heipåådeg Skrevet 6. desember 2015 #1281 Skrevet 6. desember 2015 tror ikke det blir gode nyheter i morgen. Har begynt å blø mye eller? Håper det går din vei imorgen <3
Suss81 Skrevet 6. desember 2015 #1282 Skrevet 6. desember 2015 mye eller? Håper det går din vei imorgen <3nok til at jeg kjenner det igjen fra de andre sa jeg har hatt...æsj altså. Uke7 denne gangen. Skal på ul i morgen så får høre hva de sier.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1283 Skrevet 6. desember 2015 I begynnelsen kom min etterlengtede fryste blasocyst til verden.ville bare si at dere må bare prøve å tenke positivt,og tenke at det for veldig mange er en belønning i enden av tunellen.lykke til👍 Anonymkode: 180b4...59b
Gjest Sisti Skrevet 6. desember 2015 #1284 Skrevet 6. desember 2015 tror ikke det blir gode nyheter i morgen. Har begynt å blø Neei, så leit. Er det mye? Håper det bare er en vanlig, uskyldig blødning!
Suss81 Skrevet 6. desember 2015 #1285 Skrevet 6. desember 2015 Neei, så leit. Er det mye? Håper det bare er en vanlig, uskyldig blødning! neida, ikke mye. Men alle abortene jeg har opplevd har startet på samme måten så kjenner igjen mønsteret. Æsj altså jaja, får høre hva de sier i morgen
Gjest Sisti Skrevet 6. desember 2015 #1286 Skrevet 6. desember 2015 neida, ikke mye. Men alle abortene jeg har opplevd har startet på samme måten så kjenner igjen mønsteret. Æsj altså jaja, får høre hva de sier i morgen Håper det er gode nyheter! Men enig, æsj altså!
maxi25 Skrevet 6. desember 2015 #1287 Skrevet 6. desember 2015 når vet du noe mer ? Skjønner du blir sprø ja :/ forferdelig å vente og slikt ..aner ikke, har fått svar på hcg nå er den på 289, den har doblet seg på 1.8 dager.. Så den dobler seg som den skal, men er litt lav. Skal ringe rikshospitalet i morgen og oppdatere dem på nyeste hcg resultat så får jeg se hva de forteller meg... Blir nok ingen avklaring før ultralyd tenker jeg.. Er til å bli gal av å gå i uvissheten..
Gjest Sisti Skrevet 7. desember 2015 #1288 Skrevet 7. desember 2015 aner ikke, har fått svar på hcg nå er den på 289, den har doblet seg på 1.8 dager.. Så den dobler seg som den skal, men er litt lav. Skal ringe rikshospitalet i morgen og oppdatere dem på nyeste hcg resultat så får jeg se hva de forteller meg... Blir nok ingen avklaring før ultralyd tenker jeg.. Er til å bli gal av å gå i uvissheten.. Men det er vel økningen som er viktig, ikke nivået? Variasjonene på normalt hcg-nivå er jo STORE. Har trua på at alt er fint, jeg!
maxi25 Skrevet 7. desember 2015 #1289 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Men det er vel økningen som er viktig, ikke nivået? Variasjonene på normalt hcg-nivå er jo STORE. Har trua på at alt er fint, jeg! du kan tenke deg jeg er forvirret! Hehe.. 24.11 på riksen 45 hcg 27.11 hos fastlegen 28 hcg 30.11 hos fastlegen 61 hcg og 04.12 hos fastlegen 289 hcg.. Den dobler seg som den skal på de tre siste.. Men at den gikk fra 45 til 28 er rart.. Men så er det problematikken at man ikke kan sammenligne når det er analysert på forskjellige lab. Endret 7. desember 2015 av maxi25
Gjest Sisti Skrevet 7. desember 2015 #1290 Skrevet 7. desember 2015 du kan tenke deg jeg er forvirret! Hehe.. 24.11 på riksen 45 hcg 27.11 hos fastlegen 28 hcg 30.11 hos fastlegen 61 hcg og 04.12 hos fastlegen 289 hcg.. Den dobler seg som den skal på de tre siste.. Men at den gikk fra 45 til 28 er rart.. Men så er det problematikken at man ikke kan sammenligne når det er analysert på forskjellige lab. Hvis man ikke kan sammenligne fra forskjellige lab er det jo ikke vits å tenke mer på akkurat den rare biten. Kan jo da hende du hadde hatt enda høyere Hcg-måling hos Riksen nå? Skjønner det er forvirrende, men jeg tror du skal utelukke det fallet fra Riksen til fastlegen helt. Hvor mange uker/dager er du nå? Når kan du ta UL?
maxi25 Skrevet 7. desember 2015 #1291 Skrevet 7. desember 2015 Hvis man ikke kan sammenligne fra forskjellige lab er det jo ikke vits å tenke mer på akkurat den rare biten. Kan jo da hende du hadde hatt enda høyere Hcg-måling hos Riksen nå? Skjønner det er forvirrende, men jeg tror du skal utelukke det fallet fra Riksen til fastlegen helt. Hvor mange uker/dager er du nå? Når kan du ta UL?på torsdag skal jeg være 6+0 og vurderer å bestille privat ul.. Tror du de kan se noe så tidlig?
Gjest Sisti Skrevet 7. desember 2015 #1292 Skrevet 7. desember 2015 på torsdag skal jeg være 6+0 og vurderer å bestille privat ul.. Tror du de kan se noe så tidlig?I uke 6 kan man se noe, men det avhenger veldig av dyktigheten til den som foretar ul. Så ofte anbefales uke 7 for å være mer sikker. Jeg ville hvertfall ventet noen dager over 6+0. Finner man liv 6+0 kan man stole på det, men hvis man sliter med å finne liv kan man ikke nødvendigvis konkludere med at det ikke er liv.
Frk.34 Skrevet 7. desember 2015 #1293 Skrevet 7. desember 2015 Nå har jeg blitt gravid på naturlig vis da... Men 6+2 fikk jeg se hjerteslag på innvendig ul. De hadde ikke spesielt fancy utstyr, men man så jo i all fall noe som blinket :)
Gjest Sisti Skrevet 7. desember 2015 #1294 Skrevet 7. desember 2015 Nå har jeg blitt gravid på naturlig vis da... Men 6+2 fikk jeg se hjerteslag på innvendig ul. De hadde ikke spesielt fancy utstyr, men man så jo i all fall noe som blinket :)Man trenger ikke fancy utstyr, men et trent øye. Det er ikke alltid embryoet er like lett å få øye på, og det finnes folk som har fått dårlige nyheter på UL i uke 6, og likevel vært gravide. Så jeg ville hvertfall forsikret meg om at den som foretar UL er klar over dette og er erfaren på området.
Suss81 Skrevet 7. desember 2015 #1295 Skrevet 7. desember 2015 Håper det er gode nyheter! Men enig, æsj altså! Foreløpig gode nyheter! Hjertet slo og alt så normalt ut. 7+5 nå. Jeg skal ha ny UL 21/12 siden det har gått galt så ofte, så da krysser jeg fingrene for gode nyheter da å
Gjest Sisti Skrevet 7. desember 2015 #1296 Skrevet 7. desember 2015 Foreløpig gode nyheter! Hjertet slo og alt så normalt ut. 7+5 nå. Jeg skal ha ny UL 21/12 siden det har gått galt så ofte, så da krysser jeg fingrene for gode nyheter da å Åååh så godt å høre, nå ble jeg oppriktig glad på dine vegne. Håper du får veldig gode nyheter før jul også!
Suss81 Skrevet 7. desember 2015 #1297 Skrevet 7. desember 2015 Åååh så godt å høre, nå ble jeg oppriktig glad på dine vegne. Håper du får veldig gode nyheter før jul også! Ja jeg ble kjempeglad (og mildt sagt overasket) selv! Men ja, hurra! Da er det bare å håpe at det fortsetter sånn å
heipåådeg Skrevet 7. desember 2015 #1298 Skrevet 7. desember 2015 Ja jeg ble kjempeglad (og mildt sagt overasket) selv! Men ja, hurra! Da er det bare å håpe at det fortsetter sånn å så herlig lesing! Skjønner du ble kjempe gla
heipåådeg Skrevet 7. desember 2015 #1299 Skrevet 7. desember 2015 Iiik! Måtte teste med en CB til lunsj idag, etter to positive tester imorrest også. Håper dette går veien
Suss81 Skrevet 8. desember 2015 #1300 Skrevet 8. desember 2015 så herlig lesing! Skjønner du ble kjempe gla Ja! Super glad og super overasket! Men tør ikke juble skikkelig ennå. Må bare prøve å være så nøytral som mulig noen uker til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå