Gå til innhold

Liker dere høye eller lave menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så lenge mannen har verdiene jeg ser etter gir jeg fulle F i om han er høy eller lav.

Hvis høyde virkelig er så viktig så er man fryktelig overfladisk (selv om jeg skjønner at jenter på 190 helst ønsker å finne en mann som er vesentlig høyere enn 160).



Anonymous poster hash: 2ed41...dac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fallerifallera

Bryr meg ikke så mye om høyde. Er 166 selv, så er ikke så ofte menn er lavere enn meg, riktig nok. Skulle han likevel være en flott fyr, men noen cm lavere hadde det ikke hatt noe å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SånnCirka

:glare: det er da ikke bare høye jenter som foretrekker det. jeg er under 160 men foretrekker da fremdeles de på godt over 180... Anonymous poster hash: 124e7...801

Så har jeg aldri påstått at bare høye jenter foretrekker det heller. Jeg sa at siden JEG er over gjennomshøyden for menn, altså jeg er over 180cm høy, så foretrekker JEG også menn som er over gjennomsnittet høy..

Og det er jo rett og slett for at jeg skal slippe å bøye meg ned, eller måtte stue bort alt av sko som har mer enn 1cm på hælen.

Synes du fremdeles jeg skriver som om kun høye jenter foretrekker høye menn? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 1,63 og synes alt mellom 1,63 og 2,10 er perfekt :)



Anonymous poster hash: 55d1d...791
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 189 ..men synes at jeg blir for lav for jenter over 180cm ...og det går vel trolig begge veier oftere enn ikke - så da prøver jeg meg ikke på dem ihvertfall.



Anonymous poster hash: 04272...0a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at når kvinner sier 190, er det snakk om 185... 185 snakk om 180, osv. Dere er ofte way off her, fordi menn skryter på seg cm og/eller fordi de fleste jenter er små og derfor overvurderer høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 189 ..men synes at jeg blir for lav for jenter over 180cm ...og det går vel trolig begge veier oftere enn ikke - så da prøver jeg meg ikke på dem ihvertfall.

Anonymous poster hash: 04272...0a2

Når du føler deg for lav som 189 cm høy, sier dette det meste om høydevåset som dette forumet lider under. Virkeligheten fungerer ikke sånn. Er man kjekk, er man kjekk, uavhengig av høyde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye menn for meg er 175 cm og oppover. Og ja, jeg liker høye menn.

175 er ikke høyt. Det er kanskje høyt for deg, dersom du er under 160. Men ikke kall 175 høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives med menn fra 170 til 180. Er 160 selv. Har vært sammen med en mann på 195 også, så det er ikke noe absolutt krav til høyde jeg har, men var slitsomt med så stor forskjell. Samboeren min er 173 og det synes jeg er perfekt :)



Anonymous poster hash: 342bc...9cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 er ikke høyt. Det er kanskje høyt for deg, dersom du er under 160. Men ikke kall 175 høyt.

ikke 182 heller.

Anonymous poster hash: 334ce...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke 182 heller.

Anonymous poster hash: 334ce...42a

Var det et spm. eller en påstand? Så vidt over gjennomsnittet er hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det et spm. eller en påstand? Så vidt over gjennomsnittet er hva det er.

Er man litt høy er man fra 186 og oppover. er man høy må man ha passert 190.

Anonymous poster hash: 334ce...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 168 selv, og synes 175-180 er helt perfekt. For meg. Har vært sammen med en på nesten to meter. Slitsomt å ikke kunne stå og kysse uten at jeg får vondt i nakken.



Anonymous poster hash: 77b27...53c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er man litt høy er man fra 186 og oppover. er man høy må man ha passert 190.

Anonymous poster hash: 334ce...42a

Det er vel dine høyest subjektive grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man litt høy er man fra 186 og oppover. er man høy må man ha passert 190.

Anonymous poster hash: 334ce...42a

1/20 norske vernepliktige menn er over 190cm, blir vel litt snevert å bare kalle 5% av norske 18-åringer i dag for høye. Jenter foretrekker stort sett høyere gutter, men folk feiloppfatter høyde grovt og tror gjerne at folk som er 185cm er 190cm, 190cm er 195cm osv. Over 195cm er som sagt svært sjeldent, vi snakker 99 persentil.

https://www.ssb.no/a/histstat/tabeller/4-22.html

Endret av Meeh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/20 norske vernepliktige menn er over 190cm, blir vel litt snevert å bare kalle 5% av norske 18-åringer i dag for høye. Jenter foretrekker stort sett høyere gutter, men folk feiloppfatter høyde grovt og tror gjerne at folk som er 185cm er 190cm, 190cm er 195cm osv. Over 195cm er som sagt svært sjeldent, vi snakker 99 persentil.

https://www.ssb.no/a/histstat/tabeller/4-22.html

190 er da ikke så voldsomt, føler alle rundt meg nesten er det. Jeg er 189 selv om og veldig mange er på lik høyde som meg eller veldig nærme.

Anonymous poster hash: e1b14...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...