Gå til innhold

Klarer ikke falle for en person uten ambisjoner..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg klarer ikke falle eller se for meg noe seriøst med en person som ikke har noen ambisjonerr om fremtiden og utdannelse… kan ha det gøy med dem en periode, men jeg klarer ikke innlede noe forhold med disse. :/

Har møtt mange ålreite karer, men minuset er jo at de ikke har utdannelse eller amb.- så disse er i hvert fall uaktuelt å slå seg til ro med.

Orker ikke tanken på en usikker fremtid heller, den må være stabil, derav en stabil mann med en god utannelse. Med min utdannelse i tillegg, vil det nok gå bra. Men ikke hver dag man kommer over disse mannfolkene… jeg kommer i hvet fall til å holde meg singel inntil jeg finner en god mann med disse kvalitetene.

Akkurat nå driver jeg litt på med en fyr, som er utrolig snill, kosete, kjærlig, morsom, spontan og alt det der, men han har f oreløpig ingen spesielle ambisjoner, eller har noe utdannelse - så tanken noe seriøst med han er fjernt!! Stakkars… :/

Jeg vet at dette er helt tragisk at jeg tenker slik, men… :( åååhhh. Noen flere i samme båt?

Anonymous poster hash: 977dc...370

Hvis han må ha status for at du skal bli glad i ham, da blir du egentlig ikke glad i ham. Ikke ekte kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. De fleste kvinner ønsker vel en mann de kan ha givende samtaler med. Og en mann som respekterer henne for mer rnn kropp og utseende.

Det er tydelig at dette med høyere utdannelse er et svært sårt emne for mange. Skjønner at det er en del der ute som er redde for å ikke strekke til, og derfor benytter anledningen til å spre litt kvinnefiendtlighet.

Jeg er kvinne med høyere utdannelse, og kan skrive under på at ingen har fått ereksjon av utdannelsen min. ;)

Har også blitt ditchet til fordel for en som "bare jobbet".

Anonymous poster hash: a6848...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke at noen skal respektere meg pga utdannelsen heller. Hva om jeg plutselig begynner å jobbe innen et annet fagfelt der utdannelsen ikke teller, blir det slutt, da?

Og hva om den med utdannelse ikke leser bøker eller har intelligente samtaler? Det går an å være mann og ta utdannelse og likevel være en douchebag... Spesielt i disse tider, når det er fler jenter enn gutter som studerer, så de guttene kan bare ta for seg.

Jeg tipper at kvinne vil ha velutdannede menn pga statusen og fordi det er få av dem, ikke pga de "intelligente samtalene"...



Anonymous poster hash: a6848...634
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...