Gå til innhold

Bytter du klær før du går ut av huset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre om hvorfor? Har du noen å imponere når du er hjemme?

Jeg er vokst opp med at hjemmet skal være det mest komfortable stedet man oppholder seg, og joggebukse er mye mer komfortabelt enn jeans :) Går aldri lenger enn til postkassen uten å skifte til "ordentlige" klær, og den er innendørs.

Anonymous poster hash: 40853...da0

Jeg tenker ikke på å imponere noen verken hjemme eller på butikken.

Jeg har bare ingen interesse av å gå med klær av typen onepiece eller joggebukse. Ville følt meg "dassete" og uvel.

Jeg går naturligvis ikke i ukomfertable klær. Går i bukser med stretch og vanlige overdeler.

Hva er hensikten med å ha dobbelt opp med klær og skifte flere ganger om dagen? For meg virker det som mye ekstraarbeid og ekstra klesmengde. Og for hva?

Anonymous poster hash: d4baf...eeb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går oftest i pysjbukse hjemme, så jeg bytter alltid klær hvis jeg skal lenger enn til postkassa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første vi gjør når Dolce og Dolcemannen kommer hjem, er å flekke av oss de "presentable" klærne. Og krype inn i joggebukser og tilsvarende.

Bare å få vekk den ekle Bh'en er en nytelse!

Men det betyr ikke at vi gir f... i hvordan vi ser ut for hverandre. Dolcemannen er ganske sexy i sitt "inneklær-antrekk" og jeg ser heller ikke helt ille ut i mine.

Som om jeg skulle sagt det selv :)

Edit: Bare bytt ut Dolce og Dolcemannen med Lille Rosa og Lille Rosamannen, så har du oss ;)

Endret av Lille Rosa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan du gi noen eksempler på hvilke "presentable" klær du går med hjemme? Regner med at du også vil være komfortabel, og da velger komfortable klær.

Anonymous poster hash: b6d33...761

Jeg velger klær som er både komfortable OG presentable.

Anonymous poster hash: d4baf...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker forskjellige klær ja. Går ikke ute med onepiece, tights eller joggebukse for å si det sånn. Det er klær til hjemmebruk. Skal jeg ut skifter jeg som regel til en finere overdel finere og bukse/skjørt/kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Om jeg skal på butikken å handle så gidder jeg ikke å kle meg opp. Har jeg på meg haremsbukse eller joggebukse så handler jeg i det. Ellers kler jeg meg opp til jobb, cafetur, by tur etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Går i onepiece heime.

Går i jeans, shorts, kosebukse ute.

Ein gang så gikk eg i pysjbukse på skulen 😂

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis. Jeg har en joggebukse og hettegenser jeg daffer i hjemme, men de ser greie ut, hele, rene, diskret osv. Mens en annen daffebukse er egentlig en pysjbukse som er brun-lilla-beige med hvite prikker :fnise: DEN går jeg ikke ut i. Til nød hente posten.



Anonymous poster hash: 2b48b...e8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det blir mange samlivsbrudd hvis man går rundt i skikkelige daffeklær hjemme. Det er viktig å gjøre seg attraktiv for partneren.

Anonymous poster hash: 6793b...75a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Ikke rart det blir mange samlivsbrudd hvis man går rundt i skikkelige daffeklær hjemme. Det er viktig å gjøre seg attraktiv for partneren.

Anonymous poster hash: 6793b...75a

Sier hvem?

Mannen min elsker at jeg går "daffeklær" hjemme. Vi har sex hver dag vi er hjemme samtidig i 10-11 år.

Bare fordi man går med daffeklær, så betyr ikke det at man mister lysten på hverandre eller at man aldri pynter seg for hverandre

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det blir mange samlivsbrudd hvis man går rundt i skikkelige daffeklær hjemme. Det er viktig å gjøre seg attraktiv for partneren.

Anonymous poster hash: 6793b...75a

Det er forskjell på å være et takras, og å være avslappet nok ovenfor hverandre til å få i joggebukse..

Og hvis det medfører samlivsbrudd, så var nok ikke forholdet ment to be for å si det sånn :fnise:

Anonymous poster hash: 8b72c...e54

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Ikke rart det blir mange samlivsbrudd hvis man går rundt i skikkelige daffeklær hjemme. Det er viktig å gjøre seg attraktiv for partneren. Anonymous poster hash: 6793b...75a

Joda, til spesielle ting. Men når jeg kommer hjem klokka 17.00 etter en lang da på jobb så vil jeg ta på meg komfortable klær og vaske av meg sminken. Å gå rundt pyntet med full makeup frem til jeg legger meg er uaktuelt.

Mannen synes også det er deilig å ha på seg kosebukse fremfor jeans eller dressbukse hjemme.

Hjemme skal vi ha det komfortabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Dasseklær hører til hjemme :)

Hvorfor det?

Hva er poenget med å gå i "dasseklær" overhodet? Fatter det virkelig ikke...

Anonymous poster hash: d4baf...eeb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldri rundt i hverken One-piece eller joggebukse hjemme heller. Kler meg ordentlig, sminker meg og ordner håret når jeg står opp om morgenen.

Anonymous poster hash: 6793b...75a

Selv om du ikke har noen planer hele dagen? :klo:

Anonymous poster hash: 08e44...060

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Som oftast, ja. Eg går glatt til postkassa i joggedress eller pysj, men ikkje på butikken. Husbonden går også med joggeklede heime. Eg er vaksen opp med at ein tek av seg skule- og jobbkleda når ein er heime, så for meg er det merkeleg å skulle gå med dei heime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bytter ikke klær, men går som regel med jeans og en singlet hjemme og tar på en cardigan før jeg går ut. Er alltid sminket også :)

Anonymous poster hash: 61ed5...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp.. Har inne klær ,hundeklær og vanlig normalt utetøy (ala handletur på senteret osv.)

og noe pentøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om morgenen vaske jeg meg, sminker meg, ordner håret og kler meg pent. Pysj bukse er på om morgenen når jeg spiser frokost, og på kvelden par timer føre jeg legger meg :) men aldri om jeg går med joggebukser utenfor huset, føler meg rett å slet ustelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du ikke har noen planer hele dagen? :klo:

Anonymous poster hash: 08e44...060

Det gjør jeg også. Trenger da ikke "planer" for å ta et vanlig morgenstell... (?)

Anonymous poster hash: d4baf...eeb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...