Gå til innhold

Liker de fleste kvinner BDSM?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan ikke si at jeg tenner voldsomt på det. Litt er jo greit, men å være sammen med en som har det som en fetish og ikke får tenning av vaniljesex er ikke noe for meg.

Har vært sammen med en som hadde en fetish, og synes det bare ble slitsomt siden jeg ikke delte den.

Ærlig sak det. Men når du sier fetish, var det noe ekstremt siden du syntes det var slitsomt?

Synes ikke at folk skal gå med på det hvis det ikke er noe man har lyst til. Sex skal være til glede for begge, og bare for en. Så det må være lov til å ha grenser, selv om det fremstilles som man skal være med på alt og er prippen hvis man ikke har gjort ditt og datt.

Enig i det. Men hvor får du får du inntrykket av at man er prippen om man ikke har "gjort ditt og datt"? Ikke fra meg håper jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, jeg vil igjen presisere.. Når jeg bedriver BDSM med en jeg er trygg på er jeg ikke redd. Det som holdt meg tilbake og i så måte hemmet meg seksuelt var at jeg var redd for å innrømme hva jeg tenner på, redd fordi jeg er lært opp til at dem som driver med BDSM er skadet osv. Tanken, og jeg gjentar, tanken på hva som tenner meg er det som skremte meg fra å gjøre tanker om til handling. Og jeg er glad jeg gjorde det. Man skal utfordre sine egne tanker og "fordommer" mener jeg, hvertfall så lenge det ikke skader en.

Gjest The damned
Skrevet

Nei, ikke ekstremt, men han måtte ha det for å få tenning og da blir det slitsomt. Vil ha en som er litt mer allsidig, men hver sin smak.

Ikke fra deg nei :) Bare sånn man hører og leser, og noen ganger så virker det som det er et press på at man skal gjøre både drg ene og det andre selv om man egentlig ikke har lyst. Man må jo prøve hører jeg og leser ofte, men jeg er ikke nødvendigvis enig i akkurat det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...