Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine


Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare innom og myser før jeg kryper under dyna igjen :forkjola:

Formen er helt elendig!

Tenker på dere alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Snuppa mi!!! :kyss: Er så lei meg for at du er så syk!!! Synes jammen det har vært nok av det for din del nå! :sur:

Sender over masse varme tanker....og håper at du snart føler deg bedre igjen!! :troest: Legger også igjen litt varm solbærtoddy: :perebrus: og en kjempegod :klem: til deg! Tenker på deg vennen!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er innom å legger igjen spor så alt for sjelden... :sjenert: Men jeg er innom og leser jevnlig da, tenker mye på deg og håper du snart er frisk igjen nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

NÅ må du vel snart være frisk vennen!! Blir helt bekymret jeg altså!! :(

En uke siden du var innom sist, og da var du ikke i form i det hele tatt!! Så nå håper jeg at du er på bedringens vei iallefall!! :kyss:

Tenker på deg vennen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Sender masse klemser og håper alt står bra til med dere alle sammen.Er selvsagt ikke alltid tilværelsen er slik at man kan stikke på nett og oppdatere alle til enhver tid,men vit at jeg tenker masse på deg og dine,og håper dere får en deilig påske. :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Glad i deg,Charmis! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Hei snuppa! Nå håper jeg dere koser dere sammen i påska, og at du er på beina igjen! :klem: Savner deg masse, og håper at du snart er tilbake her igjen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Bare innom med enda ett :kyss:

Her :fryser: vi! Det snør og snør.....

Nå vil jeg sannelig ha vår altså!! Det er sååå mye fine vårklær i butikkene...og kroppen min er rimelig innstilt på varme og sol nå altså! :ler:

Tenker på deg vennen, og håper at alt er bra med dere alle!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...