AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1041 Skrevet 5. oktober 2015 Lykke til! Tusen takk! :-D Anonymous poster hash: aaa8f...bb3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1042 Skrevet 5. oktober 2015 Hvilke smertestillende fikk dere før egguttak? Jeg har fått to stk Metoclopramide 10 mg tablett, 1 stk Oxynorm 5 mg kapsel, 2 stk store tabletter som det står PAN 16 på og 1 stk tablett som det står CL D på. - S Anonymous poster hash: aaa8f...bb3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1043 Skrevet 5. oktober 2015 Hvilke smertestillende fikk dere før egguttak? Jeg har fått to stk Metoclopramide 10 mg tablett, 1 stk Oxynorm 5 mg kapsel, 2 stk store tabletter som det står PAN 16 på og 1 stk tablett som det står CL D på. - SAnonymous poster hash: aaa8f...bb3 CL D står det på Vival 5 mg, og PAN 1G står det på Panodil 1g (Paracet). Sa de ikke hva du fikk med? Metoclopramide, det samme som afipran, er kvalmestillende. Anonymous poster hash: 99470...703
lillelovise Skrevet 6. oktober 2015 #1044 Skrevet 6. oktober 2015 Rugedag 5 her, og en uke til blodprøven skal tas. Kjenner jeg gruer meg veldig, med de åtte foregående blodprøvene har det betydd slutten på drømmen, og det er veldig vanskelig å se for seg at det kan komme et annet svar enn "Den er dessverre negativ" Jeg håper pessimisten i hodet mitt blir motbevist!! Krysser fingre og tær, for et positivt resultat
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2015 #1045 Skrevet 6. oktober 2015 Krysser fingre og tær, for et positivt resultat Tusen takk!
VirreVapp Skrevet 6. oktober 2015 #1046 Skrevet 6. oktober 2015 Hvordan går det med deg? Vel.. Hcg har økt, så jeg er særdeles forvirret. Skal ringe klinikken i morgen,så får vi se hva det blir til. Skjønner ingenting
jente 82 Skrevet 6. oktober 2015 #1047 Skrevet 6. oktober 2015 Hvilke smertestillende fikk dere før egguttak? Jeg har fått to stk Metoclopramide 10 mg tablett, 1 stk Oxynorm 5 mg kapsel, 2 stk store tabletter som det står PAN 16 på og 1 stk tablett som det står CL D på. - SAnonymous poster hash: aaa8f...bb3 1 gram paracet og 1 vival. Så morfin gjennom veneflon sammen med kvalmestillende. Pluss lokalbedøvelse i livmora.
QBee Skrevet 7. oktober 2015 #1048 Skrevet 7. oktober 2015 Vel.. Hcg har økt, så jeg er særdeles forvirret. Skal ringe klinikken i morgen,så får vi se hva det blir til. Skjønner ingenting Man hører jo mange historier som ligner på din der det ender opp med en baby til slutt krysser fingrene for deg!
VirreVapp Skrevet 7. oktober 2015 #1049 Skrevet 7. oktober 2015 Man hører jo mange historier som ligner på din der det ender opp med en baby til slutt krysser fingrene for deg! Takk Clearblue digital sa gravid 1-2 uker, så her er det nok noe som har stoppet opp, dessverre. Er jo snart en måned siden insett
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1050 Skrevet 7. oktober 2015 Egguttaket idag gikk greit. Var ikke særlig vondt, bare ubehagelig. Snakket med mannen min hele tiden for å ha fokus på noe annet og det var overstått på 15 min. Har ganske vondt nå da, så jeg ligger bare i sengen og her blir jeg nok liggende resten av dagen. Fikk ut 6 egg, innsett på fredag. 👍 - SAnonymous poster hash: aaa8f...bb3
kattavik Skrevet 7. oktober 2015 #1051 Skrevet 7. oktober 2015 Egguttaket idag gikk greit. Var ikke særlig vondt, bare ubehagelig. Snakket med mannen min hele tiden for å ha fokus på noe annet og det var overstått på 15 min. Har ganske vondt nå da, så jeg ligger bare i sengen og her blir jeg nok liggende resten av dagen. Fikk ut 6 egg, innsett på fredag. 👍 - SAnonymous poster hash: aaa8f...bb3 Jeg hadde også egguttak I dag og fikk ut 6 egg :-) innsett fredag her:-) egguttak gikk bra synes jeg mye mindre vondt enn anntatt :-) krysser fingrene for oss :-)
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2015 #1052 Skrevet 7. oktober 2015 Masse lykke til til dere som har hatt uttak i dag! Spennende å høre hvordan eggene oppfører seg fram til innsett! Jeg krysser fingrene!
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2015 #1053 Skrevet 7. oktober 2015 Takk Clearblue digital sa gravid 1-2 uker, så her er det nok noe som har stoppet opp, dessverre. Er jo snart en måned siden insett Åh, så slitsomt med uavklart situasjon! Snakket du med klinikken i dag, og hva sa de eventuelt? Håper kroppen din finner ut av det og kommer i gjenge igjen!
Suss81 Skrevet 7. oktober 2015 #1054 Skrevet 7. oktober 2015 Å da var vi igang atter engang. Krysser fingrene hardt for at blastocyst vil hjelpe oss
VirreVapp Skrevet 8. oktober 2015 #1055 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Åh, så slitsomt med uavklart situasjon! Snakket du med klinikken i dag, og hva sa de eventuelt? Håper kroppen din finner ut av det og kommer i gjenge igjen! Klinikken sa jeg skulle ta en hcg til hos legen. Så blir det ul neste uke for å sjekke status. Er noen lange dager dette her Endret 8. oktober 2015 av VirreVapp
kattavik Skrevet 8. oktober 2015 #1056 Skrevet 8. oktober 2015 4 egg befruktet, 2 av 6 egg var umodne. Håper det holder til i morgen!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #1057 Skrevet 8. oktober 2015 4 egg befruktet, 2 av 6 egg var umodne. Håper det holder til i morgen! Krysser fingrene! Jeg får ikke vite noe før i morgen! Anonymous poster hash: aaa8f...bb3
kattavik Skrevet 8. oktober 2015 #1058 Skrevet 8. oktober 2015 Krysser fingrene! Jeg får ikke vite noe før i morgen! Anonymous poster hash: aaa8f...bb3 Kjedelig! Krysser fingrene for deg I morgen!
Gjest Neferet Skrevet 8. oktober 2015 #1059 Skrevet 8. oktober 2015 Håper det blir god deling og klart for innsett for dere begge kattavik og S! Jeg har stiftet bekjentskap med rosa Crinonerester for første gang, og veksler mellom å tro at det er et dårlig og et ubetydelig tegn Har kjøpt test i dag, skal teste mandag før blodprøven tas. Gjorde det ikke sist, og var så sikker på at blodprøven kom til å være positiv. Det slo ekstra hardt å få høre i telefonen at den ikke var det når jeg ikke var forberedt. Så her gjentas ikke den tabben!
QBee Skrevet 9. oktober 2015 #1060 Skrevet 9. oktober 2015 Takk Clearblue digital sa gravid 1-2 uker, så her er det nok noe som har stoppet opp, dessverre. Er jo snart en måned siden insett Men hcg er jo for det første individuelt og for det andre mye mindre pålitelig å teste via urin..? Men sikkert lurt å ikke ha for høye forventninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå