Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart jeg tenker på deg MADDEN :klem: veldig mye faktisk! Og alt er i kryss fremdeles!

Rart å tenke på at i dag er faktisk den dagen jeg har termin :rosasmil: også er Martine allerede nesten 4 uker :babyjente:

NATTAKLEM fra Charmina

:babyjente: MARTINE KOM 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å ha dårlig samvittighet for mine tårer :ler: Jeg gråter jo ikke fordi jeg er lei meg :wink:

Tenk idag har du egentlig termin ja, også sitter du der med datteren din i armene, snart 4 uker. Det er litt merkelig. Om jeg var som deg så skulle jeg hatt en datter i armene som var ca 2 uker. Men nei da.. Ikke alle som er like ivrige som din Martine :hjerte:

Godt dere får dere litt søvn innimellom. Deilig det.

Ha en fin dag med julegaveshopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har det så bra!!! Jeg og gleder meg sånn... Synd det er så lenge igjen :wink:

Skal ut å prøve å få unnagjort noen julegaver i morgen jeg og. Skal bli godt å få begynnt. Ser jo for meg en stor mage og meg som er ute i siste lite :ler: Tror ikke det skal skje i år!

Slite jo som sagt med bekkene så jeg må nok ha flere pauser, men hva gjør vel det når de har så god kaffe over alt :wink:

Håper du finner noe gøy i dag da!! Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En :klem: til Martine

En :klem: til Henrik

En :klem: til Charmina

En :klem: til Charminamannen

Fikk du kjøpt julepresanger i går?

Tenkte jeg skulle begynne med julegave-shopping selv snart,men det er jo så koselig når det er snø i gatene,så tror jeg venter litt :P

:klem: fra Lykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA så er det helg :hoppe: Ikke at det gjør så stor forskjell for meg som har permisjon da, men det er så kjekt når Charminamannen ikke skal på jobb og det andre gullet mitt har fri fra skolen! Da blir det koselig frokost i morgen :D

Fikk ikke kjøpt så masse gaver her om dagen for da kom det telefon om at de ville levere den nye spisestuen vår - endelig! Så da var det bare å holde seg i heimen og vente! De kommer jo aldri når de lover så venting ble det! Men den kom da og det ble bare så fint!Har jo vært litt tomt i stuen uten! Men nå kan vi ha mange gjester på middag! Skal ha klubben på julemiddag hos meg den 10 desember - det blir kjekt! Også er vel neste store selskap på julaften - da blir vi 10 eller 12 stk med stort og smått!

I dag derimot har jeg fått kjøpt masse julegaver

:nisse: flotte håndlagete såper

:nisse: lys og lysestake

:nisse: DVD

:nisse: Smaks sirup til kaffe

:nisse: Saltkvern (ønske fra min bror)

:nisse: hånduker

:nisse: spill

:nisse: farger og papir

Ellers hadde vi en ganske rolig natt - ammet kl 02 og 05 og 07! Hun er ganske glad i mat og har allerede fått seg en liten dobbelthake!

SIRKA takk for koselig helgehilsen :klem:

GLOSSY håper du får det trivelig hos faren din :klem:

LYKKE takk for de gode klemmene til hele Charminafamilien :klem:

XSILJEX koselig med hilsen fra deg ,nå er det ikke lenge til du selv får hilse på underet ditt :klem:

Nå skal jeg hoppe i dusjen, gi Martine mat (hun er kommet ut av senga igjen ja og befinner seg nå i fanget til pappaen sin) også håpe på noen timers søvn!

NATTI NATTI

Klems fra Charmina

:babyjente: MARTINE 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å glemme deg da Sandra! Stor :klem: til deg også med ønske om en god helg!

(du falt nok ut listen siden jeg var inne og skrev i boka di :oops: )

Håper gullet ditt sover masse i helga! I natt slapp jeg faktisk unna med bare en amming..............men til gjengjeld lå hun i senga vår det meste av natten!

Klems Charmina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SANDRA :vinke: kjekt å se deg igjen :ler:

I dag har Martine vært så fredelig og fornøyd! Sovet og spist og pludret veldig!Artig å se hvordan hun etterhvert fester blikket og følger med på omgivelsene!

Også er det så fantastisk å se hvordan storebroren behandler henne :hjerte: Han susser og klemmer henne titt og ofte og når han har besøk så ber han de ofte om å bare gjøre det de holder på med (altså leke videre) mens han bare går bort til vuggen for å sjekke at hun har det bra!Han sier stadig at hun er den søteste jenten han noen gang har sett! Så her er det ikke noen tegn på sjalusi!Utrolig flott!

