Gå til innhold

Store forventninger


Martha Stewart

Anbefalte innlegg

:Nikke: Enig!! Varig gode kostvaner er det viktigste! Jeg kommer nok til å kose meg litt oftere med f.eks vin også når jeg er ferdig med slanking og bare skal fortsette å holde vekten... :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Jippi!! Vi har begynt å snakke om å dra på ferie til Florida i november - tilbake til den stranden der kjæresten fridde til meg!! Vi trenger litt solskinn og varme nå, gjorde ikke så mye ut av sommerferien i år heller. Tror vi kommer til å gjøre det, må bare spørre om vi får fri fra jobben, det skal vi gjøre etter helgen. Spennende!!

*drømme om varme strender, god mat og shopping*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg syk og hjemme - da blir det dessverre ikke den vanlige 1-times lange gåturen til og fra jobb dessverre. Samtidig er det litt lettere å spise mindre når jeg kan være hjemme og slappe av. Nå er det tre uker igjen av Grete Roede-kurset. Hadde jo tenkt å melde meg på et kurs til for å nå det endelige målet mitt, siden jeg er så motivert nå, men hvis vi drar på ferie i november så tenker jeg å heller prøve å slanke meg på egenhånd. Jeg kan bare følge opplegget videre med masse aktivitet og skrive ned alt jeg spiser. Trenger pengene til ferien. Jeg vil likevel ha god motivasjon frem til vi drar - det gjelder å få strammet seg opp mest mulig til bikinien skal på - den skjuler som kjent ikke mye!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja MrsL - det blir dødsdeilig med Miami-tur! Og i går kveld bestilte vi billettene - fly, hotell og leiebil! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Om ca 7 uker ligger vi og slanger oss på beach'en mens det sannsynligvis er surt og kaldt her hjemme i Norge... hi hi... :briller:

Nesten det beste av alt, er at vi skal tilbake til det stedet hvor min kjære fridde i februar... Blir nesten litt bryllupsreise på forskudd... :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bra skjer denne uken: I går var jeg på veiing på GR-kurset og vekten viste 1 kilo ned siden forrige tirsdag. Deilig, siden jeg ikke gikk ned noe sist uke. Da er jeg oppe i totalt 7,5 kilo på 8 uker, som jeg er veldig fornøyd med!

Har bestemt meg for å fortsette opplegget på egenhånd når kurset er ferdig om to uker. Har ca 7 uker på meg til å "perfeksjonere" bikini-kroppen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miami hørtes utrolig deilig ut - litt misunnelig ja :wink: . Da har du jo en veldig god motivasjonsfaktor også da, til å fortsette opplegget på egen hånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Pusla og MrsL, jeg får bare stå på videre fremover! Har som sagt en veldig bra belønning å se frem til i november! :sjarmor:

Fremdeles syk og hjemme, så trim har det ikke blitt noe av de siste dagene. Men jeg laget sunn og næringsrik middag i dag; pasta med kylling, brokkoli, soltørkede tomater, parmesan og masse hvitløk - som skal være bakteriedrepende! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen i dagboka mi.

Skal stikke innom kropp og helse. Trenger å lese om andre som også sliter med vekten.

Klem fra Østlending på Vestlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi - det er helg! :hoppe:

Vi har leid film og skal virkelig nyte at nok en arbeidsuke er slutt!

Har vært sunn og spist Fjordland fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter til middag i dag (en av favorittene for tiden), siden det er mager mat, så kan jeg kose meg litt ekstra med godis... :sjarmor:

Problemet når jeg endelig skal skeie ut litt, er at jeg lyst på ALT mulig!! Kokosboller, cookies, sjokolade, is, kake... Hadde blitt katastrofe hvis jeg hadde spist alt jeg hadde lyst på til en hver tid! :ler:

Men i morgen må jeg komme meg opp noenlunde tidlig, slik at jeg kommer meg på trening på SATS. Det "koster" hvis jeg skal kunne unne meg "det gode liv" i form av godis, de kaloriene må forbrennes... :klaske:

Men 7,7 kilo i vekttap til nå er ikke verst synes jeg, på ca ni uker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Synes du har vaert kjempeflink, jeg! Naa maa jeg komme ordentlig i gang jeg ogsaa...klarer aa gaa ned 1-2 kilo, men saa kommer de tilbake foer jeg har stavet Anthon Berg Marcipanbroed ( :oops: )

Ha en knallfin helg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Jippi - veiing i går viste 1,8 kilo ned siste uken! 9,5 kilo totalt på 10 uker! Det er et under at jeg har gått ned så mye denne uken, tatt i betraktning at jeg har skeiet ut veldig mye... Skjønner det ikke helt selv. De ekstra trimpoengene (tilsammen 17) jeg riktig nok har fått kan ha gitt utslag på forbrenningen. Hvem vet - det viktigste er resultatet!

Deilig, for noen uker er det jo sånn at man gjør alt riktig, men likevel ikke går noe ned...

I går var altså siste kurskveld og vi snakket om stabilisering, dvs. hvordan spise for å holde vekten stabil. Nå har jo jeg tenkt å prøve å gå ned ytterligere noen kilo til, for så å stabilisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Det var jo kjempebra, da! En kg i uka ca. er jo en riktig å måte å gjøre det på. Hvis du passer å å være aktiv framover også, så tror jeg sikkert mye er gjort.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...