heipåådeg Skrevet 28. november 2015 #1241 Del Skrevet 28. november 2015 veldig leit, jeg er litt redd nå for hvordan SA vil være ogom det blir veldig vondt. Vi skal fortsette, gir ikke opp.. Men uff.. det blir deres tur også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 28. november 2015 #1242 Del Skrevet 28. november 2015 veldig leit, jeg er litt redd nå for hvordan SA vil være ogom det blir veldig vondt. Vi skal fortsette, gir ikke opp.. Men uff.. Enda en klem til deg! Det er urettferdig, alt man må gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 29. november 2015 #1243 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg er så forvirret, kroppen min føles gravid og jeg har ingen tegn på SA foreløpig. I oslo var hcg 45, tre dager etter på et annet laboratorium 28... Jeg har lest at det kan være forskjellige analyse metoder fra laboratorium til laboratorium.. Jeg får vel bare vente å se, skal ta ny hcg i morgen så etter det får jeg svar .. Men jeg har ikke håpet på at det gikk denne gangen.. Er bare veldig forvirret.. Håper det går bedre for dere andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 29. november 2015 #1244 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg er så forvirret, kroppen min føles gravid og jeg har ingen tegn på SA foreløpig. I oslo var hcg 45, tre dager etter på et annet laboratorium 28... Jeg har lest at det kan være forskjellige analyse metoder fra laboratorium til laboratorium.. Jeg får vel bare vente å se, skal ta ny hcg i morgen så etter det får jeg svar .. Men jeg har ikke håpet på at det gikk denne gangen.. Er bare veldig forvirret.. Håper det går bedre for dere andre..Krysser fingrene for at det er årsaken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 29. november 2015 #1245 Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Krysser fingrene for at det er årsaken! Blir noen lange dager. Men det får gå som det går, er lei av å tenke.. Endret 29. november 2015 av maxi25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 29. november 2015 #1246 Del Skrevet 29. november 2015 Blir noen lange dager. Men det får gå som det går, er lei av å tenke..Uff ja, det er utrolig utmattende med det tankekjøret hele tiden. Er ikke så lett å bestemme seg for å slutte å tenke på det heller. I et annet forum fikk jeg faktisk tips om å begynne med sånn voksenfargelegging, for å koble av innimellom, og det syns jeg fungerer fint der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipåådeg Skrevet 29. november 2015 #1247 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg er så forvirret, kroppen min føles gravid og jeg har ingen tegn på SA foreløpig. I oslo var hcg 45, tre dager etter på et annet laboratorium 28... Jeg har lest at det kan være forskjellige analyse metoder fra laboratorium til laboratorium.. Jeg får vel bare vente å se, skal ta ny hcg i morgen så etter det får jeg svar .. Men jeg har ikke håpet på at det gikk denne gangen.. Er bare veldig forvirret..Håper det går bedre for dere andre..Gjør noe som får dagen idag til å gå .. Dra på kino med favoritt godteriet ditt, eller dra ut å spise Håper iallefall det blir noe avklart for deg, så kjipt å være forvirret og samtidig VENTE.. Værste er å gå å vente og vente... og vente.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 1. desember 2015 #1248 Del Skrevet 1. desember 2015 Blir noen lange dager. Men det får gå som det går, er lei av å tenke..Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 1. desember 2015 #1249 Del Skrevet 1. desember 2015 Hvordan går det med deg? Jeg snakket med Rikshospitalet og ble informert at jeg må stoppe å ta progynova og lutinus, etter en til to dager vil jeg få en blødning. Så blir det å ringe ved neste mens for å avtale nytt forsøk. Jeg håper SA vil skje fort og minimalt med smerter. Jeg har ikke fått noen blødning pga progynova, så når jeg slutter å ta dem i dag vil det skje. Grur meg, jeg er en pingle altså. Håper bare det ikke skjer når jeg er på jobb. :-(Jeg og mannen er klar til å se fremover, vi bare håper at de få sædscellene han har ikke forsvinner helt til neste forsøk. