Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine


Charmina

Anbefalte innlegg

Åh, så triste nyheter da vennen min :cry: :troest:

Det er så vondt når de aller mest spesielle menneskene i livet blir gamle og syke. Det er mange år siden jeg mistet mine besteforeldre, men jeg blir kjempetrist av å tenke på det. Tenker på deg! :klem:

Og så synes jeg det hørtes veldig fint ut i Trondheim, så koselig at du og Lillelou har så fin kontakt! :kose:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Charmis! :kyss:

Tusen takk for torsdag, det var virkelig kjempekos! :hoppe: Litt synd med det sure været, men det driiiiiter vi bare i! :sjarmor: Fant du mye fint på Wheat da du kom tilbake? ;)

Jeg dukket ned i bryllupsbladet,og kikker i det hver dag. Det var fint! Og faktisk var det bilde av en kollega av forloveren min der, fra kollegaens bryllup.Artig. :)

Jeg fikk det desverre litt travelt i Bergen,og så fikk min venninne en litt vond og trist beskjed, så jeg syns det var vanskelig å forlate henne, men jeg skal nok tilbake igjen om ikke så skrekkelig lenge. Har du testet kafè Molière rett ved teateret? Mener den ligger i Vaskerelven. Har verdens beste kaker...:sikle:

Trist å høre om bestemoren din. :klem::troest: Jeg mistet brått farmoren min for to år siden,og nå er bestemor i ferd med å forsvinne inn i demensverden, og det er skikkelig trist, henne tror jeg at jeg har hatt et lignende forhold til som du har til din. :klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:tristbla: Det var kjempetriste nyheter vennen!! Jeg må bare si at jeg tenker på deg....og skjønner at du har det kjempevondt akkurat nå....bestemødre er spesielle...men i ditt tilfelle vet jeg godt at hun er mer enn "bare" en bestemor.... :hjerte:

Tenker på deg...og jeg er her hvis du trenger meg! :troest:

Gooood :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til? Har tenkt masse på deg, og så måtte jeg innom og gratulere Henrik med dagen i dag! :bursdag:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Så trist å høre om din bestemor. :troest:

Er ikke så mye inne her for tiden, falt litt i staver uten viljestyrke til å bare jobbe på... :sjenert:

Men jeg tenker på deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godjentene mine!

Tusen takk for koselige hilsner. Utrolig kjekt at dagen til Henrik ble husket også.

Her er det ikke mye framgang når det gjelder min bestemor. Hun ligger i respirator og jeg tenker på henne hele tiden.Det er så vondt å ikke kunne være der og sitte med henne og passe på henne. Savner sånn å kunne snakke med henne slik som jeg pleier!

Det er en vond tid.

Kjenner at jeg har lite overskudd til annet enn å gå på jobb, og til å ta meg av Henrik og Martine.Er stuptrøtt hele tiden synes jeg.

Men tenker på dere jenter og følger med dere innimellom.

Takk for at dere finnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Innom med et smell- :kyss: på kinnet og en goood :klem: til snuppa mi!

Tenker masse på deg, og håper at du har det greit til tross for omstendighetene.... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Takk vennen

Madden :klem: Takk til deg også vennen

I dag blir mor som jeg kaller min bestemor flyttet til et større sykehus oppe i Bodø. De venter på flyet som akl transportere henne nå. Mer vet jeg ikke enn.Skulle ønske jeg var der og holdt henne i hånden hele tiden.

Ute skinner sola og jeg er akkurat hjemme fra fotball treningen :ball: Fikk meg en skikkelig smell så sitter her og verker værre. Ikke akkurat den sunneste sporten å begynne med kanskje :blaaveis: Men utrolig gøy da! Og på onsdagen har vi kamp igjen!

Senere i kveld skal jeg å bowle med jobben og det blir nå litt koselig. Har nå vært en tur på jobb noen timer i dag også selv om det er fri og pinse. Driver og syr kostymer til temafesten vi skal ha og henger litt etter så det måtte bare gjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med temafest i barnehagen!

Høres veldig artig ut med fotball også :Hehe:

Masse varme tanker og klemmer :klem::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppis!!

Bare innom for å si at jeg lever enda :ler:

Ser du har ditt å stri med om dagen - høres ikke mye kjekt ut nei. Men håper du holder ut...

Alt vel med meg. Veldig klar for å få denne lille gutten ut snart. er i min siste mnd nå.

"Bare" 4 uker og 5 dager igjen til termin :ler:

Men skal holde deg oppdatert på hva som skjer fremover ;)

Snakkes vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Temafest blir bra, men min avdeling trakk luft av de fire elementene. Vanskelig å sy kostymer da! Men vi tenkte etter masse tenking at vi alle skal være skyer. Og tro meg når det gjelder fotball :ball: så er det virkelig gøy! Men fy så vondt det gjør enkelte ganger. Spilte uten leggskinner nå sist og straffen for det er en blå og hoven fot!!!!

Glossy :klem: Å så koselig det er å se deg her igjen. Og nå er det jammen ikke lenge før den lille prinsen kommer. Utrolig spennende tid da vennen min. Er så glad for at du er innom og oppdaterer meg!

Jeg har hele dagen innbilt meg at det er søndag i dag, men det er det jo ikke. Sent hjem i natt. Endte jo opp på byen etter bowlingen og hadde en kjempekoselig kveld.Og med unger som våkner før fuglene er det jo ikke den beste kombinasjonen da!

Ellers er jeg skikkelig støl i kroppen i dag etter fotballtreningen i går så jeg vurderer sterkt å ta denne kroppen her en tur opp i boblebadet!

Henrik og pappaen har vært spreke i dag og gått over vidden. Det er en fjelltur som de brukte ca 5 timer på. Det er andre gangen Henrik går denne turen. Han synes det er kjempestas å klare det!Jeg var her med lille frk fryd som bare blir mer og mer aktiv og full av gode ideer (iallefall synes hun det selv....) Og den munnen hennes står jo bare ikke stille.Hvorfor det da er det siste mest brukte utrykket. Hun skal ha svar på alt. Og etter at hun har lagt seg i senga for kvelden har hun nå funnet ut at det er kjempemorsomt å rope " jeg har jo ikke får kveldsmat, og er sulten" Når vi da svarer at det har hun fått og at hun nå må sove er svaret " men hvorfor det da egentlig" :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Så morsom lille frøken fryd er! Det maset med kveldsmat etter leggetid har vi også. Men ennå har han ikke spurt hvorfor han må legge seg da! ;)

Så flink og sprek Henrik er som går så lang tur! Det har han grunn til å være stolt av! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

Innom med et stort :kyss: til verden skjønneste Charmina! :)

Her skinner sola og vi har kost oss på altanen med gooood grillmat i det fine været! :)

Er så herlig når det er så varmt og fint ute! Jeg har faktisk fått solt meg litt også i dag!

Håper dere også har fint vær og at dere nyter lørdagskvelden alle 4!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Innom en tur for å oppdatere litt for Charmina.

Hun er nå hos bestemoren sin og det går dessverre mot slutten. Hun synes det er godt å være der da, selv om det er kjempetrist. :cry:

Tenker på deg, Charmina! :klem::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Charmina.. så trist å høre..

Det er så godt å høre du er der hos henne, det hjelper sånn på smerten når hun ikke er her lengre...

Tenker på deg kjære Charmina :klem:

Takk til deg La Traviata so oppdaterer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...