Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk. Jeg kjenner meg litt redd for at noe skal gå skeis, men samtidig er jeg optimistisk. Prøver å ikke smøfare forumet i denne perioden, for jeg blir mye mer bekymret av å lese alt som står skrevet. Husker når jeg leste om spotting de første to ukene, jeg bekymra meg unødvendig mye til test-dag. 

Så gøy og bra at det går fint med deg også. Har du vært på UL?:)

Ja jeg vet. Jeg har vært på UL og sett hjertet slå, noe som betrygget meg veldig, og så leser jeg om de som mister i uke 13, og mister helt håpet. Må jo bare prøve å nyte graviditeten mens vi kan egentlig, ikke lese så mye, og ta resten som det kommer. Jeg er ikke helt i toppform om dagen, og prøver bare å nyte at mannen min tar så godt vare på meg. Slapper også mye mer av nå enn i begynnelsen. :) 

Så det er nok lurt å ikke lese så mye! Vi kan jo ikke gjøre noe uansett, så like greit å prøve å ta det med ro og nyte nuet. :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poster som anonym her..

Vi skal ha uttak tirsdag neste uke, og innsett fredag! Så jeg håper så inderlig at vi får en liten spire på plass som vokser seg stor og sterk :) 

Blir ei lang romjul med å gå og vente på å teste..

Anonymkode: 8f881...ac5

Skrevet

Ja jeg vet. Jeg har vært på UL og sett hjertet slå, noe som betrygget meg veldig, og så leser jeg om de som mister i uke 13, og mister helt håpet. Må jo bare prøve å nyte graviditeten mens vi kan egentlig, ikke lese så mye, og ta resten som det kommer. Jeg er ikke helt i toppform om dagen, og prøver bare å nyte at mannen min tar så godt vare på meg. Slapper også mye mer av nå enn i begynnelsen. :) 

Så det er nok lurt å ikke lese så mye! Vi kan jo ikke gjøre noe uansett, så like greit å prøve å ta det med ro og nyte nuet. :) 

Ja, ikke sant. Man må prøve å heller tenke på alle som lykkes :)  Slitsomt med 10kg bekymringer kontant på skuldrene. Må være helt fantastisk å se hjertet slå :) Hurra!

Skrevet

Kattavik, hvordan går det med deg?

- S

Anonymkode: 38a42...ec7

Skrevet

I dag fikk jeg bekreftet MA/BO legen var usikker hvilken av de det er, men er ihvertfall en av de. Blir utskraping på onsdag. :-/ 

Skrevet

I dag fikk jeg bekreftet MA/BO legen var usikker hvilken av de det er, men er ihvertfall en av de. Blir utskraping på onsdag. :-/ 

å nei og nei :( liker ikke slike skjebner .. Hvordan går det med deg? Sender deg en klem!

Skrevet

Så leit, men godt du får bli ferdig med det hvertfall. God klem til deg, håper du får kost deg i jula, og får samlet litt pågangsmot til neste forsøk! 

Skrevet

å nei og nei :( liker ikke slike skjebner .. Hvordan går det med deg? Sender deg en klem!

liker det ikke selv, jeg vet ikke.. Jeg forstår at slikt oppstår men er samtidig ganske lei meg for at det ikke gikk. Prøver å tenke positivt men er vanskelig

Skrevet

Å, så trist! Det hjelper kanskje ikke, men dette viser i alle fall at det er mulig for dere å bli gravide. Krysser fingrene for at neste gang blir det deres tur! Vet dere når dere får nytt forsøk?

Skrevet

Å, så trist! Det hjelper kanskje ikke, men dette viser i alle fall at det er mulig for dere å bli gravide. Krysser fingrene for at neste gang blir det deres tur! Vet dere når dere får nytt forsøk?

trist er det, men var veldig forbredt. Gler meg til å få det overstått og begynne å tenke fremover. Vet ikke, må ringe riksen på mandag.. Hadde ul på sykehuset kalnes, skal ha utskrapingen der også. Riksen var fullbooka og sende henvisning til kalnes så har ikke snakket med riksen på en stund. Håper vi får forsøk så fort som mulig. :-)

Skrevet

uff, så leit :(

Skrevet

uff, så leit :(

Ja, jeg og mannen er lei oss men det går greit mesteparten av tiden. Jeg blir bare veldig trist når jeg ser en baby f.eks.. Går nok over dette også med tiden.

har lest at BO oppstår pga kromosomfeil/dårlig egg eller spermkvalitet. Manne har jo veldig veldig dårlig spermkvalitet så nå er jeg redd det samme skal skje igjen. 

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Så leit, men godt du får bli ferdig med det hvertfall. God klem til deg, håper du får kost deg i jula, og får samlet litt pågangsmot til neste forsøk! 

ja blir godt å få det overstått. Har gått i denne uvissheten så lenge. Vi gler oss til å sette i gang igjen med nytt forsøk. Er bare redd det samme skal skje igjen. Frykter BO ettersom jeg har lestat den oppstår pga dårlig spermkvalitet.

