Gå til innhold

Hvis din bror hadde svindlet NAV over mange år.. Hadde du meldt i fra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HALLO! 800.000 av felles skatt?! Er dette en spøk? "Skal jeg anmelde?"?

Du skal hvertfall ikke sitte på gjerdet så mye lenger!

Gud bedre blir så sinna! Vi andre jobber hardt for felles goder som fordeles mellom samfunnet.

Møkkamann.

Anonymous poster hash: b7461...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :fnise::fnise: .

Utrolig at det fortsatt finnes så tragiske mennesker at de mener det er SINE skattepenger.

Om det er deres penger, hvorfor bruker de dem da ikke på det de vil selv :fnise: ?

Ups... :laugh: . Ånei...riktig :fnise:

Anonymous poster hash: 54909...ce6

Det er jo deres penger, og mine. Det er alle skatteyteres penger. Penger som kan bli brukt på annet for å gagne OSS, som for eksempel sykehjem, skole etc. Argumentene dine er så latterlig at jeg gråter.

Anonymous poster hash: d6b8a...0ab

Når pengene er bevilget, er de ikke lenger skattebetalernes penger.

Hagens svar til NRK i 2006 om hvorfor Frp har brukt skattepenger til å betale cruise for Frp-ektefeller.

Anonymous poster hash: 35e5f...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg at din bror har fått sykepenger ett år, og så AAP i noen år. Han er ikke syk, men påstår såklart det ovenfor lege/nav. Han jobber svart (mer enn) fulltid, og oppholder seg store deler av året i utlandet som han også jobber (trolig svart der også). Samtidig får han andre til å sende inn meldekort for seg. Se for deg at det er snakk om minst 800 000,- han har svindlet nav for.

Hadde DU meldt i fra? Eller er du såpass lojal mot din familie at du ikke gjør det? Å snakke med han/ultimatum hjelper ikke.

Anonymous poster hash: 13099...88f

Jeg hadde gjort det klart ovenfor han at NAV blir mer og mer harde på det å undersøke brukerne, så du kan jo høre om han finner seg gunstig å bli tatt for å ha svindlet dem for rundt 1 million kroner, samt hva han gjør når han blir tatt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...