Gå til innhold

Prøverør 2015

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått??

Jeg trooor jeg kunne skimte svakt positivt nå i ettermiddag. Ble tydelig strek etter tidsfristen. Håper ikke det er falsk positiv. Har fått noen av de opp i gjennom. Får teste i morgen tidlig med morgenuin. Har mensmurringer til tusen,så kjennes ut som om den er rett rundt hjørnet. Men slik var det forsåvidt sist jeg var gravid også.

Er det a1-tester - for slik var mine også det siste døgnet.

Etter to nye tester med tydeligere strek, klinket vi til med Clear Blue'en i ettermiddag.

Der kom det: GRAVID 1-2 😀😀😀

Skjønner det ikke helt ennå...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter to nye tester med tydeligere strek, klinket vi til med Clear Blue'en i ettermiddag.

Der kom det: GRAVID 1-2 😀😀😀

Min er fra billige tester. Får bare vente til i morgen rett og slett. Men streken har farge, og jeg tror tidligere falske har vært mer gråaktige.

Gratulerer så mye :hoppe: Håper vi er mange som følger i dine fotspor!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle dere som har gått på menopur osv hatt menstruasjon i forkant? Ettersom jeg selv har "trent" bort min så er det denne vi jobber med, og lurer på om noen har vært borti samme tilfelle? Hvor lang tid brukte dere på å få modnet egg, bli gravide osv? :)

Har ikke trent bort menstruasjonen, men den er svært upålitelig og jeg kan ha sykluser mellom 40 og 100+ dager (har PCOS) har startet hvert forsøk med provera for å få blødning -så sprøytestart på dag to. På sist forsøk gikk jeg på puregon og menopur, en blanding som ikke fungerte for meg dessverre -fikk bare ett egg ut.

Endret av Pebbles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det: GRAVID 1-2

Gratulerer!!!  :danse:

Min er fra billige tester. Får bare vente til i morgen rett og slett. Men streken har farge, og jeg tror tidligere falske har vært mer gråaktige.

Har du fått testet i dag? Det lover jo veldig godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det: GRAVID 1-2

Gratulerer!!! :strix:

Håper testen din var sterkere i dag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff denne rugetida er vanskelig altså!

Er fortsatt veldig øm etter uttak og brå bevegelser kan jeg bare glømme. Er trøtt konstant og får skikkelig sterke mageknip inni mellom. Er redd for å gjøre noe feil, prøver å kose meg slappe av gå tur.. Lenge til 30.09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, idja og Neferet☺😀

I morgen er blodprøvedagen, så blir spennende å se hva HCG'en min ligger på.

Gratulerer så myeee!!!! Hvordan var rugetida di? Jeg gler meg til jeg kan teste. Veldig redd for å bli skuffet.. Men er selvsagt forbredt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll på fredag og da var det bare en eggepose som hadde vokst til 10, så jeg måtte gå noen dager til på sprøyter å inn igjen på kontroll i dag, og da hadde den eggeposen som var 10 på fredag vokst til 15 i dag. Men jeg måtte fortsette på sprøyter til i morgen. Måtte gå litt lenger på sprøyter 6 dager ekstra, får å prøve å få ut mer en ett egg denne gangen.

Nå er jeg drit lei av sprøyter og nesespray. Så gruer jeg meg til utak også :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg limer inn innlegget fra dagboken min, jeg:

Jeg har tatt to tester, en i går og en i dag, som begge var negative. Jeg tror løpet er kjørt, selv om offisiell testdag ikke er før fredag, så burde det vært i den minste en svak strek nå. I tillegg har jeg ingen symptomer overhodet, det har vært helt "stille". Så det gikk dessverre ikke.

Jeg skal ringe sykehuset torsdag og høre om det i det hele tatt er vits i blodprøve fredag. I tillegg vil jeg høre hvordan det er med forsøk fremover. Jeg var jo usikker på om jeg orket mer, men nå føler jeg at jeg i det minste vil ta de forsøkene jeg har rett på offentlig (har 2 igjen), spesielt siden jeg har gått over egenandelen og vil få igjen alt jeg legger ut for medisiner heretter.

Håper mannen er med på det. I tillegg ønsker jeg å gjøre noe med dette hemmelighetskremmeriet. Jeg orker ikke lenger å holde alt skjult. Hvor mange ganger kan jeg egentlig ha et lite "inngrep" og være borte i 3 dager fra jobben? Jeg føler at jeg må si ifra til sjefen i alle fall. I tillegg vil jeg gjerne at nærmeste familie skal vite det, både for å få litt støtte/forståelse, og slik at vi kan få barnevakt uthentingsdagen. Da slipper vi at datteren min blir så redd fordi mamma er syk. Men det er mannen som er mest imot åpenhet, så vi må ta oss en prat om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll på fredag og da var det bare en eggepose som hadde vokst til 10, så jeg måtte gå noen dager til på sprøyter å inn igjen på kontroll i dag, og da hadde den eggeposen som var 10 på fredag vokst til 15 i dag. Men jeg måtte fortsette på sprøyter til i morgen. Måtte gå litt lenger på sprøyter 6 dager ekstra, får å prøve å få ut mer en ett egg denne gangen.

Nå er jeg drit lei av sprøyter og nesespray. Så gruer jeg meg til utak også :(

Skjønner jeg godt. Jeg er ekstremt lei av medisiner nå, jeg også. Lutinus er også en plage.

Men håper den ekstra medisineringen funker og jeg deg litt flere egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, da ser det ut til å være kjørt her også. Fått svak strek to dager, men i dag begynte jeg med småblødninger. Jaja, da får vi håpe at noen av de i fryseren gjør susen :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, idja og Neferet☺😀

I morgen er blodprøvedagen, så blir spennende å se hva HCG'en min ligger på.

Gratulerer med to streker, og lykke til med blodprøvesvar i dag! 😊😊 virker jo lovende for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da ser det ut til å være kjørt her også. Fått svak strek to dager, men i dag begynte jeg med småblødninger. Jaja, da får vi håpe at noen av de i fryseren gjør susen :tommel:

Krysser fingrene litt enda, jeg og mange flere har opplevd at graviditeten klarte seg til tross for litt blødninger rundt ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så synd at det ikke er tegn til positiv foreløpig, Harlekin:-( Håper det likevel kommer en overraskelse på fredag. Jeg synes ikke det høres ut som du er moden for å gi opp å få en til. Selv om det ikke skulle gå denne gangen, viser jo dette forsøket at dere har en sjanse, mot det dårligere forsøket sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg limer inn innlegget fra dagboken min, jeg:

Jeg har tatt to tester, en i går og en i dag, som begge var negative. Jeg tror løpet er kjørt, selv om offisiell testdag ikke er før fredag, så burde det vært i den minste en svak strek nå. I tillegg har jeg ingen symptomer overhodet, det har vært helt "stille". Så det gikk dessverre ikke.

Jeg skal ringe sykehuset torsdag og høre om det i det hele tatt er vits i blodprøve fredag. I tillegg vil jeg høre hvordan det er med forsøk fremover. Jeg var jo usikker på om jeg orket mer, men nå føler jeg at jeg i det minste vil ta de forsøkene jeg har rett på offentlig (har 2 igjen), spesielt siden jeg har gått over egenandelen og vil få igjen alt jeg legger ut for medisiner heretter.

Håper mannen er med på det. I tillegg ønsker jeg å gjøre noe med dette hemmelighetskremmeriet. Jeg orker ikke lenger å holde alt skjult. Hvor mange ganger kan jeg egentlig ha et lite "inngrep" og være borte i 3 dager fra jobben? Jeg føler at jeg må si ifra til sjefen i alle fall. I tillegg vil jeg gjerne at nærmeste familie skal vite det, både for å få litt støtte/forståelse, og slik at vi kan få barnevakt uthentingsdagen. Da slipper vi at datteren min blir så redd fordi mamma er syk. Men det er mannen som er mest imot åpenhet, så vi må ta oss en prat om dette.

Det er vel fortsatt et lite håp til tross for negativ test? Jeg testet iallfall negativt på rugedag 10 da jeg var gravid sist!

Skjønner veldig godt at det er stress å holde helt hemmelig at man driver med ivf. Jeg har ikke akkurat hatt så stort behov for å prate om det sånn sett, men det har vært veldig greit at de nærmeste har visst om det. Spesielt rundt det praktiske som du sier når man har barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, aldri kjekt med blod, og det er jo unektelig ikke et BRA tegn akkurat, men mange blør litt så tidlig. Krysser fingrer for deg litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, aldri kjekt med blod, og det er jo unektelig ikke et BRA tegn akkurat, men mange blør litt så tidlig. Krysser fingrer for deg litt til :)

Krysser fingrene jeg også☺

Takk for det, QBee! Blodprøvesvaret kom i kveld - HCG på 192.😁😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...