaksine grunnet første barns reaksjoner, velger jeg å lytte til legens råd, så absolutt!

Å trekke inn naboer blir bare for dumt i en slik sammenheng, da det ikke finnes det helsepersonell som vil advare mot en vaksine fordi naboen fikk en reaksjon.

• Liker 1
Skrevet

vet du? Sånne som deg skulle vært tvangssendt på kurs om vaksiner, flokkimmunitet og grunnleggende vitenskapelig metode. Dette er altså så skremmende kunnskapsløst, farlig og ufattelig uintelligent sagt!

Anonymous poster hash: d12ae...695

Rasshøl.

Babyen min rakk forresten å få tre forskjellige barnesykdommer h*n ikke rakk å bli vaksinert mot, og tror du jaggu ikke babyen overlevde?!

Provaks er så sjuke og utspekulerte, og jeg har faan meg enda til gode å se en som er pro vaksine bli hengt og få så mye dritt slengt i trynet av en som ikke vaksinerer.

Hvis dere er så JÆVLA opptatt at flokkimmunitet og solidaritet får dere stenge dere inne og aldri mer dra til utlandet. Du drar med deg dritt hjem selv DU ikke blir sjuk.

Her orker jeg ikke være lenger.

Anonymous poster hash: eca71...5ea

• Liker 1
Skrevet

vet du? Sånne som deg skulle vært tvangssendt på kurs om vaksiner, flokkimmunitet og grunnleggende vitenskapelig metode. Dette er altså så skremmende kunnskapsløst, farlig og ufattelig uintelligent sagt!

Anonymous poster hash: d12ae...695

Nei, det er sånne som deg som skulle hatt ett kurs om vaksiner! Allergi er alvorlig. Og noen reaksjoner på vaksiner kan være dødelig. Så lenge en velger å holde barna unna en eller flere vaksiner pga allergi så er det IKKE kunnskapsløst! Det er rett og slett ansvarsløst og grovt uaktsomt å vaksinere barn en vet er allergisk. Du aner virkelig ikke hva du snakker om her.

Anonymous poster hash: 9c0c1...a69

Skrevet

Rasshøl.

Babyen min rakk forresten å få tre forskjellige barnesykdommer h*n ikke rakk å bli vaksinert mot, og tror du jaggu ikke babyen overlevde?!

Provaks er så sjuke og utspekulerte, og jeg har faan meg enda til gode å se en som er pro vaksine bli hengt og få så mye dritt slengt i trynet av en som ikke vaksinerer.

Hvis dere er så JÆVLA opptatt at flokkimmunitet og solidaritet får dere stenge dere inne og aldri mer dra til utlandet. Du drar med deg dritt hjem selv DU ikke blir sjuk.

Her orker jeg ikke være lenger.

Anonymous poster hash: eca71...5ea

Amen.

Signerer denne.

Anonymous poster hash: bda8c...d27

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...