Maleficenta Skrevet 3. februar 2015 #741 Del Skrevet 3. februar 2015 Når katten driter i sandkassen kan det være fort gjort for et barn å spise bæsjen. Anonymous poster hash: e0d7f...495 Legg lokk over den fuckings sandkassa da. Og ikke la barn som er så små at de putter ting i munnen leke ute uten tilsyn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 3. februar 2015 #742 Del Skrevet 3. februar 2015 Når katten driter i sandkassen kan det være fort gjort for et barn å spise bæsjen. Anonymous poster hash: e0d7f...495 Er det helt uaktuelt at dere passer på barna deres? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. februar 2015 #743 Del Skrevet 3. februar 2015 Er det helt uaktuelt at dere passer på barna deres?Hvis man er kul, sitter man til og med i sandkassa selv, sammen barnet sitt, og leker med det... Er ikke så mange som gjør sånt mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #744 Del Skrevet 4. februar 2015 ooookey, har ikke lest alle innlegga her, men noen sider... Katter som holdes som innekatter er nesten dyremishandling da katter er veldig aktive dyr, og ikke minst rovdyr. De trenger å jakte for å ha det bra. Og det er ikke slik at alle katter tisser oppetter lyktestolper og døra til naboen. Kastrerte katter markerer seg ikke, og urinen lukter heller ikke spesielt annerledes enn urin generelt. Katter graver faktisk over bæsjen sin da de er VELDIG renslige dyr! Og de tisser også ofte i et lite hull de graver. Det gjør derimot ikke hunden... Er det et problem at du må ta på myggnettingen over vogna når babyen skal sove ute? Det ville man vel egentlig gjort uansett med tanke på fugler (kråker/måker you name it) som kan hakke ut øynene på babyen hvis den forviller seg inn dit. Katter har veldig sjeldent klørne ute utenom i jaktsammenheng eller når de kvesser klør på trestammer(evt tepper/sofa inn, men det er eiers problem), så riper i lakken er usannsynlig. Det eneste jeg kan være enig i at er litt kjipt er bæsjing i sandkassen - katteavføring kan føre med seg smitte(toxoplasmose, giardia osv). Slik smitte kan følge med sanden og små bæsjepartikler så ikke så lett å passe på det. Men sånn er det. Vi som var små barn for en stund siden overlevde det også, så vel som å klatre i trær som er som risikosport å regne i dag (avsporing) :D Hilsen dyreelsker med hund, katt og baby Anonymous poster hash: 1520f...512 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. februar 2015 #745 Del Skrevet 4. februar 2015 ooookey, har ikke lest alle innlegga her, men noen sider... Katter som holdes som innekatter er nesten dyremishandling da katter er veldig aktive dyr, og ikke minst rovdyr. De trenger å jakte for å ha det bra. Og det er ikke slik at alle katter tisser oppetter lyktestolper og døra til naboen. Kastrerte katter markerer seg ikke, og urinen lukter heller ikke spesielt annerledes enn urin generelt. Katter graver faktisk over bæsjen sin da de er VELDIG renslige dyr! Og de tisser også ofte i et lite hull de graver. Det gjør derimot ikke hunden... Er det et problem at du må ta på myggnettingen over vogna når babyen skal sove ute? Det ville man vel egentlig gjort uansett med tanke på fugler (kråker/måker you name it) som kan hakke ut øynene på babyen hvis den forviller seg inn dit. Katter har veldig sjeldent klørne ute utenom i jaktsammenheng eller når de kvesser klør på trestammer(evt tepper/sofa inn, men det er eiers problem), så riper i lakken er usannsynlig. Det eneste jeg kan være enig i at er litt kjipt er bæsjing i sandkassen - katteavføring kan føre med seg smitte(toxoplasmose, giardia osv). Slik smitte kan følge med sanden og små bæsjepartikler så ikke så lett å passe på det. Men sånn er det. Vi som var små barn for en stund siden overlevde det også, så vel som å klatre i trær som er som risikosport å regne i dag (avsporing) :D Hilsen dyreelsker med hund, katt og baby Anonymous poster hash: 1520f...512 Veldig enig i mye av det du skriver. Jeg er vel en av dyremisshandletene dine da jeg har innekatt. Hun er nå 7 år og har aldri gått fritt ute, har forsøkt å slippe henne ut uten bånd, men hun blir livredd og utrygg, så da har jeg henne inne hvor hun trives. Hun har god livs kvalitet, spiser godt, er kosete og maler nesten hele tiden. Går også konstant med halen rett opp. Ikke alle katter trives som ute katter, du må se ann din katt😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #746 Del Skrevet 4. februar 2015 Er det helt uaktuelt at dere passer på barna deres? Er det helt uaktuelt at dere passer på katten deres? Anonymous poster hash: e0d7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #747 Del Skrevet 4. februar 2015 Legg lokk over den fuckings sandkassa da. Og ikke la barn som er så små at de putter ting i munnen leke ute uten tilsyn Ingen grunn til å banne til meg. Ikke la katten drite i sandkassen til folk Anonymous poster hash: e0d7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 4. februar 2015 #748 Del Skrevet 4. februar 2015 Er det helt uaktuelt at dere passer på katten deres? Anonymous poster hash: e0d7f...495 Ja, definitivt. Sidestiller De katter med barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #749 Del Skrevet 4. februar 2015 Ja, definitivt. Sidestiller De katter med barn? Nei. Anonymous poster hash: e0d7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 4. februar 2015 #750 Del Skrevet 4. februar 2015 Nei. Anonymous poster hash: e0d7f...495 Bra. Så får De passe godt på barna Deres, og ikke gjøre dem til alle andres ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #751 Del Skrevet 4. februar 2015 Bra. Så får De passe godt på barna Deres, og ikke gjøre dem til alle andres ansvar. Jeg har ikke barn. Sov godt Anonymous poster hash: e0d7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 4. februar 2015 #752 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg har ikke barn. Sov godt Anonymous poster hash: e0d7f...495 Så da var det vitterlig Dem selv som hadde tenkt å spise kattebæsjen allikevel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. februar 2015 #753 Del Skrevet 4. februar 2015 Så da var det vitterlig Dem selv som hadde tenkt å spise kattebæsjen allikevel?Jævli lite saklig, men faan så gøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 4. februar 2015 #754 Del Skrevet 4. februar 2015 Legg lokk over den fuckings sandkassa da. Og ikke la barn som er så små at de putter ting i munnen leke ute uten tilsyn Da betaler vel du for lokket til den fuckings sandkassa? Eller... ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. februar 2015 #755 Del Skrevet 4. februar 2015 Da betaler vel du for lokket til den fuckings sandkassa? Eller... ? Hvorfor det? Jeg hae hverken katt eller barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #756 Del Skrevet 5. februar 2015 Skrevet i går, 22:19 AnonymBruker, on 04 Feb 2015 - 22:03, said: ooookey, har ikke lest alle innlegga her, men noen sider... Katter som holdes som innekatter er nesten dyremishandling da katter er veldig aktive dyr, og ikke minst rovdyr. De trenger å jakte for å ha det bra. Og det er ikke slik at alle katter tisser oppetter lyktestolper og døra til naboen. Kastrerte katter markerer seg ikke, og urinen lukter heller ikke spesielt annerledes enn urin generelt. Katter graver faktisk over bæsjen sin da de er VELDIG renslige dyr! Og de tisser også ofte i et lite hull de graver. Det gjør derimot ikke hunden... Er det et problem at du må ta på myggnettingen over vogna når babyen skal sove ute? Det ville man vel egentlig gjort uansett med tanke på fugler (kråker/måker you name it) som kan hakke ut øynene på babyen hvis den forviller seg inn dit. Katter har veldig sjeldent klørne ute utenom i jaktsammenheng eller når de kvesser klør på trestammer(evt tepper/sofa inn, men det er eiers problem), så riper i lakken er usannsynlig. Det eneste jeg kan være enig i at er litt kjipt er bæsjing i sandkassen - katteavføring kan føre med seg smitte(toxoplasmose, giardia osv). Slik smitte kan følge med sanden og små bæsjepartikler så ikke så lett å passe på det. Men sånn er det. Vi som var små barn for en stund siden overlevde det også, så vel som å klatre i trær som er som risikosport å regne i dag (avsporing) :D Hilsen dyreelsker med hund, katt og baby Anonymous poster hash: 1520f...512 Veldig enig i mye av det du skriver. Jeg er vel en av dyremisshandletene dine da jeg har innekatt. Hun er nå 7 år og har aldri gått fritt ute, har forsøkt å slippe henne ut uten bånd, men hun blir livredd og utrygg, så da har jeg henne inne hvor hun trives. Hun har god livs kvalitet, spiser godt, er kosete og maler nesten hele tiden. Går også konstant med halen rett opp. Ikke alle katter trives som ute katter, du må se ann din katt FÅR IKKE TIL Å SITERE INNLEGG, men Solstråla88: Jeg satte det med vilje litt på spissen.... Er selvfølgelig klar over at noen katter har det helt fint som innekatter Anonymous poster hash: 1520f...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 5. februar 2015 #757 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvorfor det? Jeg hae hverken katt eller barn som jeg tenkte.. Jeg har ikke en katt som driter i sandkasser heller..Så hvem burde da betale.!? Katteeier selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #758 Del Skrevet 5. februar 2015 Så da var det vitterlig Dem selv som hadde tenkt å spise kattebæsjen allikevel? Så saklig du er. Respekt. Nei, jeg er voksen så jeg spiser ikke bæsj. Men barn kan finne på å gjøre det. Anonymous poster hash: e0d7f...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 5. februar 2015 #759 Del Skrevet 5. februar 2015 Så saklig du er. Respekt. Nei, jeg er voksen så jeg spiser ikke bæsj. Men barn kan finne på å gjøre det.Anonymous poster hash: e0d7f...495 Ro, ro tilfiskeskjær. Her, spis frokosten Deres, De: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. februar 2015 #760 Del Skrevet 5. februar 2015 som jeg tenkte.. Jeg har ikke en katt som driter i sandkasser heller..Så hvem burde da betale.!? Katteeier selvfølgelig.. Er det ikke litt usnsvarlig å la noen under 3 år sitte i sandkassa alene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå