AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #121 Skrevet 29. januar 2015 Slutt å behandle hene som en unge (selvom hun oppfører seg som en). Hun valgte å være voksen og klare seg selv da hun flyttet, det må hun stå for. Har dere vært hos nav ennå? Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 7d821...b24
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #122 Skrevet 29. januar 2015 hun flyttet ut i dag, dro til faren sin. Anonymous poster hash: 98527...54e
Mallimor Skrevet 30. januar 2015 #123 Skrevet 30. januar 2015 Ja, det høres kanskje banalt ut, men et sted bør man begynne. Litt mer drastiske skritt hadde vært bedre. Hva er hennes største glede? Anonymous poster hash: 09458...a01 dette gjør nok bare vondt værre.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #124 Skrevet 30. januar 2015 Hun høres bare tiltaksløs ut, og kanskje hun står litt fast i livet og trenger ett spark bak for å komme i gang? :-) Det at dere faktisk betaler for kjøretimene hennes, burde hun virkelig sette mer pris på! Det værste dere kan gjøre er som nevnt over ta ut internetten, det gjør bare vondt værre, og skaper en konflikt. Ikke bli FOR streng, da trekker hun seg nok bare mer unna. Ville gitt henne små oppgaver i huset, og KREVD at hun fant seg en jobb. Man detter ut av samfunnet om man kun ligger hjemme på "ferie" på rommet, og det er synd når hun er midt i en spennende alder. Hilsen Jente 23 som også bor hjemme Anonymous poster hash: abc26...128
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #125 Skrevet 30. januar 2015 Eksen min ble helt apatisk da han var ferdig med studier og ikke fikk seg jobb. Jeg hadde friår fra studiene og jobbet godt over full jobb i en jobb som innebar mye kveldsjobbing etter full arbeidsdag og mye reisevirksomhet. Han gjorde ingenting! Når jeg kom hjem sto fortsatt oppvasken fra dagen før på benken, supplert med et par skåler som han hadde spist frokostblanding i. Melka og frokostblandinga sto midt oppi kaoset. Han var oppe et par timer midt på dagen og spiste og spilte PC-spill før han la seg igjen. Ikke vasket han klær. Ikke gikk han på butikken. Ikke støvsuget han. Ikke tok han i noen rengjøringssaker. Forholdet vårt hadde aldri kommet til å vare uansett, men dette ble spikeren i kista for min del. Da det ble slutt flyttet han hjem til sine foreldre. Der fikk han bo gratis på en betingelse, og det var at han jobbet som håndtlanger i farens firma, samtidig med at han søkte relevante jobber. Jobbsøkelogg måtte fremlegges far en gang i uka. Et halvt års tid senere fikk han seg relevant jobb, og har nå en svært god jobb i et større ingeniørfirma. Han trengte rett og slett et skikkelig spark bak. Anonymous poster hash: c24be...c65
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #126 Skrevet 30. januar 2015 Å som jeg kjenner igjen situasjonen... "Jeg trenger ikke bidra for jeg skal ikke EGENTLIG bo her" BlæhAnonymous poster hash: 13258...114 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #127 Skrevet 30. januar 2015 Jeg HAR snakket med han. Vi er ikke enige. Han ser henne sjelden og syns igrunn at jeg er teit (som gikk fra han, så alt jeg gjør og mener er teit), derfor ser han ikke problemet. Believe me, jeg har prøvd alt. Nå har jeg fått han til å love å ikke betale mobilen hennes lengre enn til 1. mars. Hun har lovet han at førerkortet skal være i boks til da, noe det ikke kommer til å være, hun har ikke engang tatt teoriprøven ennå og med en kjøretime i uka går det ikke akkurat i rekordfart her - men jeg får altså ikke han mer med på laget. Anonymous poster hash: 98527...54e Spørs vel om pipa til far får en annen lyd nå som hun har flyttet inn hos han. Anonymous poster hash: c24be...c65 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #128 Skrevet 16. februar 2015 Hvordan går det med den voksne datteren? Anonymous poster hash: dee98...710
Gjest Godjente Skrevet 16. februar 2015 #129 Skrevet 16. februar 2015 Flyttet ikke hun inn hos faren?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #130 Skrevet 17. februar 2015 Joda, hun flyttet inn hos faren, og bor der ennå. Hun har fortsatt ikke fått seg jobb, faren maser lite for han er på jobb selv stort sett døgnet rundt. Men jeg vet at hun har gått på en del intervjuer i det siste, så det er lov å håpe. Dessuten har hun fått skoleplass fra høsten. Førerkortsituasjonen står på stedet hvil. Anonymous poster hash: 98527...54e
Jade Skrevet 18. februar 2015 #131 Skrevet 18. februar 2015 Hvordan går det med husarbeidet da, nå når hun bor hos sin far?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #132 Skrevet 18. februar 2015 Har ingen anelse, jeg bor jo ikke der. Anonymous poster hash: 98527...54e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå