Biloba Skrevet 16. september 2015 #901 Skrevet 16. september 2015 Gratulerer med overstått uttak, maxi25:-) Nå er hoveddelen av din innsats gjort, og det opp til cellene i skålene å gjøre sin del. Jeg ville tatt før sengetid som legen sa. Det er ikke supernøye på timen nå første dag. Tar du den tidlig, blir det lang avstand til morgendosen. Fra i morgen passer det med 8 timer mellom.
maxi25 Skrevet 16. september 2015 #902 Skrevet 16. september 2015 Gratulerer med overstått uttak, maxi25:-) Nå er hoveddelen av din innsats gjort, og det opp til cellene i skålene å gjøre sin del. Jeg ville tatt før sengetid som legen sa. Det er ikke supernøye på timen nå første dag. Tar du den tidlig, blir det lang avstand til morgendosen. Fra i morgen passer det med 8 timer mellom. Takk Biloba! Da gjør jeg det. Tenker jeg tar 00:00, 08:00 og 16:00 fom i morgen. Kveldens dose tar jeg da 00:00 ca.. Har sovet store deler av dagen så rekner med at jeg ikke sovner tidlig i natt.. Og ellers så legger jeg meg alltid etter 00:00...
Gjest Neferet Skrevet 16. september 2015 #903 Skrevet 16. september 2015 Gratulerer med overstått uttak maxi25, håper dere får gode nyheter i morgen! Og lykke til til dere som ruger også, krysser fingrene for mange positive tester her inne denne høsten! Her venter jeg på mensen. Denne prosessen er litt "festlig". Enten venter man og håper at mensen ikke skal vise seg, og når den bør dukke opp er den fraværende Syklusen min er forstyrra etter ferskforsøket i juni/juli. Skulle etter kalenderen hatt første frys med innsett denne uka, men venter på mensen så jeg kan starte på Progynova... Tålmodighet er en dyd har jeg hørt...
Harlekin Skrevet 16. september 2015 #904 Skrevet 16. september 2015 Tok en lutinus i dag kl 1130. Fikk beskjed om å ta en når jeg kom hjem og en en time før jeg skal legge meg... Men mener også legen sa jeg skal ta omtrent hver 8. Time.. Såååå jeg lurer på hva ville dere gjort? Tatt 1930 eller en time før jeg legger meg og så begynne med hver 8. Time fom i morgen.. I dag skal jeg ta to doser og fom i morgen tre doser. Man skal ta 3 ganger i døgnet, som blir omtrent hver 8. time. Men det er ingen krise om det ikke er nøyaktig hver 8. time. Innsettingsdagen tok jeg Lutinus etter innsett, for det ville bli så mye gris om jeg satte inn før. Jeg setter Lutinus omtrent kl. 6, så kl. 15 (men tror jeg skal flytte det til kl. 14), og så litt før leggetid kl. 10. Altså, jeg ville satt en time før du legger deg, eller sånn omtrent 8 timer før du vet du skal sette om morgenen.
Gjest Hoppetau Skrevet 16. september 2015 #905 Skrevet 16. september 2015 (endret) ... Endret 3. mars 2016 av Hoppetau
maxi25 Skrevet 17. september 2015 #906 Skrevet 17. september 2015 3 av 10 egg befrukta.. Uff var ikke det beste resultatet.. Håper de overlever til i morgen.
Harlekin Skrevet 17. september 2015 #907 Skrevet 17. september 2015 3 av 10 egg befrukta.. Uff var ikke det beste resultatet.. Håper de overlever til i morgen. Joda. Vi hadde 4 av 10, og bioingeniøren sa det var et godt resultat for oss. 3 av 10 egg er en tredjedel, det. På vårt første forsøk hadde jeg 5 av 15 egg befruktet, altså en tredjedel. Og jeg ble gravid Du trenger bare ett, husk det! Krysser fingrene for deg og eggene dine
maxi25 Skrevet 17. september 2015 #908 Skrevet 17. september 2015 Joda. Vi hadde 4 av 10, og bioingeniøren sa det var et godt resultat for oss. 3 av 10 egg er en tredjedel, det. På vårt første forsøk hadde jeg 5 av 15 egg befruktet, altså en tredjedel. Og jeg ble gravid Du trenger bare ett, husk det! Krysser fingrene for deg og eggene dine Er godt at du tar deg tid til å berolige Harlekin... Får håpe på det beste! Innsett i morgen kl 13:00 :-)
Nepenthe Skrevet 17. september 2015 #909 Skrevet 17. september 2015 3 av 10 egg befrukta.. Uff var ikke det beste resultatet.. Håper de overlever til i morgen. Jeg også fikk 3 av 10 egg befruktet. To overlevde til innsett og nå sitter jeg her med verdens fineste lillegutt ❤ Lykke til!
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2015 #910 Skrevet 17. september 2015 Håper gullegget er blant de 3 maxi25! Krysser fingrene for deg!
