AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1101 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg er åpen til famimie, venner og nære kolleger. Kunne aldri gått gjennom dette uten å kunne snakke med noen. Jeg er normalt ganske privat av meg, men akkirat dette har ikke vært vanskelig å snakke om. Anonymous poster hash: 5f494...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattavik Skrevet 17. oktober 2015 #1102 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg er også helt åpen om dette. Hadde ikke klart det uten pga en jobbsituasjon som krever enormt mye av en. Overrasket over hvor mye støtte jeg har fått så er utrolig glad for at jeg har vært helt åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. oktober 2015 #1103 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har bare fortalt det til en kollega. Vil gjerne fortelle familien, men de har det så travelt og har aldri tid til å prate, så da får de ikke vite noe foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. oktober 2015 #1104 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Trippelpost Endret 17. oktober 2015 av Idja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. oktober 2015 #1105 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Trippelpost Endret 17. oktober 2015 av Idja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 17. oktober 2015 #1106 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har vært åpen til venner og kolleger, men ikke til familie - mest på grunn av min mor, som ikke er helt god i sånne situasjoner. Nå var mitt første IVF-forsøk vellykket, men jeg syntes det var hyggelig å ha noen å lette litt på trykket med i rugetiden, og mange som var veldig glade på våre vegne da det gikk veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 17. oktober 2015 #1107 Del Skrevet 17. oktober 2015 Siden det er mange av kollegene mine som får barn og barnebarn, er barn ofte et samtaleemne, og jeg er lei av å få hint om at jeg bør få barn snart. Jeg har tidligere fortalt det til familiene våre, sjefene mine og de næreste kollegene, men nå klarte jeg ikke å holde kjeft lenger, og sa det høyt på pauserommet, siden ei fortsatte å hinte om at jeg må få barn snart... Jeg må gå ned i vekt for å kunne ta IVF, og det er derfor en kamp mot kaker og mye følelser rundt besøk av kollegaer som er i mammaperm i pausene på jobb, og da kan det være greit at andre forstår hvorfor jeg trekker meg unna og kanskje tar litt mer hensyn. Jeg håper ikke jeg får mye spm. når jeg har kommet i gang med prosessen, i tilfelle det ikke går bra... Da knekker jeg nok sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pebbles Skrevet 17. oktober 2015 #1108 Del Skrevet 17. oktober 2015 Har fortalt til nærmeste familie at vi holder på, men de vet ikke når vi har forsøk. De nærmeste kollegaene mine har jeg også fortalt det til -da det gjerne må vaktbytter til for at jeg skal komme meg til kontroll o.l.(er enklere å få bytte når de vet hvorfor jeg må bytte) Hadde uttak i går, og fikk beskjed om at syv egg var befruktet i dag. Håper de deler seg som de skal frem til innsett på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 17. oktober 2015 #1109 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Men hcg er jo for det første individuelt og for det andre mye mindre pålitelig å teste via urin..? Men sikkert lurt å ikke ha for høye forventninger.Var noen skikkelige berg og dalbane-dager. Fikk stigning på hcg. Ny prøve noen dager etterpå viste at den hadde gått ned. UL bekreftet sa, og i dag er første dag på tre uker uten blødninger. Så hår håpe ting er på vei til å stabilisere seg nå Negativ test her i dag Leit å høre. Har fortalt til nærmeste familie at vi holder på, men de vet ikke når vi har forsøk. De nærmeste kollegaene mine har jeg også fortalt det til -da det gjerne må vaktbytter til for at jeg skal komme meg til kontroll o.l.(er enklere å få bytte når de vet hvorfor jeg må bytte) Hadde uttak i går, og fikk beskjed om at syv egg var befruktet i dag. Håper de deler seg som de skal frem til innsett på mandagJeg har også valgt å være ganske åpen. Familie, nære venner og endel kollegaer vet. Litt lettere å møtes aksept for en dårlig dag om folk vet grunnen. Lykke til Pebbles. Satser på insett til uka Endret 17. oktober 2015 av VirreVapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 18. oktober 2015 #1110 Del Skrevet 18. oktober 2015 Var noen skikkelige berg og dalbane-dager. Fikk stigning på hcg. Ny prøve noen dager etterpå viste at den hadde gått ned. UL bekreftet sa, og i dag er første dag på tre uker uten blødninger. Så hår håpe ting er på vei til å stabilisere seg nå Leit å høre. Jeg har også valgt å være ganske åpen. Familie, nære venner og endel kollegaer vet. Litt lettere å møtes aksept for en dårlig dag om folk vet grunnen. Lykke til Pebbles. Satser på insett til uka Kjenner meg igjen i berg-og-dalbane dager. Så leit at det ikke gikk rette veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattavik Skrevet 18. oktober 2015 #1111 Del Skrevet 18. oktober 2015 Her har det nok ikke gått veien. Negativ test og rosa lutinus rester nå. Pokker. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyBlue Skrevet 18. oktober 2015 #1112 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Så trist kattavik. Er det første forsøk? Har fulgt litt med, men ikke skrevet noe her. Vi har vært åpne både på jobb og privat. Blitt noen spørsmål av det, og innmari mange familimedlemmer som vil oppdateres hver gang det skjer noe, men alle er veldig støttende. På jobb skjedde det noe snodig. Folk begynte plutselig å ta meg på magen. Visste det kunne skje hvis vi ble gravid, men ikke FØR. Hadde innsett på fredag og ventetiden frem til testdag er laaaannnnngggg. Har lest alt for mange forum og er hypersensitiv til alt som skjer med kroppen nå. Får noen stikkende smerter innimellom og er sliten i kroppen. Noen har hatt det og fått negativ, noen har fått posetiv. Må bare si til meg selv at ingen har likt løp og får ikke svar før testdag. Endret 18. oktober 2015 av LittleBabyBlue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelovise Skrevet 18. oktober 2015 #1113 Del Skrevet 18. oktober 2015 Vi valgte å være åpne med både familie og venner. Men det var viktig for meg å ikke fortelle når vi evt skulle igjennom et forsøk. Mest fordi at jeg ikke orket så mye spørsmål hvis det skulle gå galt.. Har virkelig vært en prøvelse! Begynte på langt regime i mai og satte ikke første sprøyte før 26.08.. Har virkelig vært sliten og bekymra.. Sender dere alle sammen en god klem fra meg 😊 Masse lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattavik Skrevet 19. oktober 2015 #1114 Del Skrevet 19. oktober 2015 Så trist kattavik. Er det første forsøk? Ja dette var triste greier. Så nedtur. Men det er jo virkelig ikke noe å gjøre med det. 1 forsøk vi har vært igjennom. . Lange dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1115 Del Skrevet 19. oktober 2015 Her har det nok ikke gått veien. Negativ test og rosa lutinus rester nå. Pokker. Sender deg en god klem Negativ test her idag. Har ikke troen på at den er positiv på torsdag... - S Anonymous poster hash: 23798...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattavik Skrevet 19. oktober 2015 #1116 Del Skrevet 19. oktober 2015 Sender deg en god klem Negativ test her idag. Har ikke troen på at den er positiv på torsdag... - S Anonymous poster hash: 23798...8d2 Tusen takk. Har allerede vært i kontakt med klinikken for nytt forsøk. Desperat handling for er absolutt ikke klar, blir kvalm bare jeg tenker på sprøyter og div. Sender deg alle gode tanker og håper på positiv test for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 19. oktober 2015 #1117 Del Skrevet 19. oktober 2015 Vi har hatt uttak hos hausken i Haugesund i dag. De 4-5 folliklene mine inneholdt bare 2 egg 😟 og hadde væske i livmoren, så han var litt skeptisk til om det ble innsetting. Litt for spennende dette 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1118 Del Skrevet 19. oktober 2015 Tusen takk. Har allerede vært i kontakt med klinikken for nytt forsøk. Desperat handling for er absolutt ikke klar, blir kvalm bare jeg tenker på sprøyter og div. Sender deg alle gode tanker og håper på positiv test for deg! Tusen takk Skjønner deg godt, jeg har det på samme måte. Samtidig så vil jeg bare sette i gang med neste forsøk så snart som mulig hvis testen på torsdag er negativ. Jeg har ventet så lenge, og denne tiden er tortur. Vil bare bli ferdig så jeg kan planlegge neste skritt i livet! Vi har hatt uttak hos hausken i Haugesund i dag. De 4-5 folliklene mine inneholdt bare 2 egg og hadde væske i livmoren, så han var litt skeptisk til om det ble innsetting. Litt for spennende dette Jeg krysser fingrene for deg QBee! - S Anonymous poster hash: 23798...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss81 Skrevet 19. oktober 2015 #1119 Del Skrevet 19. oktober 2015 Vi er kun åpne om dette til svært få. Føler det er ganske privat. Kun en venninne vet om når vi har innsett å sånn, resten av vennene og familien vet at vi prøver, men har fått beskjed om at vi informerer de om det er noe å informere om så de respekterer heldigvis at vi ikke vil ha noen spørsmål angående det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 19. oktober 2015 #1120 Del Skrevet 19. oktober 2015 Vi har hatt uttak hos hausken i Haugesund i dag. De 4-5 folliklene mine inneholdt bare 2 egg og hadde væske i livmoren, så han var litt skeptisk til om det ble innsetting. Litt for spennende dette Masse lykke til! Håper det blir innsetting for dere, eller i alle fall fryseforsøk om litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå