Fibonacci Skrevet 20. april 2007 #3721 Del Skrevet 20. april 2007 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. april 2007 #3722 Del Skrevet 23. april 2007 Huffda....lårhøne hørtes ikke no godt ut nei!!! Sender over en god jeg... Jeg har klart å fryse på meg frostskader i pannen jeg da.. Var helt febrilsk etter noe som kunne lette hodepinen i går, og endte opp med å legge noe rett fra fryseren på panna uten noe imellom..det hjalp det.. men i dag har jeg store røde flekker i panna... Kunne ha havnet på samme sykestue vi i dag synes jeg..så kunne du lært meg å lage sånne fine kort som du lager!! Håper turbofrøkna er i bedre form nå, og at dere har fått bedre vær dere også! Her skinner sola..og det er bare herlig!! Ha en flott kveld snuppa mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. april 2007 #3723 Del Skrevet 23. april 2007 Setter forresten veldig pris på koselige hilsener og gode tanker fra deg i det siste..har vært noen tøffe dager, og det er godt å vite at noen tenker på en..og skjønner hva en går igjennom! Du er skjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. april 2007 #3724 Del Skrevet 23. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. april 2007 #3725 Del Skrevet 24. april 2007 Nå må jeg bare innom og klemse litt på Charmisen! Håper låret ditt er i ferd med å bli bedre, høres ikke noe særlig ut med blått og mørbanka lår. Her har det blitt skikkelig vår, så det er bare å glede seg til Trondheimstur! Ihvertfall gjør jeg det! Håper du har en fiiiiin dag på jobb, jeg og Pinny skal gå ut og sitte på terrassen og sole de små ansiktene våre litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3726 Del Skrevet 24. april 2007 La Traviata Madden x 2 Gjett hvem som lo høyt når hun leste om frostskader da syntes liksom jeg så deg for meg.Og det hadde jo vært toppers med oss på samme rom og kortlaging da Og klart jeg tenker på deg når du opplever noe slikt (tenker jo på deg ellers også jeg vet du)for jeg vet jo så inderlig hvordan det er å oppleve akkurat det du har gjort nå.Bra at du har masse å se fram til nå da. Men sorgen vil nok være der lenge vennen min La Traviata Lillelou Låret er kjempevondt ennå, så bør nok holde meg langt unna å leke keeper igjen ja Gleder meg kjempemasse til Trondheimstur nå ja-det blir topp I dag har det regnet masse, men det har også vært en vidunderlig temperatur. Grillet og kost oss på jobben (under tak da men alikevell.) Ungene sover og jeg sitter her og må skrive noe greier til 17 mai. Er med i den gjengen som skal lage det hele istand på skolen i år, og jammen er det masse jobbing. At jeg aldri kan lære meg til å si nei til slike ting......! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. april 2007 #3727 Del Skrevet 24. april 2007 Ååååå...nå fikk jeg bare såååå lyst på grillmat!!! lettpåvirkelig?! Neeeeida... Her har det også vært sånn litt ustadig i dag, men kjempefine temperaturer da! Fortsatt 18 grader klokka åtte i kveld!! Du er bare for snill du vet du vennen!! Sånn skikkelig ja-menneske...og da ender man jo opp i sånne komiteer både titt og ofte! Går sikkert kjempefint vennen!! Jeg føler meg meget forpliktet til å skulle skrive en sang til min yngste brors konfirmasjon 6 mai...men jeg aner bare ikke hvordan jeg skal gripe det an...er så dårlig på sånt... Men men..det går vel på et vis det også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. april 2007 Forfatter #3728 Del Skrevet 24. april 2007 Madden Sang ja, det er jo litt gøy da! Lagde sang til ei venninde på 40 års dagen hennes fra klubben. Strevde veldig først men så løsnet det og da var hele greia skrevet på en time. Og den ble faktisk veldig gøy da- hun lo så hun grein. Og jeg er sikker på at det fikser du kjempelett vennen min. Grilling er topp da - jeg kunne gjort det hele året jeg Nå venter senga, merker at jeg sover alt for lite........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 25. april 2007 #3729 Del Skrevet 25. april 2007 Håper du fikk sovet godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. april 2007 #3730 Del Skrevet 25. april 2007 Å! Da skulle du definitivt skrevet sangen for meg altså!! Jeg får det bare ikke til!!! Har dessuten en sløv bror som aldri gidder å hjelpe meg når det er snakk om sånne ting...eller noe annet for den del! Så her er jeg alene om saken gitt!! Er virkelig dårlig på sånt..og det er ikke tull altså! Jaja...det blir vel en råd! Håper du har hatt en fin onsdag snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. april 2007 #3731 Del Skrevet 29. april 2007 Innom med en god og håper at du har hatt en fin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3732 Del Skrevet 29. april 2007 Bustetroll så fint å se deg igjen vennen Madden x 2 Hatt fin søndag ja. Vært på fotballtrening og spilt og hatt det gøy i nesten 3 timer. Den gjengen på jobb er bare helt fantastisk. Hadde med meg begge ungene pluss to venninder av Henrik og de syntes det var stor stas å få være med.Også det nydelige været da - og i dag fikk de bleke leggene komme ut i sola I morgen drar vi til Trondheim. Skal riktignok bare kjøre til Loen og bo på hotell i morgen da før vi annkommer bartebyen på tirsdag. Ikke lett å komme der etter brann tap men men vi må jo bare klare det Og der gleder jeg meg til å se familie og venner igjen, og ikke minst blir det toppers å se Lillelou igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. april 2007 #3733 Del Skrevet 29. april 2007 Kooos deg i Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3734 Del Skrevet 29. april 2007 La Traviata Ups kom akkurat på at det er noe som heter selvangivelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. april 2007 #3735 Del Skrevet 29. april 2007 I morgen drar vi til Trondheim. Skal riktignok bare kjøre til Loen og bo på hotell i morgen da før vi annkommer bartebyen på tirsdag. Ikke lett å komme der etter brann tap men men vi må jo bare klare det Og der gleder jeg meg til å se familie og venner igjen, og ikke minst blir det toppers å se Lillelou igjen da ← Ja, det skal bli kjempekjekt! Du er nå bare så søt, Charmisen! Nå må du sove godt og samle krefter til kjøreturen i morgen- Ha en fin tur til Loen,og så velkommen til Bartebyen på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. april 2007 #3736 Del Skrevet 29. april 2007 jaja, den siteringen ble jo schtiiiiiiilig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. mai 2007 #3737 Del Skrevet 4. mai 2007 Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mai 2007 #3738 Del Skrevet 7. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. mai 2007 #3739 Del Skrevet 9. mai 2007 Håper du kooooooste deg på ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3740 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei alle godjentene mine Hatt en fin, men kald uke i Trondheim. Og det kjekkeste med alt var nesten å treffe Lillelou igjen , vi koste oss på cafe og gikk rundt i byen etterpå. Hun er bare et fantastisk vidunerlig menneske og det er lenge siden jeg har ledd så mye Takk for noen utrolig koselige timer vennen Ellers er jeg fryktelig lei meg for tiden og derfor orker jeg ikke skrive noe serlig akkurat nå. Min bestemor som jeg elsker noe helt utrolig er blitt alvorlig syk. Hun ligger på intensiven, og jeg fikk vite akkurat at hun nå er lagt i respirator. Hun er det menneske jeg alltid har betrodd meg til og som jeg alltid har kunnet stole på. Jeg er så utrolig glad i henne og orker bare ikke tanken på at hun skal gå bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå