Gå til innhold

Liker dere høye eller lave menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som sier at dere liker best høye menn (antar her at det er snakk om høyde opp mot 2 m), dere liker altså ectomorphs best? Veldig høye folk har ofte vanskelig for å legge på seg både fett og muskelmasse. Det er menn omkring 175 cm og 185 cm som har det beste grunnlaget for å få en atletisk og sterk kropp. 2 m er heller ikke noen sunn høyde, rent medisinsk.

1. Høye menn = menn som er merkbart høyere enn snittet uten at det ser abnormalt ut. Altså rundt 185-195cm. Dette kommer også frem av svarene i denne tråden, og tidligere tråder om høyde, at en høy mann i kvinners øyne ligger på rundt dette. At høye menn = 2m, er stråmannsargumentasjon.

2. Somatyper er broscience som for lengst er utdatert.

3. En kropp med for mye muskler eller for mye fett er ikke attraktiv for de fleste kvinner uansett.

Her er et eksempel på en høy (193cm), atletisk mann med passelig mengde muskel- og fettmasse:

http://onlineathens.com/sites/default/files/imagecache/full/11223793.jpg

Anonymous poster hash: b612b...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller ingen rolle. Jeg er 161 cm selv, og vært sammen med menn mellom 160-200 cm. Er ikke høyden jeg forelsker meg i.

Hvor i all verden fant du en på 200? Visste ikke at det fantes så høye menn i norge

Anonymous poster hash: f8621...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Høye menn = menn som er merkbart høyere enn snittet uten at det ser abnormalt ut. Altså rundt 185-195cm. Dette kommer også frem av svarene i denne tråden, og tidligere tråder om høyde, at en høy mann i kvinners øyne ligger på rundt dette. At høye menn = 2m, er stråmannsargumentasjon.

2. Somatyper er broscience som for lengst er utdatert.

3. En kropp med for mye muskler eller for mye fett er ikke attraktiv for de fleste kvinner uansett.

Her er et eksempel på en høy (193cm), atletisk mann med passelig mengde muskel- og fettmasse:

http://onlineathens.com/sites/default/files/imagecache/full/11223793.jpg

Anonymous poster hash: b612b...78c

Du har misforstått. Det var WHS sin hypotese om sammenhengen mellom temperament og kroppsfasong som ble falsifisert. "Somatotype" er et begrep som fortsatt blir brukt om forskjellige typer grunnfysikk. Det er et faktum at den ectomorphe somatotypen er mer prevalent blant veldig høye folk, kontra andre.

Michael Phelps er et eksempel på en i utgangspunktet ectomorph (Zyzz og Ronaldo er andre eksempler). Det er ikke umulig for en ectomorph å bli atletisk, men det kan kreve veldig mye.

Endret av Synapomorphy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i all verden fant du en på 200? Visste ikke at det fantes så høye menn i norge

Anonymous poster hash: f8621...807

Hvis du leser, så ser du at det står cm bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser, så ser du at det står cm bak.

Og? Jeg mente hvor fant du en som er så høy?

Anonymous poster hash: f8621...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ ha høye flotte menn, er 1.75 cm selv så minst 1.85 regner jeg som VAKKERT

Datet en mann på 1,74- døfødt for meg, blir ikke tiltrukket, er ikke mandig for meg.



Anonymous poster hash: 7f789...0bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MÅ ha høye flotte menn, er 1.75 cm selv så minst 1.85 regner jeg som VAKKERT

Datet en mann på 1,74- døfødt for meg, blir ikke tiltrukket, er ikke mandig for meg.

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

by the way… min sønn er allured 1.74 cm høy- 13 år gammel.. er vel derfor d blir slik

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ ha høye flotte menn, er 1.75 cm selv så minst 1.85 regner jeg som VAKKERT

Datet en mann på 1,74- døfødt for meg, blir ikke tiltrukket, er ikke mandig for meg.

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Eller at menn helst vil ha noen som er mindre enn seg selv, slik at du ikke kan velge fra øverste hylle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at menn helst vil ha noen som er mindre enn seg selv, slik at du ikke kan velge fra øverste hylle. ;)

Traff en nerve der eller?

1.75 på dame er ikke så høyt, dessuten har jeg alltid valgt på øverste hylle- er ikke interessant for meg lenger.. ser mer på intigritet, ressursterkhet og gode verdier, men liker vakre høye menn ja, og det er ingenting gale i det ;)

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en nerve der eller?

1.75 på dame er ikke så høyt, dessuten har jeg alltid valgt på øverste hylle- er ikke interessant for meg lenger.. ser mer på intigritet, ressursterkhet og gode verdier, men liker vakre høye menn ja, og det er ingenting gale i det ;)

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Nja, vil ikke si at jeg synes høye menn er noe mer kjekke enn gjennomsnittlige høye. Vet jeg er kjekk selv, så nei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 183 på en mann lavt?

Anonymous poster hash: f8621...807

Tja, det går såvidt.

qT3KZQ6.jpg

Anonymous poster hash: b612b...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det går såvidt.

Anonymous poster hash: b612b...78c

Jeg forstår ikke det systemet der, kan bare med cm, hva er 183 på den lista?

Anonymous poster hash: f8621...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, vil ikke si at jeg synes høye menn er noe mer kjekke enn gjennomsnittlige høye. Vet jeg er kjekk selv, så nei. :)

Finnes trekk ved mennesker som er vakkert, god høyde er ett av dem.

Betyr ikke at ikke lavere menn er kjekke, mange av dem og.

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke det systemet der, kan bare med cm, hva er 183 på den lista?

Anonymous poster hash: f8621...807

183 centimeters =
6.00393701 feet (6 feet 364 inch)

Anonymous poster hash: b612b...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke det systemet der, kan bare med cm, hva er 183 på den lista?

Anonymous poster hash: f8621...807

1.83 er uansett en flott høyde-helst fra 1.85 og opp, men det går.

Anonymous poster hash: 7f789...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, det går såvidt.

qT3KZQ6.jpg

Anonymous poster hash: b612b...78c

Jeg er 180, og det mangler ikke på interessenter, for å si det slik. ;) Manlets er fra 170 og nedover. Å kalle folk mellom 180-187 manlet "cutoff" er idioti.

Endret av Synapomorphy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

183 centimeters =
6.00393701 feet (6 feet 364 inch)

Anonymous poster hash: b612b...78c

Så med andre ord, jeg er fucked?

Anonymous poster hash: f8621...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord, jeg er fucked?

Anonymous poster hash: f8621...807

Nei, det er sannsynligvis bare en bitterfitte eller en ectomorph som har laget den figuren. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, fant akkurat ut at lisa tønne er 190! aldri sett en dame på 190 før, hvorfor har jeg ikke lagt merke til at hun er uvanlig høy? jeg blir jo reine frodo sammenlignet



Anonymous poster hash: f8621...807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...