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 1. desember 2015 #1250 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg snakket med Rikshospitalet og ble informert at jeg må stoppe å ta progynova og lutinus, etter en til to dager vil jeg få en blødning. Så blir det å ringe ved neste mens for å avtale nytt forsøk. Jeg håper SA vil skje fort og minimalt med smerter. Jeg har ikke fått noen blødning pga progynova, så når jeg slutter å ta dem i dag vil det skje. Grur meg, jeg er en pingle altså. Håper bare det ikke skjer når jeg er på jobb. :-(Jeg og mannen er klar til å se fremover, vi bare håper at de få sædscellene han har ikke forsvinner helt til neste forsøk. Hvordan går det med deg?Så leit. En god klem til deg! Flott at dere er klare for å se fremover, og husk at denne graviditeten var et godt tegn på at dere kan lykkes. Håper du holder oss oppdatert ved neste forsøk også, håper å se dere lykkes i 2016!Såpass tidlig i graviditeten skal det vel forhåpentligvis ikke bli veldig kraftige blødninger, men jeg vet ikke. Håper det går greit med deg! Og husk at det er lov å ta seg en egenmelding/sykemelding hvis du syns det er vanskelig å jobbe. Med meg går alt fint, intet nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 1. desember 2015 #1251 Del Skrevet 1. desember 2015 Så leit. En god klem til deg! Flott at dere er klare for å se fremover, og husk at denne graviditeten var et godt tegn på at dere kan lykkes. Håper du holder oss oppdatert ved neste forsøk også, håper å se dere lykkes i 2016!Såpass tidlig i graviditeten skal det vel forhåpentligvis ikke bli veldig kraftige blødninger, men jeg vet ikke. Håper det går greit med deg! Og husk at det er lov å ta seg en egenmelding/sykemelding hvis du syns det er vanskelig å jobbe. Med meg går alt fint, intet nytt. Veldig leit, for en uke siden bare fikk vi den gode nyheten. Situasjonen snur seg fort. Vi gikk gjennom et par dager med sorg, overgangen fra å være gravid til å plutselig måtte innstille seg på nytt forsøk. Men jeg er gla min mann er så støttende som han er. Veldig god å ha. Ja jeg håper det er et godt tegn, vi har notert ned et par spørsmål som vi skal stille ved neste forsøk. Vi er spesielt bekjymret for sædscellene ettersom der er veldig veldig få til å begynne med. Men vi får håpe på det beste. Jeg kan dessverre ikke unnslippe blødningene og krampene/smertene.. Heldigvis så går jo det over :-) jeg jobber nå 50% så jeg satser på at det vil gå greit. Klem til deg også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 1. desember 2015 #1252 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Herregud for et styr, jeg vet ikke hva jeg skal tenke! Fikk resultater på hcg som jeg tok på mandag, 61 er den nå plutselig. Jeg skulle jo slutte med medisiner i dag, men jeg fortsetter og så hører jeg med Rikshospitalet i morgen.. På riksen var Hcg 45 på forige tirsdaghos fastlegen 28 forige fredag og nå 61 fra i går..jeg vet ikke hva jeg skal tro Endret 1. desember 2015 av maxi25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 1. desember 2015 #1253 Del Skrevet 1. desember 2015 Herregud for et styr, jeg vet ikke hva jeg skal tenke! Fikk resultater på hcg som jeg tok på mandag, 61 er den nå plutselig. Jeg skulle jo slutte med medisiner i dag, men jeg fortsetter og så hører jeg med Rikshospitalet i morgen.. På riksen var Hcg 45 på forige tirsdaghos fastlegen 28 forige fredag og nå 61 fra i går..jeg vet ikke hva jeg skal troSkjønner at det er forvirrende ja. Er det kun basert på HCG-måling at Riksen anbefalte deg å slutte på medisinene? Uff, ikke greit når man får så motstridende signaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 1. desember 2015 #1254 Del Skrevet 1. desember 2015 Skjønner at det er forvirrende ja. Er det kun basert på HCG-måling at Riksen anbefalte deg å slutte på medisinene? Uff, ikke greit når man får så motstridende signaler. Ja når jeg fortalte om hcg 28 fra fredag så sa hun at da var det ikke vits å fortsette med medisiner. Selvom den er 61 nå så er den fortsatt lav og jeg tør ikke å håpe.. Men den skal jo ikke stige om man har hatt SA?