Gå til innhold

Mullah Krekar tvangsflyttes..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På Svalbard bor det da folk. Hva med Antarktis? - I forskningens navn, herreguud...

Anonymous poster hash: e5b6c...742

Jeg liker ideen. Nordpolen er allerede opptatt fordi julenissen bor der, så Krekar kan bli "The Evil Santa" på den andre polen (eller motpolen da).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du mener han bør sendes til Trøndelagen???? LoL

Anonymous poster hash: e5b6c...742

Tror ikke det gjør mye fra eller til om han sendes til trøndelag eller sørlandet... eller om han bor i Oslo. Hadde vært mer effektivt å forby han å ha nettforbindelse.

Anonymous poster hash: 5b91a...919

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Krekar har blitt en skikkelig hodepine for FrP. Kan vel kanskje hjelpe dem til å slutte med så håpløse og useriøse løfter neste gang de er i opposisjon igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg liker ideen. Nordpolen er allerede opptatt fordi julenissen bor der, så Krekar kan bli "The Evil Santa" på den andre polen (eller motpolen da).

Jeg likte NRKs overskrift: "Krekar sendes ikke ut av landet, men ut på landet". :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poker, boksing, sånn dings med to hjul og at Krekar blir trønder. Historien om da frp skulle endre Norge.

Anonymous poster hash: 5b91a...919

Ikke viste vi at det var dette som var 100 dagers planen til Siv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så flaut for FRP, har ikke ord.



Anonymous poster hash: 1fce7...0b6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint han sendes ut i periferien og ikke før lov å bo i Oslo. Det er nok et bevisst valg fra fegjeringens side. Om han ikke kan sendes ut, kan han i alle fall flyttes langt ut i gokk. Håper han ikke trives og selv drar hjem til Irak.

Anonymous poster hash: fa6be...aa6

Da er han i alle fall ute av syne for regjeringen,, ute av syne, ute av sinn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste måtte da være at han ble plassert et sted der han trivdes og kunne bo sammen med familien sin. Kanskje han kunne få seg jobb slik at han kunne bidra positivt til samfunnet? Det mest pinlige for regjeringen måtte være om han ble godt integrert på Kyrksæterøra, fikk seg jobb og ble godt likt i bygda.

Anonymous poster hash: 08843...8ba

En god tanke, men jeg har mine sterke tvil om at Krekar noensinne vil bidra positivt til noe som helst.

Anonymous poster hash: ff971...516

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke visste vi at det var dette som var 100 dagersplanen til Siv

Dette viser jo at Frp har forstått hvilke saker som virkelig er viktige i dagens norske samfunn.

Anonymous poster hash: 08843...8ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er hvordan denne mulla krekar typen kan gå fritt, i USA hadde han blitt sendt til guantanamo bay eller noe, hvorfor er det alltid slik at Norge må være det pysete landet ! ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre ganger i uka. Det blir en kort tur til Oslo i så fall.

Anonymous poster hash: b0992...2dc

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skrev en når jeg mente tre... Han rekker uansett å sprenge ting på en dag, hvis det var det det var snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er hvordan denne mulla krekar typen kan gå fritt, i USA hadde han blitt sendt til guantanamo bay eller noe, hvorfor er det alltid slik at Norge må være det pysete landet ! ?

Guantanamo er ikke akkurat noe vi skal se på som et forbilde. USA er heller ikke noen vi skal se på som et forbilde.

Anonymous poster hash: 629e6...687

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen faktiske tall på hva Mullah Skjeggulf har kostet dette landet i kroner og øre til denne dag...?

Må være enorme summer?



Anonymous poster hash: 6d715...6a7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert skikkelig vanskelig å uttale Kyrksæterøra på kurdisk. Regner med at det er den bakenforliggende grunnen for att Kyrksæterøra ble valgt. De ønsker å bekjempe terrorisme med språkforvirring :opplyser:



Anonymous poster hash: 5b91a...919
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de først flytte ham et sted så bør det være et sted som er så jævlig kjipt at han ikke vil være der. Kanskje han da reiser ut frivillig til slutt?

Vil ikke han selv til Irak da..? Men Norge mener at dit kan han ikke, for da blir han sikkert drept.

Anonymous poster hash: 634ba...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel Mullaen også.. så da går det opp i opp.

Trøndere har bart og Krekar har sjegg. Trøndere har lisseslips og skinnvest. Krekar kler seg også rart. Trøndere hører på DDE og trønderrock. Krekar hører sikkert også på rar musikk. Tror dette kommer til å bli bra. Det eneste som gjenstår er å se om han får sansen for karsk.

Anonymous poster hash: 5b91a...919

Jeg likte NRKs overskrift: "Krekar sendes ikke ut av landet, men ut på landet". :P

Morsomt! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...