Men vi har vært veldig bevisste på å innvolere han og også ta oss tid til bare han innimellom!

Charminamannen ligger på sofaen og ser på Pelikanrapporten mens jeg sitter her og skriver!Har sett den filmen flere ganger før!

I dag ble jeg nesten ferdig med alle julegavene :nisse: utrolig deilig!

Kjøpte også farsdagsgave- og hermet veldig etter deg der SANDRA de sokkene var jo glimrende!!!!Og gutten min har laget kort fra han og søsteren!Tror han gleder seg veldig til å gi det i morgen tidlig!

Ha en fin lørdagskveld da alle sammen :vinke:

:klem: fra Charmina

:babyjente: MARTINE KOM DEN 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei! :vinke:

Tusen takk for alle de koselige hilsenene jeg har fått fra deg i det siste, har ikke hatt anledning til å stikke innom i din (ikke i de andre sine heller) dagbok, så nå måtte jeg inn og lese hvordan du har det!

Ser for meg en lykkelig familie på fire når jeg leser her hos deg! :hjerte: Flott å lese at dere har det bra alle sammen! Høres ut som Martine har fine rutiner på både soving og spising. Flink liten jente det! :D

Ønsker deg og dine en fin søndag, til tross for sidelengs pissregn....

Stor :klem: fra Huldra

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne natten har vi virkelig fått kjørt oss!MARTINE har hatt magevondt og har hylt det hun er god for det meste av natten! Stakkars liten jeg hadde så vondt av henne! Charminamannen og jeg har byttet på å bære henne og prøve å få opp luften men hun sovnet ikke før langt utpå morgenkvisten stakkars! Så nå ser både Charminamannen og jeg sånn ut :o omtrent!

Stakkars Charminamannen har fått migrene og har tatt medisin og lagt seg nedpå litt!

Martine sover søtt i vuggen og storebroren leker seg på rommet!

Selv sitter jeg med fyr i peisen og skriver!Ute regner det i alle rettninger!Ufyselig!

Gutten min kom nå også rekende i natt ca klokka fire - stolt som en hane med farsdagskortet under armen!Kunne ikke annet enn å le!Så da fikk pappaen lese kort!Etterpå sovnet han i vår seng!Og da lå vi jo enda trangere med en hylende baby og en snorkende 6 åring!KULT? :riste:

Nei,nå er det ei som våkner og sirenen er igang allerede så jeg får bare gi meg og finne fram en pupp!

Tenk i dag er hun 4 uker :hjerte:

Og da sender hun en ekstra hilsen til Sandra sin lille MARCUS som jo også har 4 ukers dag i dag!

:babyjente: MARTINE 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine sover søtt :hjerte: og storebroren ser tegnefilm :hjerte: og Charminamannen ligger på gulvet på kjøkkenet og prøver å montere noen sokkel skuffer :hjertesmil: Selv har jeg bakt farsdagskake (suksessterte etter ønske) og kokt risengrøt til å lage riskrem av (ønske fra broremann).

Martine har også fått badet seg noe hun setter stor pris på.Smører henne etterpå med litt babyolje da hun har vært så utrolig tørr i huden noen dager nå!

I morgen må jeg avgårde og ta blodprøve av henne for å se at hun ikke er blitt blodfattig eller noe!Skal jo gå og ta de prøvene hver 14 dag i 4 mnd!Stakkars liten - jeg synes ikke noe om at de stikker sånn småttiser jeg!

Ellers får jeg besøk i morgen av kona til Charminamannens bestevenn!Hun og mannen er fadder på gutten vår.Det gleder jeg meg til for hun er bare så koselig!På tirsdag kommer en annen venninde på besøk så det er bra at jeg baker litt :ler:

På fredag er det besøk på helsestasjonen for aller første gang.Er spent hvor mange de samler i en gruppe og hva slags mennesker det er!Forrige gang var vi 4 stk med tre gutter og ei jente (babyene altså) og vi som var med ble svært gode venner!Har holdt kontakten siden!

Er spent på hva Martine veier også synes hun har blitt veldig mye større jeg da!Men alle andre synes jo at hun er så bitteliten!

Nå skal jeg rydde litt og så pakke inn alle julegavene som jeg har kjøpt!Det synes jeg er så kjekt!

Må snart begynne å lage julekort også! Skal jo sende ca 70 stk og jeg pleier å lage alle selv med stempler og slikt!Veldig kjekt men det tar jo ganske mye tid og nå er det jo en liten dame som krever sin mor litt da...............! Så det er vel lurt å snart sette igang!

Fortsatt fin søndag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselig hilsen Charmina... :klem:

Jeg blir helt imponert over deg!! snart ferdig med julegavene...du er skikkelig effektiv må jeg si! Og sååå mange julekort da...hjelpe meg!! Men det er jo kos da...jeg har fortsatt endel julegaver igjen å kjøpe..men gleder meg som en unge til alt er klart og jeg kan begynne kosen med å pakke inn og skrive kort.... :hjerte: Det er bare helt herlig med jul altså!!

Håper du får ei fin uke Charmina!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HULDRA :klem: alltid så kjekt å se deg her inne!Håper du ikke har regnet vekk :ler:

SANDRA :klem: håper du har fått sovet litt i natt og at du koser deg med gullet ditt :wink:

MADDEN :klem: ble så glad når jeg så hilsen fra deg!Du er utrolig som tar deg ork til å glede andre-tror du må være laget av noe helt spesielt godt noe :kose:

I dag har jeg vært hos legen og tatt hb av Martine og nå var den gått en del ned men ikke dramatisk!Skal tilbake igjen om 14 dager!Og slik skal vi fortsette i 4mnd. Skal også begynne å gi henne jern nå snart i tillegg til folatsyren og vitaminene. Tror kanskje alt dette gjør at hun får den mageknipen sin innimellom!

Var nå en litt urolig natt i natt også så det er ikke mye søvn jeg har fått.............!Men litt ble det nå innimellom!Stakkars Charminamannen forsov seg i dag så jeg måtte hjelpe han litt med å få guttungen klar til skolen!Men de rakk nå både jobb og skole!

Har hatt koselig besøk av en god venn.Hun er gift med Charminamannen sin bestevenn!Helsesøster er hun også så jeg fikk nå svar på litt forskjellig i samme slengen :ler: . Fikk nydelig blomst og fine klær til Martine!Hun begynner å få en ganske så fin garderobe etter hvert!Og særlig i fargen rosa :rosasmil:

Nå skal jeg slenge meg nedpå noen minutter før den største av gullungene kommer hjem!

:-D Klems fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at alt står bra til hos deg!! Så deilig å endelig være ferdig med julegavene. Det er mer enn jeg er. Skulle ut å handle jeg og, men kom bare hjem med EN gave. men men det er jo bedre enn ingenting.

Hadde det veldig koselig hos pappa. Han hjalp oss å regne litt på hus planene da vi var redd for at det ikke lenger gikk. Men med litt hjelp ser vi det med helt andre øyner og det blir nok hus. Vi må bare trekke ut mest mulig av ekstra tingene. Trenger jo litt penger nå når vi skal ut i permisjon. Men går alt etter palenen er jeg ferdig innflyttet til mai. De kommer i januar og begynner på selve huset!! Stor gleder meg!!

Håper du får en super dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLOSSYså fint at husplanene går som de skal - alle tiders!Kjekt å ha slikt å se fram til!

Og - jeg har nå noen julegaver igjen å kjøpe jeg også da om det er noen trøst :wink:

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

NATTEVÅK IGJEN

Sukk i går var ingen god kveld eller natt! MARTINEhadde magevondt og hylte nesten sammenhengende fra klokka halv ti til klokka halv tre i natt! Tilslutt sovnet hun av ren utmattelse tror jeg! Hun har jo aldri vært så lenge sammenhengende våken før! Charminamannen beordret jeg i seng slik at han fikk seg noen timer søvn før vekkerklokka ringte - er jo ikke kjekt å gå på jobb om du ikke har blundet på øynene heller!

Skulle hatt besøk av ei venninde klokka elleve i dag men hun dukket aldri opp :evil: og da ble jeg så irritert!Hun er håpløs når det gjelder å holde avtaler men etter at jeg siste gang det skjedde gav klar beskjed trodde jeg hun hadde skjerpet seg litt...........men nei da :roll: Det dumme er at jeg da kunne ha sovet istedet for å sitte å vente! Men jeg har nå fått blundet litt da før eldstemann kom inn dørene!

Charminamannen skal ut på middag i kveld så han kommer ikke hjem på mange timer ennå.Selv får jeg vel begynne å lage litt mat til oss som er hjemme,men det er nå rimelig skrapt i skapet så det blir ikke akkurat noe festmåltid nei :ler:

Grøt kanskje?

KLEMS FRA CHARMINA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...