Gå til innhold

Liker dere høye eller lave menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

som vil ha lave menn ja.. :jolie:

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Det er ikke hva jeg har erfart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hva de sier om lave menn, helt ufattelig umodent av dem...

Anonymous poster hash: f8621...807

hvis du ser deg rundt om i verden er mange mange mennesker veldig umodne, enig i den-det er respektløst, likevel synes jeg høyde på menn og damer er vakkert… han jeg datet på 1.74 så jeg ned på når jeg snakket..det er ikke aktraktivt

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier innenfor mener du at jeg er akkurat ikke lav, men hadde vært det om jeg var noen få cm lavere?

Å jo, han har ganske mange digge venniner som har vært interessert i han

Anonymous poster hash: f8621...807

Ja, du er akkurat Innenfor.

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er min sønn på 13 år allerede 1.74 høy, så mulig jeg blir påvirket av dette- regner med han vil bli rundt 1.87- men så er vi høye og flotte i min familie :)



Anonymous poster hash: 7f789...0bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er akkurat Innenfor.

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Hva med syna?

hvis du ser deg rundt om i verden er mange mange mennesker veldig umodne, enig i den-det er respektløst, likevel synes jeg høyde på menn og damer er vakkert… han jeg datet på 1.74 så jeg ned på når jeg snakket..det er ikke aktraktivt

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Jeg er fristet til å vise bilde av min kompis for å motbevise men det ville ikke vært etisk rett

Anonymous poster hash: f8621...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er min sønn på 13 år allerede 1.74 høy, så mulig jeg blir påvirket av dette- regner med han vil bli rundt 1.87- men så er vi høye og flotte i min familie :)

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Men man er ikke dårlige mennesker fordi man er lave :)

Anonymous poster hash: f8621...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med syna?

Jeg er fristet til å vise bilde av min kompis for å motbevise men det ville ikke vært etisk rett

Anonymous poster hash: f8621...807

Altså, mine 180 har ihvertfall ikke hindret meg i å tiltrekke meg fine jenter. Du trenger ikke å bekymre deg når du er 183. De jentene som sier/skriver at det er for lavt, er mest sannsynlig ikke de mest attraktive. De liker å henge seg opp i egenskaper som man ikke kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, mine 180 har ihvertfall ikke hindret meg i å tiltrekke meg fine jenter. Du trenger ikke å bekymre deg når du er 183. De jentene som sier/skriver at det er for lavt, er mest sannsynlig ikke de mest attraktive. De liker å henge seg opp i egenskaper som man ikke kan gjøre noe med.

Syns du det er rart at en mann på 177 som er godt trent og har et bra utseende (Min kompis altså) klarer å få seg fine damer?

Anonymous poster hash: f8621...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du det er rart at en mann på 177 som er godt trent og har et bra utseende (Min kompis altså) klarer å få seg fine damer?

Anonymous poster hash: f8621...807

Nei. 177 er jo en fin høyde. Det er også slik at somme kvinner sier èn ting, men gjør noe helt annet i virkeligheten. Johnny Depp er 178, Brad Pitt 180, Matt Bomer 182, osv. Disse mennene er jo ikke akkurat lite etterspurte for utseendet sitt. Kvinner som vet at de utseendemessig er langt under din liga og som vet at de ikke har sjans på deg, kommer heller ikke til å skryte deg opp i skyene. Da trekker de heller frem høyde-, øyefarge- eller hårfargekortet. Helt banale ting.

Endret av Synapomorphy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med syna?

Jeg er fristet til å vise bilde av min kompis for å motbevise men det ville ikke vært etisk rett

Anonymous poster hash: f8621...807

Tviler jeg sterkt på…

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man er ikke dårlige mennesker fordi man er lave :)

Anonymous poster hash: f8621...807

Har jeg da aldri sagt.

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler jeg sterkt på…

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

At fyren er fin med sine 1.77 cm

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at høye menn over 1.85 er finest, ferdig snakket.

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Så når jeg er 189cm høy og bred skuldra så er jeg finest og kan få hvem som helst ? ...tøft !!

Anonymous poster hash: 04272...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge han er høyere enn mine 163 cm er jeg meget fornøyd. Har vært mest sammen med gutter mellom 180-185 men hadde vært litt digg og vært sammen med en som var lavere, mange ting som er lettere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han er høyere enn mine 163 cm er jeg meget fornøyd. Har vært mest sammen med gutter mellom 180-185 men hadde vært litt digg og vært sammen med en som var lavere, mange ting som er lettere da.

Hvis en mann er 163 er ikke han kortvokst da?

Anonymous poster hash: f8621...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke for menn som er lavere enn meg (168) skal helst være høyere enn meg i høyhælte sko også :laugh:

Endret av mstrom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...