Askmeagain89 Skrevet 17. september 2015 #911 Skrevet 17. september 2015 3 av 10 egg befrukta.. Uff var ikke det beste resultatet.. Håper de overlever til i morgen. Det er bra! Trenger bare et gullegg Lykke til!
maxi25 Skrevet 17. september 2015 #912 Skrevet 17. september 2015 Jeg også fikk 3 av 10 egg befruktet. To overlevde til innsett og nå sitter jeg her med verdens fineste lillegutt ❤ Lykke til! Ååh håper håper gullegget er blant de tre! Takk :-)
maxi25 Skrevet 17. september 2015 #913 Skrevet 17. september 2015 Håper gullegget er blant de 3 maxi25! Krysser fingrene for deg! Håper håper! :-)
maxi25 Skrevet 17. september 2015 #914 Skrevet 17. september 2015 Det er bra! Trenger bare et gullegg Lykke til! Er sant det! Tusen takk :-)
malla1992 Skrevet 17. september 2015 #915 Skrevet 17. september 2015 Imorgen er det kontroll. Gruer meg veldig, har gjort feil med dosering sv nesespray. Jeg skulle bare ta en sprut i et nesebor to ganger daglig når jeg startet på sprøytene, men dumme meg greide å glemme det så jeg har tatt nesespray som vanlig helt til i går, da husket jeg på at jeg skulle halvere dosen. Håpet virkelig ikke det har ødelagt sånn at ikke sprøytene har funket som de skal
Biloba Skrevet 17. september 2015 #916 Skrevet 17. september 2015 3 av 10 egg befrukta.. Uff var ikke det beste resultatet.. Håper de overlever til i morgen. Vi hadde god befruktning og mange egg på 3 forsøk, bare noen få kunne brukes. Babyen som sparker i magen nå er fra det dårligste forsøket, faktisk 100% befruktning (det er jeg som lager dårlige celler hos oss, hans gjør jobben sin), men bare 2 av 11 som var bra nok til innsett og de eneste 2 som overlevde var andresortering (b-kvalitet). Man er så spent og går i fellen med å prøve å spå resultatet ut fra alle disse delresultatene underveis og bli helt nedslått (det ble jeg), men hvert embryo teller for seg, og skal ikke dømmes ut fra hva som skjer med "søskeneggene". Jippi, dere har 3 embryoer! Dere har antagelig aldri kommet så langt som til et embryo tidligere, så det er et enormt fremskritt, og ett eller flere av dem kan være sterke nok til å bli et barn. Man ser dem som får perfekte egg inn og 5 på frys og klarer å lage en søskenflokk av ett egguttak, men det gjelder ikke flertallet! Faktum er at flertallet ikke har så mange embryoer som er gode, og har 1 eller 2 inn og så er det ikke flere, eller de resterende er for svake til å kunne tåle frys og opptining. Likevel blir resultatet at de fleste har lykkes etter 3 forsøk:-) Og enda flere med noen ekstrarunder.
Biloba Skrevet 17. september 2015 #917 Skrevet 17. september 2015 Imorgen er det kontroll. Gruer meg veldig, har gjort feil med dosering sv nesespray. Jeg skulle bare ta en sprut i et nesebor to ganger daglig når jeg startet på sprøytene, men dumme meg greide å glemme det så jeg har tatt nesespray som vanlig helt til i går, da husket jeg på at jeg skulle halvere dosen. Håpet virkelig ikke det har ødelagt sånn at ikke sprøytene har funket som de skal Det går sikkert fint, sprayen skal bare kjøre din egen hormonproduksjon i grøfta så ikke dine hormoner blander seg inn og "hjelper til" med eggmodningen og slipper eggene løs før egguttaket. Min spraymengde var 3 doser daglig helt fram til dagen før egguttak, og noen ganger var jeg usikker på om jeg hadde fått dosen skikkelig i meg og tok en ekstra. Jeg ble gravid. Det er mye verre å spraye for lite/glemme flere doser, da risikerer en at ens egen hormonproduksjon ikke er undertrykket nok. Lykke til!
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2015 #918 Skrevet 17. september 2015 Lykke til i morgen malla1992!! Jeg har starter på Progynova i dag, så nå er første fryseforsøk offisielt i gang!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #919 Skrevet 18. september 2015 Onsdag er det sprøytestart 😨 Har sett bilder på nett at det kan bli mye blåmerker på magen, hvordan er deres erfaring? Buksene jeg bruker er stram akkuratt i sprøyteområdet, vil dere anbefale meg å bruke andre type bukser i sprøyteperioden? - SAnonymous poster hash: aaa8f...bb3
VirreVapp Skrevet 18. september 2015 #920 Skrevet 18. september 2015 Onsdag er det sprøytestart 😨 Har sett bilder på nett at det kan bli mye blåmerker på magen, hvordan er deres erfaring? Buksene jeg bruker er stram akkuratt i sprøyteområdet, vil dere anbefale meg å bruke andre type bukser i sprøyteperioden? - SAnonymous poster hash: aaa8f...bb3 Jeg fikk lite merker, men dette er nok veldig individuelt. Fikk heller ikke vondt etter selve stikket, men synes stramme bukser ble ubehagelig etterhvert. Var vel litt oppblåst og øm pga hormonene. Kanskje du ikke merker stort i det hele tatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå