Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til! :)

Tusen takk! :-D

Anonymous poster hash: aaa8f...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke smertestillende fikk dere før egguttak?

Jeg har fått to stk Metoclopramide 10 mg tablett, 1 stk Oxynorm 5 mg kapsel, 2 stk store tabletter som det står PAN 16 på og 1 stk tablett som det står CL D på. 

- S

Skrevet

Jeg har fått to stk Metoclopramide 10 mg tablett, 1 stk Oxynorm 5 mg kapsel, 2 stk store tabletter som det står PAN 16 på og 1 stk tablett som det står CL D på.

- S

CL D står det på Vival 5 mg, og PAN 1G står det på Panodil 1g (Paracet). Sa de ikke hva du fikk med? Metoclopramide, det samme som afipran, er kvalmestillende.

Anonymous poster hash: 99470...703

Skrevet

Rugedag 5 her, og en uke til blodprøven skal tas. Kjenner jeg gruer meg veldig, med de åtte foregående blodprøvene har det betydd slutten på drømmen, og det er veldig vanskelig å se for seg at det kan komme et annet svar enn "Den er dessverre negativ" :sjenert: Jeg håper pessimisten i hodet mitt blir motbevist!!

Krysser fingre og tær, for et positivt resultat :) 

Gjest Neferet
Skrevet

Krysser fingre og tær, for et positivt resultat :)

Tusen takk! :klem:

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Vel.. Hcg har økt, så jeg er særdeles forvirret. Skal ringe klinikken i morgen,så får vi se hva det blir til. Skjønner ingenting :sjenert:

Skrevet

- S

1 gram paracet og 1 vival. Så morfin gjennom veneflon sammen med kvalmestillende. Pluss lokalbedøvelse i livmora.

Skrevet

Vel.. Hcg har økt, så jeg er særdeles forvirret. Skal ringe klinikken i morgen,så får vi se hva det blir til. Skjønner ingenting :sjenert:

Man hører jo mange historier som ligner på din der det ender opp med en baby til slutt :) krysser fingrene for deg!

Skrevet

Man hører jo mange historier som ligner på din der det ender opp med en baby til slutt :) krysser fingrene for deg!

Takk :)

Clearblue digital sa gravid 1-2 uker, så her er det nok noe som har stoppet opp, dessverre. Er jo snart en måned siden insett :(

Skrevet

Egguttaket idag gikk greit. Var ikke særlig vondt, bare ubehagelig. Snakket med mannen min hele tiden for å ha fokus på noe annet og det var overstått på 15 min. Har ganske vondt nå da, så jeg ligger bare i sengen og her blir jeg nok liggende resten av dagen.

Fikk ut 6 egg, innsett på fredag. 👍

- S

Skrevet

Egguttaket idag gikk greit. Var ikke særlig vondt, bare ubehagelig. Snakket med mannen min hele tiden for å ha fokus på noe annet og det var overstått på 15 min. Har ganske vondt nå da, så jeg ligger bare i sengen og her blir jeg nok liggende resten av dagen.

Fikk ut 6 egg, innsett på fredag. 👍

- S

Jeg hadde også egguttak I dag og fikk ut 6 egg :-) innsett fredag her:-) egguttak gikk bra synes jeg mye mindre vondt enn anntatt :-) krysser fingrene for oss :-)

Gjest Neferet
Skrevet

Masse lykke til til dere som har hatt uttak i dag! Spennende å høre hvordan eggene oppfører seg fram til innsett! Jeg krysser fingrene! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Clearblue digital sa gravid 1-2 uker, så her er det nok noe som har stoppet opp, dessverre. Er jo snart en måned siden insett :(

Åh, så slitsomt med uavklart situasjon! Snakket du med klinikken i dag, og hva sa de eventuelt?

Håper kroppen din finner ut av det og kommer i gjenge igjen! :klemmer:

Skrevet

Å da var vi igang atter engang. Krysser fingrene hardt for at blastocyst vil hjelpe oss :)

Skrevet (endret)

Åh, så slitsomt med uavklart situasjon! Snakket du med klinikken i dag, og hva sa de eventuelt?

Håper kroppen din finner ut av det og kommer i gjenge igjen! :klemmer:

Klinikken sa jeg skulle ta en hcg til hos legen. Så blir det ul neste uke for å sjekke status. Er noen lange dager dette her ;) Endret av VirreVapp
Skrevet

4 egg befruktet, 2 av 6 egg var umodne. Håper det holder til i morgen!

Skrevet

4 egg befruktet, 2 av 6 egg var umodne. Håper det holder til i morgen!

Krysser fingrene!

Jeg får ikke vite noe før i morgen! :(

Skrevet

Krysser fingrene!

Jeg får ikke vite noe før i morgen! :(

Kjedelig! Krysser fingrene for deg I morgen!

Gjest Neferet
Skrevet

Håper det blir god deling og klart for innsett for dere begge kattavik og S! :jepp:

Jeg har stiftet bekjentskap med rosa Crinonerester for første gang, og veksler mellom å tro at det er et dårlig og et ubetydelig tegn :fnise: Har kjøpt test i dag, skal teste mandag før blodprøven tas. Gjorde det ikke sist, og var så sikker på at blodprøven kom til å være positiv. Det slo ekstra hardt å få høre i telefonen at den ikke var det når jeg ikke var forberedt. Så her gjentas ikke den tabben!

Skrevet

Men hcg er jo for det første individuelt og for det andre mye mindre pålitelig å teste via urin..?

Men sikkert lurt å ikke ha for høye forventninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...