Gå til innhold

sove i kun truse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å sove i kun truse om natten. Minsamboer har ei jente på seks år. Hva tenker dere om å sove toppløs når vi har henne annenhver helg?

Jeg sover ikke godt med singlet o.l. på om natten, men om barnet kommer inn på morgenen, er dette noe andre ville reagert på at jeg gjør ovenfor mitt stebarn?

Anonymous poster hash: d0a5a...b0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å sove i kun truse om natten. Minsamboer har ei jente på seks år. Hva tenker dere om å sove toppløs når vi har henne annenhver helg?

Jeg sover ikke godt med singlet o.l. på om natten, men om barnet kommer inn på morgenen, er dette noe andre ville reagert på at jeg gjør ovenfor mitt stebarn?

du kan ikke klare å dra på deg et eller annet når dere har henne? For et tullete innlegg.

Anonymous poster hash: def01...710

• Liker 12
Skrevet

Ja, barn synes dette er ubehagelig i den alderen der, serlig når du ikke er moren hennes.

Man har såklart forskjellig syn på det, men jeg husker veldig godt hvordan det var når jeg var 6år og den ene foreldren min hadde fått seg ny kjæreste. Du bør ha noe å kle på deg liggende på nattbordet.

Anonymous poster hash: db9e9...b5f
  • Liker 5
Skrevet

Hvis barnet syntes det er ubehagelig får det slutte å komme inn på deres soverom.

Anonymous poster hash: 309a2...c8d
  • Liker 17
Skrevet

Hva sover pappaen i da?

Det med å sove i en overdel er garantert en vanesak.

Anonymous poster hash: 26f8e...5af
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Nei, ville jeg ikke reagert på.

For meg er soverom privat, skulle bare mangle at du skal få sove i truse på ditt eget soverom.

• Liker 20
Skrevet

Hva sover pappaen i da?

Det med å sove i en overdel er garantert en vanesak.

Vi har vært samboere i to år nå. For min del har jeg aldri tenkt noe over dette før i dag. Han sover selvsagt i samme seng om meg.

Barnet kommer inn på morran og vil at en av oss skal stå opp med henne.

Skrevet

ts i forrige innlegg.

Skrevet

Ja, barn synes dette er ubehagelig i den alderen der, serlig når du ikke er moren hennes.

Man har såklart forskjellig syn på det, men jeg husker veldig godt hvordan det var når jeg var 6år og den ene foreldren min hadde fått seg ny kjæreste. Du bør ha noe å kle på deg liggende på nattbordet.

Anonymous poster hash: db9e9...b5f

Ikke ny kjæreste. Sammen i tre år.

Skrevet

Ehh.. Jeg ville helt klart tatt på meg en overdel.

Anonymous poster hash: f91f4...b9a
  • Liker 5
Skrevet

Jeg tenker at dette er helt uproblematisk, men fint at du har omtanke for barnet og med det stiller spm :)

Jeg ville synes det er helt feil å skjerme deler av kroppen sin for så små barn. Kropp for dem burde være noe naturlig og noe man foholder seg uanstrengt til.

Anonymous poster hash: fddd5...d4d
  • Liker 17
Skrevet

Min ex hadde barn som alltid kom opp i senga om morgenen. Vi sov begge som regel nakne. Han var heldigvis flink til å sette grenser så barnet visste aldri hva vi sov med. Send barnet ut. Soving gjøres i egen seng.

Anonymous poster hash: fd639...776

• Liker 3
Skrevet

Vi har vært samboere i to år nå. For min del har jeg aldri tenkt noe over dette før i dag. Han sover selvsagt i samme seng om meg.

Barnet kommer inn på morran og vil at en av oss skal stå opp med henne.

Jeg skjønte selvsagt at pappaen sover i samme seng, men spørsmålet her er jo om det å sove i truse er greit. Så hva sover pappaen i? Truse, ingenting, pysj?

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønte selvsagt at pappaen sover i samme seng, men spørsmålet her er jo om det å sove i truse er greit. Så hva sover pappaen i? Truse, ingenting, pysj?

Å... Trøtt :) Han sover i boxer.

Skrevet

Kle på deg. De få nettende takler du å ligge med en overdel.

Anonymous poster hash: 80013...a0f
  • Liker 2
Skrevet

Når har barn begynt å ta skade av å se et par vanlige damepupper? Jeg ville ha hatt en romslig tskjorte liggende på nattbordet og dratt på meg hvis hun kom, eller dekket meg litt til med dyne. Vikrer bare dumt hvis du panisk begynner å skjule deg.. og synes det er hjerteløst å sende barnet ut om morgenen, når hun sikkert kommer inn for å kose litt før hun kler på seg og er i farta. Står ikke at hun kommer inn om natta, for dere som skriver sove gjør man i egen seng...

Anonymous poster hash: d6673...a72
  • Liker 13
Skrevet (endret)

Jeg sov også toppløs før, men har ikke gjort det siden jeg fikk barn. Syns du kan dra på deg noen filler de få nettene barnet er hos dere. Endret av Miss moneypenny
  • Liker 4
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Jeg sover toppløs hver eneste natt, til tross for at det ofte både er en og to unger i sengen.

Har aldri tenkt at DET skal være et problem, og akter heller ikke gjøre det til en sak.

Om de ikke ser det hjemme, når skal de da se en normal kvinnekropp?

Noe annet er selvsagt om barnet sier noe om det. Den dagen tar jeg selvsagt på meg en trøye.

Endret av Magdalene
  • Liker 11
Skrevet

du kan ikke klare å dra på deg et eller annet når dere har henne? For et tullete innlegg.

Anonymous poster hash: def01...710

For et tullete svar

• Liker 9
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Du sover selvsagt i det du ønsker. Dersom barnet viser tegn til ubehag så kan du dra på deg en t-skjorte, men ellers så har da ikke barn vondt av å se nakne bryster.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...