Skrevet

Ja, jeg og mannen er lei oss men det går greit mesteparten av tiden. Jeg blir bare veldig trist når jeg ser en baby f.eks.. Går nok over dette også med tiden.

har lest at BO oppstår pga kromosomfeil/dårlig egg eller spermkvalitet. Manne har jo veldig veldig dårlig spermkvalitet så nå er jeg redd det samme skal skje igjen. 

Hvordan går det med deg?

ja tror den følelsen er veldig vanlig. Husker jeg sleit veldig med det selv når jeg startet med det her. Spesielt rett etter jeg hadde mistet. Men får sjeldent sånn nå lenger. Føler jeg har holdt på evig. Man blir definitivt "hardere".

Håper virkelig det går deres vei neste gang. BO er vel ikke så vanlig, så det er vel ikke stor tjanse for at det skjer neste gang. Ordner seg sikkert :) krysser fingrene for dere!

her er alt greit. Tiden vil vise hva som skjer. Har vært igjennom det her noen ganger så tør ikke håpe eller tro noenting. prøver å holde mg mest mulig nøytral. Får beskjed på ul om det ennå er liv på mandag. Det blir spennende :)

Skrevet

ja tror den følelsen er veldig vanlig. Husker jeg sleit veldig med det selv når jeg startet med det her. Spesielt rett etter jeg hadde mistet. Men får sjeldent sånn nå lenger. Føler jeg har holdt på evig. Man blir definitivt "hardere".

Håper virkelig det går deres vei neste gang. BO er vel ikke så vanlig, så det er vel ikke stor tjanse for at det skjer neste gang. Ordner seg sikkert :) krysser fingrene for dere!

her er alt greit. Tiden vil vise hva som skjer. Har vært igjennom det her noen ganger så tør ikke håpe eller tro noenting. prøver å holde mg mest mulig nøytral. Får beskjed på ul om det ennå er liv på mandag. Det blir spennende :)

Du har rett, man får veldig hard hud av hele denne prosessen, blir som en forsvarsmekanisme. Har heldigvis ikke blitt bitter og håper jeg ikke blir det. Er veldig gla i babyer men er mest trist og redd for å ikke få oppleve å bli mor.

Ja jeg leste det skjer kanskje en gang i livet, men så tenker jeg at vi går imot naturen og tvinger graviditet og mannens sperm blir ikke bedre. Vel, tiden vil vise men jeg håper virkelig vi slipper BO igjen. Selvom vi har vært gjennom bare ett ferskforsøk og ett frys forsøk så har vi ventet og prøvd på egenhånd i mangemange år. 

Krysser fingrene for at alt fortsatt er friskt og levende på mandag. Det er deres tur nå! 

Skrevet

Du har rett, man får veldig hard hud av hele denne prosessen, blir som en forsvarsmekanisme. Har heldigvis ikke blitt bitter og håper jeg ikke blir det. Er veldig gla i babyer men er mest trist og redd for å ikke få oppleve å bli mor.

Ja jeg leste det skjer kanskje en gang i livet, men så tenker jeg at vi går imot naturen og tvinger graviditet og mannens sperm blir ikke bedre. Vel, tiden vil vise men jeg håper virkelig vi slipper BO igjen. Selvom vi har vært gjennom bare ett ferskforsøk og ett frys forsøk så har vi ventet og prøvd på egenhånd i mangemange år. 

Krysser fingrene for at alt fortsatt er friskt og levende på mandag. Det er deres tur nå! 

ja man blir hardhudet. Selvsagt med glipper, men stort sett blir man tøffere virker det som. Vi holdt også på en stund før vi kom under klinikken. Etter endel insemineringer, operasjon og aborter så var iallefall jeg temmelig kjørt i grøfta. Det tok jo over omtrent hele  en periode og det er jo ikke holdbary. Jeg synes det blir enklere å enklere å takle jo flere egg jeg får satt inn jeg da. Akkurat som om selve tanken på å lykkes blir fjern. Men, men, det er som det er. Jeg kan ikke gjøre noe fra eller til så man må jo bare ta det som det kommer.

Satser på liv på mandagen å, så krysser jeg fingrene på at det lykkes for dere neste gang :) Håper iallefall at dere begge klarer å kose dere i jula å tenke på noe annet enn egg og prøverør. Det er iallefall min plan :)

Skrevet

Da har vi hatt UL. Alt så bra ut og det er en sprell levende krabat inni der. Så lover bra! Blir spennende å se om det holder seg sånn :)

Skrevet
9 minutter siden, Suss81 skrev:

Da har vi hatt UL. Alt så bra ut og det er en sprell levende krabat inni der. Så lover bra! Blir spennende å se om det holder seg sånn :)

Ååå så godt å høre! Nå bør det holde seg sånn, det lover hvertfall veldig bra. :) 

Skrevet
3 minutter siden, Sisti skrev:

Ååå så godt å høre! Nå bør det holde seg sånn, det lover hvertfall veldig bra. :) 

Her håper jeg ingenting ennå! Men krysser fingrene for at det går denne gangen :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Suss81 skrev:

Her håper jeg ingenting ennå! Men krysser fingrene for at det går denne gangen :)

Skjønner godt at du ikke tør håpe. Når blir neste kontroll?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...