Gå til innhold

Liker dere høye eller lave menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 163 selv og digger når mannfolk er like høye/litt høyere enn meg :D Er ikke så glad i mannfolk som er mye høyere enn meg selv.



Anonymous poster hash: 1ef79...e5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg over 180 selv, så jeg liker høye menn.

Anonymous poster hash: 64cf3...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker faktisk menn som er nærmest min egen høyde, altså lave. Hvis de er veldig mye høyere enn meg føler jeg meg mer som en lillesøster. Men har vel egentlig ingen krav når det gjelder slike ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger ofte først merke til høye menn rent utseendemessig, men når jeg tenker etter så har vel få av fleste mennene jeg har vært betatt/forelsket i vært noe ekstremt høye. Så konklusjonen blir vel her og; Ja takk, begge deler. Og som jeg har sagt før; en som er på ca. en egen høyde er jo litt mer "klinevennlig". :nigo:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 159, og foretrekker menn rundt 180-85. Perfekt høyde på en mann for meg synes jeg. :)

Anonymous poster hash: d1a8b...282

Jeg har aldri skjønt hvorfor det skal være så stor høydeforskjell. Skulle tro at 170-175 cm ville vært flott for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like høy som meg ca eller høyere, det blir som regel på min egen høyde, 173.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye. Eller, i hvertfall minimum 185 cm.

Definitivt en dealbreaker for meg hvis han er lav. Sorry, jeg tenner overhodet ikke på det.



Anonymous poster hash: c7b54...f83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker lave menn best. Det har jeg bestandig gjort.

Anonymous poster hash: d84e4...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes høye menn er flott, men høyden spiller liten rolle, det viktigste er personlighet. Akkurat nå er jeg utrolig betatt av en som er ca like høy som meg (168)

Anonymous poster hash: 4da04...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 165, så alt fra 170 og oppover fungerer fint. Jeg har også vært ekstremt tiltrukket av menn på min egen høyde. Så lenge han har litt mellom ørene spiller det ikke så stor rolle egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at dere liker best høye menn (antar her at det er snakk om høyde opp mot 2 m), dere liker altså ectomorphs best? Veldig høye folk har ofte vanskelig for å legge på seg både fett og muskelmasse. Det er menn omkring 175 cm og 185 cm som har det beste grunnlaget for å få en atletisk og sterk kropp. 2 m er heller ikke noen sunn høyde, rent medisinsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som sier at dere liker best høye menn (antar her at det er snakk om høyde opp mot 2 m), dere liker altså ectomorphs best? Veldig høye folk har ofte vanskelig for å legge på seg både fett og muskelmasse. Det er menn omkring 175 cm og 185 cm som har det beste grunnlaget for å få en atletisk og sterk kropp. 2 m er heller ikke noen sunn høyde, rent medisinsk.

Mesomorph ser best ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle. Jeg er 161 cm selv, og vært sammen med menn mellom 160-200 cm. Er ikke høyden jeg forelsker meg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...