Gå til innhold

Dropp parfymen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Allergikeren

Hvorfor valgte du en jobb med mest mulig kundekontakt når du er så plaget? Veldig mange har plager av ulike art, og da velger man jobb deretter.

Anonymous poster hash: 189ba...d8e

Flere grunner:

- Jeg hadde den jobben da problemet oppstod. Det tok tid å finne ut av hvorfor ting var som de var.

- Hosten er kronisk, et resultat av en ond sirkel(irritasjonshoste som skaper irritasjon, som igjen gir økt trang til å hoste). Det er ikke bare parfyme som trigger hostingen, det er andre ting også, og noen ganger skjer det tilsynelatende uten grunn.

- Jeg fungerer egentlig greit i hverdagen, så lenge jeg kan trekke meg litt tilbake/ta en liten pause når det står på som verst. Nå sier jeg fra på forhånd i en ny jobb, og det går fint, i den daværende jobben var det lite forståelse for situasjonen.

Så hosten min i seg selv blir litt på siden, da parfymeslutt alene ikke hjelper meg. Og jeg fungerer som sagt greit nok, men jeg skjønner samtidig dem som forbanner parfymer opp og ned i mente. :P Jeg dropper gladelig parfyme hvis jeg hoster litt mindre av det. Likeledes er det samboer som tar de mest støvproduserende oppussingsprosjektene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...