Gå til innhold

Mullah Krekar tvangsflyttes..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det jeg ikke forstår er hvordan denne mulla krekar typen kan gå fritt, i USA hadde han blitt sendt til guantanamo bay eller noe, hvorfor er det alltid slik at Norge må være det pysete landet ! ?

Fordi vi er så høyt moralsk hevet over alle andre og må fremstå som et eksempel til etterfølgelse for alle andre land i hele verden. Vi er jo en fredsnasjon, som beskytter selv terrorister :)

Anonymous poster hash: fa6be...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte at når de først skal flytte han så synes jeg at de kan flytte han til Hammerfest eller aller helst Svalbard. Så får han kose seg med vakre og kalde Norge :) Og så kunne vi sett hvor lenge han hadde blitt her :)

Anonymous poster hash: 629e6...687

Ikke Svalbard! Den møkkamannen får ikke forpeste vakre Svalbard med sitt vesen.

Tipper han går på veggen av å bo på Kirkseterøra, hehe. Skjer jo nada der.

Anonymous poster hash: bf380...c4a

• Liker 2
Skrevet

Han er rett-troende muslim. Karsk er haram. :opplyser:

Men nå blir han en rett-troende trønder og da er bare karsk haram dersom den er for svak. :opplyser:

Anonymous poster hash: 5b91a...919

• Liker 4
Skrevet

Ser for meg en ny attåtnæring i Kyrksæterøyra.

Mulla-safari. :)

• Liker 4
Skrevet

En dyptgående dokumentar om treningsregimet Krekar møter når han kommer Kjyrkserer... Kjørkseter ... ja ..oppi Trøndelag et sted.

• Liker 2
Skrevet

Men nå blir han en rett-troende trønder og da er bare karsk haram dersom den er for svak. :opplyser:

-No blir det liv, rai, rai?

Skrevet

-No blir det liv, rai, rai?

Noe sånt ja :)

Skrevet

En dyptgående dokumentar om treningsregimet Krekar møter når han kommer Kjyrkserer... Kjørkseter ... ja ..oppi Trøndelag et sted.

Nå skjønner jeg at dette var gjennomtenkt fra myndighetenes side, allikevel.

Det er nemlig ingen av de forbindelsene som han potensielt kunne planlagt sovende terrorceller sammen med, som vil komme til å greie å hverken uttale eller stave navnet på plassen der han er... Så da blir det vanskelig å kommunisere til hverandre hvilken plass de kan besøke han. Den er grei.

(Haram hadde selvsagt blitt alt for enkelt..)

• Liker 2
Skrevet

Synes Kyrksæterøra i Sør-Trøndelag ser ut som en koselig sammensveiset bygd 😀 tror alle Innbyggerne trives godt sammen😃

Skrevet

Der ingen skulle tru at Krekar kunne bu.

Nå får i det minste lokalavisa litt mer å skrive om, kan like så godt bytte ut "3 på hjørnet" med "Krekar på hjørnet"

Jeg har trua!

• Liker 9
Skrevet

Det er litt pussig at når en mann, som er en fare for nasjonal sikkerhet, skal tvangsflyttes til et sted så får lensmannen vite om det via mediene. Skulle tro at den lensmannen som faktisk skal stå for det kontinuerlige oppsynet med denne faren mot nasjonal sikkerhet var blitt informert.

Vet ikke helt om dette styrker tilliten til prosessen.

• Liker 7
Gjest Lille-pus
Skrevet

Altså, hvis reisetiden med offentlige transportmidler er greia, så kan man jo undersøke videre om den Svalbard-løsningen ikke blir greiere. Hvor lang tid tar en flyreise dit? 4-5 timer?

Han kan få lov å forsøke seg på å bo i teltleir. Sånn som flyktninger.

Hvis han blir ensom kan vi sende Arfan Bhatti opp der for å bo sammen med han.

Så kan de sitte der med sånne selvskudd i en sirkel rundt seg og speide etter isbjørn.

Hvis kona hans mener det er traumatisk å ikke få bo der han gjør, så får hun flytte fra Oslo og opp dit, da.

Hun er vel ikke den eneste som flytter sammen med mannen et annet sted i landet. Djees.

:lol:

Hun kan jo ta med den så famøse kokeboken? :Nikke:

- holdt på å omkomme av latter over forslaget om å bosette ham i Haram!

:skratte:

Skrevet

Tror hver innbygger får det bedre fremover, di blir enda mere sammensveiset.

Samhold er viktig 👍

Skrevet

Jeg klarer ikke annet enn å le meg ihjel, haha herregud

• Liker 2
Skrevet

:lol:

Hun kan jo ta med den så famøse kokeboken? :Nikke:

- holdt på å omkomme av latter over forslaget om å bosette ham i Haram!

:skratte:

:takke:

Jeg syns vi trenger å trykke noen mullah Krekar- karikaturer...

Vedbjørn Selbekk er kanskje intressert?

• Liker 1
Skrevet

Løftene gjelder enda, dette er kun et midlertidig vedtak ut 2015. Imellomtiden skal man jobbe med å få endret loven slik at han kan fengsles frem til han kan sendes ut

Anonymous poster hash: 2e60c...5c2

Det gjør det bare enda verre.

• Liker 2
Skrevet

Altså, hvis reisetiden med offentlige transportmidler er greia, så kan man jo undersøke videre om den Svalbard-løsningen ikke blir greiere. Hvor lang tid tar en flyreise dit? 4-5 timer?

Han kan få lov å forsøke seg på å bo i teltleir. Sånn som flyktninger.

Hvis han blir ensom kan vi sende Arfan Bhatti opp der for å bo sammen med han.

Så kan de sitte der med sånne selvskudd i en sirkel rundt seg og speide etter isbjørn.

Hvis kona hans mener det er traumatisk å ikke få bo der han gjør, så får hun flytte fra Oslo og opp dit, da.

Hun er vel ikke den eneste som flytter sammen med mannen et annet sted i landet. Djees.

Rent bortsett fra det juridisk betenkelige og menneskerettsmessige håpløse med dette, og det at det minner mer om politistater som Burma og Russland, så kan vi ikke forvise noen til Svalbard. Svalbard er ikke en del av Norge.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...