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 1. desember 2015 #1255 Del Skrevet 1. desember 2015 Ja når jeg fortalte om hcg 28 fra fredag så sa hun at da var det ikke vits å fortsette med medisiner. Selvom den er 61 nå så er den fortsatt lav og jeg tør ikke å håpe.. Men den skal jo ikke stige om man har hatt SA?! Jo den kan dessverre fortsette å stige ved MA, så spørsmålet er jo om den stiger nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 1. desember 2015 #1256 Del Skrevet 1. desember 2015 Jo den kan dessverre fortsette å stige ved MA, så spørsmålet er jo om den stiger nok. Jeg er utslitt. Er neppe gravid mtp veldig lav hcg i utgangspunktet. Men tør ikke å slutte med medisiner før jeg har oppdatert Riksen og forhørt meg.. Dette er slitsomt og jeg merker jeg er lei av denne følelse berg og dal banen.. I dag er jeg 4+5 og en hcg på 61 er jo altfor lavt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 1. desember 2015 #1257 Del Skrevet 1. desember 2015 Jeg er utslitt. Er neppe gravid mtp veldig lav hcg i utgangspunktet. Men tør ikke å slutte med medisiner før jeg har oppdatert Riksen og forhørt meg.. Dette er slitsomt og jeg merker jeg er lei av denne følelse berg og dal banen.. I dag er jeg 4+5 og en hcg på 61 er jo altfor lavt.. Er nok lurt å snakke med dem først ja. Ikke rart du er utslitt, jeg kjenner jeg blir sliten bare av å lese om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxi25 Skrevet 1. desember 2015 #1258 Del Skrevet 1. desember 2015 Er nok lurt å snakke med dem først ja. Ikke rart du er utslitt, jeg kjenner jeg blir sliten bare av å lese om det. Ja jeg fortsetter til i morgen, hva er en dag til når det har pågått så lenge. Jeg er fryktelig redd for at det kan være exu :-( men jeg kan ikke styre hva utfallet blir, jeg får bite tenna sammen og ta det som det kommer. Sa, ma, exu, bo.. Hva det enn er.. Vurderer sterkt å bestille Ul, men er nok ikke mye hjelp å få der så tidlig, blir kanskje mest for å utelukke exu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #1259 Del Skrevet 1. desember 2015 Ja jeg fortsetter til i morgen, hva er en dag til når det har pågått så lenge. Jeg er fryktelig redd for at det kan være exu :-( men jeg kan ikke styre hva utfallet blir, jeg får bite tenna sammen og ta det som det kommer. Sa, ma, exu, bo.. Hva det enn er.. Vurderer sterkt å bestille Ul, men er nok ikke mye hjelp å få der så tidlig, blir kanskje mest for å utelukke exuEn såpass tidlig graviditet vil ikke være synlig på ul. Den går faktisk under kjemisk graviditet. Ikke bekymre deg over mensen du venter, den vil være som vanlig mensen. Kanskje bare bittelitt mer.Håper du finner ut av det med riksen og at spira sitter neste gang. Skjønner at det er skikkelig fortvilende å ha det sånn! Anonymkode: 48f8a...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipåådeg Skrevet 2. desember 2015 #1260 Del Skrevet 2. desember 2015 Noen som har opplevd å bli dårlig på kveldstid? Jeg fikk oppkast og magekramper kasta over meg igår. Ble noen toalettbesøk også. Bedre idag da! Kan jo være av naturlige årsaker også men jeg har hatt unormalt mye luft i magen de siste dagene og vekking mellom hard og løs mage. Ubehagelig. Dagene mine snegler seg heldigvis fremover da :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå