Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine


Charmina

Anbefalte innlegg

Lillelou :klem: Skal mase mer på charmøren ang den retten jenter! Han sier alltid at han ikke vet helt hvor mye av hva han putter oppi :ler:

Madden :klem: takk for det vennen.Kan ikke klage over regn til en som bor i Bergen nei :ler: her bøtter ned akkurat nå, og værdamen sa det skulle bli sånn hele neste uke :overrasket::grine:

Så var helgen over gitt. Den går da alt for fort gjør den ikke?

Travel uke som kommer med møter etter jobb og ikke minst mindre personale enn ellers grunnet reise og kurs. Men dagene flyr jo fort da når det er sånn.

Og snart er det jo VÅR :hoppe:

Har scrappet litt i kveld, og her er resultatet.

gallery_544_92_52690.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zevon

Stilig at du får til sånt. Er det laget på PC, eller har du laget det for hånd og tatt bilde? :klø: Er det ikke sånn at mange gjør begge deler?

Ønsker deg en god uke med barn som gir mamma en god natts søvn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmis! Kos å lese hos deg! :klem:

Har vært i byen din i helga jeg, der var det jammen hakket mer vårlig enn her på Østlandet! Håper våren kommer skikkelig både der og her snart jeg! :)

Ha en fin uke! Glad i deg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zevon :klem: Det er nok laget for hånd ja. Elsker å putle på med slikt jeg. Scrapping har jeg akkurat startet med da, men det er bare så kjekt at jeg ikke kalrer å la vær om kveldene å finne fra alt stæsjet og sette igang. Skal lage hvert sitt album til begge ungene. Tenkte det kunne være kos for de å ha senere i livet.

La Traviata :klem: Ja det begynner å bli ganske så vårlig her nå-deilig. Selv om det plasker ned akkurat nå. Takk for fine ord vennen min. Glad i deg jeg også :klem:

Klokka er straks halv ett ja og her sitter jeg. Men nå skal jeg komme meg under dyna altså Er bare ikke trøtt akkurat nå :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hilse alle fra Glossy :hoppe: Hun har det kjempebra i nytt hus og med baby i magen. Det var så utrolig koselig å finne PM fra henne i går. Har jo tenkt så masse på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:vinke: Ser deg!!! :ler:

Er Glossy gravid igjen?? Så koselig da!! :)

Har du hatt en fin mandag snuppa??

Det har igrunnen jeg altså! Har hatt relativt billig underholdning også i kveld..men det ser ut til å ha roet seg..den døddrukne hunden har sloknet i senga si, og jeg er på tur over sengstaven sjøl!! :ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Var forresten kjempeskjønn scrappesak du har laget av Henrik!! Du er utrolig kreativ og flink med hendene!! Det viser kortene du lager også!! mannen min ville jo faktisk ramme inn det fine kortet du sendte meg sist...og det er jeg helt enig i!! Det er kjempefint!! *flinke Charmisen vår!!* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden :klem: Jeg :rodme: jo helt over skrytingen altså. Men jeg elsker å putle på med slikt jeg. Da slapper jeg skikkelig av og finner roen. Har bestilt album til Martine fra USA med bilde av henne utenpå og masse rosa dill selvfølgelig :sjarmor: Det er sendt fra hun som har laget det og jeg er så spent på å se det i virkeligheten. Skal bestille ett til Henrik også. Og inni det er det plass til 60 sånn scrappete sider. regner med å få masse fine minner og bilder inni der da som de kan ha når de blir store og ikke bor med mammaen sin lengre :grine::ler:

Skal se om jeg ikke finner bilde av det ett eller annet sted.

Glossy er gravid ja og det er jo bare såååå koselig da. :legrine:

Og nå er det bare 2 dager igjen til du skal se det lille underet ditt igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så vidt innom.

Reiser til Geilo i morgen med charmøren og to vennepar. Og UTEN barn :sjarmor: Første helgen sammen uten barn på 5 år tror jeg! Blir nå litt rart da.

Reiser rett fra jobb.

Så nå må jeg finne fra ski og annet.

Ha en god helg alle snuppene mine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

søøøøøøøta! :kyss:

Riktig god tur til Geilo,vennen, denne turen unner jeg deg av hele mitt hjerte! Håper dere får en fantastisk fin helg!

Masse klem! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zevon

Hm, forsøkte å skrive noe her i går, men det hang seg opp. Uansett; ønsker deg en fantastisk og romlemantisk helg med mannen din! Tenker du gleder deg. :sjarmor: Vi drar også bort i dag, men det blir på byferie.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:overrasket: Fem år???? Herlighet!! Da var det på tide at du og charmøren fikk dere en helgetur! Håper dere koser dere glugg ihjel på turen altså! :hjerter:;)

Vi har ingenting planlagt for denne helga, men vi skal nok kose oss ja!! :ler:

Riktig god helg vennen!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper helga deres var bra! Noe sånt har dere jammen fortjent! :klem:

Og så ønsker jeg deg en fin uke! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle godjentene mine :klem:

Desverre ble ikke helga helt som jeg hadde tenkt! Reisen gikk fint og fredagen også.Men lørdag våknet jeg med den elendige formen. Hadde vondt i hele kroppen og frøs værre. Karret meg en tur avgårde på ski, men lå under to dyner og hakket tenner etterpå. Lørdagen følte jeg meg bare helt elendig.

Har vært hos legen i dag og har fått meg en kraftig bihulebetennelse igjen. Er jo liksom ikke så mange ukene siden sist :forkjola::grine:

Så nå er det medisiner og sengen som gjelder!

Er det ikke typisk! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ååååååååååå.....dakar Charmis! Jeg får nissekose litt på deg og sende masse bli frisk-støv! :nisse::nissekonekyss::nissevink::nisse::nissekonekyss::nissevink:

:kose::troest::kyss:

glad i deg, søta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Det er da fælt så du/dere skal være syke. :klem:

Får lyst å begynne med scrapping hver gang jeg ser noen vise fram noe. Så forsvinner lysten når jeg ser alt utstyret en visstnok må ha... :sjenert:

Men du er flink, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:tristbla: Så ergerlig med sykdom når dere endelig skulle kose dere sammen!!!! :sur: Typisk altså!!! Håper du kommer deg til hektene i superfart!!!!

Sender iallefall over masse blifriskvibber!!! ;)

God bedring vennen! Hold deg varm, og ta livet med ro snupp!

Gooooood :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...