Lothlorien- Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #21 Skrevet 6. januar 2015 Jeg liker det ikke. Eller rettere sagt, jeg har ikke prøvd det men føler heller ikke at det er noe som er verdt å prøve ut. Ville du ikke ha forandret mening om drømmemannen din likte BDSM? 1
Lothlorien- Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #22 Skrevet 6. januar 2015 Nja.... Tror du trekker BDSM litt langt da. Og, her på seksualforumet så er det nok de som er godt over snittet interessert i sex som henger Trekker det litt langt? Men jo, du har nok rett om målgruppen i akkurat dette forumet.
WubWub Skrevet 6. januar 2015 #23 Skrevet 6. januar 2015 Av og til er jeg faktisk av samme mening som deg . Barn og giftemål neste stopp.
Gjest Eurodice Skrevet 6. januar 2015 #24 Skrevet 6. januar 2015 Personlig ELSKER jeg bdsm, gjort det i mange år for å si det på den måten. Som med alt annet, en god variasjon er bra. Jeg tenker altså ikke på bdsm som håndjern, pisk eller silketørkler Den delen har nok blitt noe mer utbredt de siste årene, noe som er en bra utvikling Synes du bruk av håndjern og pisk er en god utvikling? Hva om den dominerende mister kontrollen? 1
Kystpia Skrevet 6. januar 2015 #25 Skrevet 6. januar 2015 Ville du ikke ha forandret mening om drømmemannen din likte BDSM? Det vet jeg ikke. Jeg vet egentlig veldig lite om BDSM men har aldri følt noe slags dragning mot det eller hatt interesse for å finne ut mer om det.
Gjest Eurodice Skrevet 6. januar 2015 #26 Skrevet 6. januar 2015 Barn og giftemål neste stopp. Ikke for meg
Timza Skrevet 6. januar 2015 #27 Skrevet 6. januar 2015 Det vet jeg ikke. Jeg vet egentlig veldig lite om BDSM men har aldri følt noe slags dragning mot det eller hatt interesse for å finne ut mer om det. Du har sikkert vært innom noe av det uten at du vet om det selv.
Gjest Blomsterert Skrevet 6. januar 2015 #28 Skrevet 6. januar 2015 Har vært så mange tråder om BDSM på mange forum her i det siste synes jeg, og det virker som om mange -både kvinner og menn - har meninger om temaet, ofte overraskende positive. Jeg lurer på om BDSM er blitt "mainstream" nå, er det noe "alle" liker? Om en kvinne møter enn mann som liker BDSM, så er det helt greit og hun blir med fordi det er "in," og omvendt -en mann som møter en kvinne som liker BDSM blir med på det fordi man jo må være åpen og like det meste? Hvilket inntrykk har dere? Og dere som er "vanilje," ville det være uproblematisk å bli en BDSM-er om du møtte en fantastisk mann/dame som hadde BDSM som noe viktig i livet sitt? Mainstream eller mer åpenhet kanskje? Tror ikke det er så uvanlig. Ville ikke innledet forhold med en som hadde stor sans for dette. Har overhodet ingen fordommer,men jeg liker det ikke. Og på det seksuelle bør det helst være kjemi til fulle. Foruten øyekontakt og latter,er det sex en kommuniserer best på. Eller jeg mener det da.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. januar 2015 #29 Skrevet 6. januar 2015 Trekker det litt langt? Men jo, du har nok rett om målgruppen i akkurat dette forumet. Ja, det blir nok litt langt. Mitt inntrykk er at de aller aller fleste holder seg tl lettere varianter der bondagen er lett å komme utav, spankingen aldri setter merker, og luggingen har et preg av vennlighet. Litt dominant, men ikke sånn at sub'en er hog-tied, opplever å vakle mellom å bite seg i leppa av smerte og nyte smerten og sitter litt skjevt en dag og to etterpå. Og så har vi mindretallet som tar ting helt ut, og noen langt over helt ut, og som ender opp med å klumpe seg sammn steder som dette 2
Gjest Blomsterert Skrevet 6. januar 2015 #30 Skrevet 6. januar 2015 Jeg har ikke møtt så mange kvinner som liker å være bundet og sånn. Mest pga de er usikker kanskje? Vet ikke. Redd for hva jeg kan finne på sikkert Er alltid omvendt, men det gjør meg ingenting. Jeg elsker å bli bundet og dominert jeg. Jeg er mer slave typen enn master typen. Men skulle gjerne møtt flere kvinner som elsker bdsm og vill bli bundet selv også så jeg får leke med de. Møter så få av dem som tørr. Er det jeg som er så skummel? Mulig du er det. Men ellers så skal det vel litt tillit til for å gå ut av boksen. Så det handler vel om å bygge opp den da.
Kystpia Skrevet 6. januar 2015 #31 Skrevet 6. januar 2015 Du har sikkert vært innom noe av det uten at du vet om det selv. En light light versjon muligens.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #32 Skrevet 6. januar 2015 Ja, det blir nok litt langt. Mitt inntrykk er at de aller aller fleste holder seg tl lettere varianter der bondagen er lett å komme utav, spankingen aldri setter merker, og luggingen har et preg av vennlighet. Litt dominant, men ikke sånn at sub'en er hog-tied, opplever å vakle mellom å bite seg i leppa av smerte og nyte smerten og sitter litt skjevt en dag og to etterpå. Og så har vi mindretallet som tar ting helt ut, og noen langt over helt ut, og som ender opp med å klumpe seg sammn steder som dette Hyggelig med lettere varianter sikkert, men for de av oss som er ekte BDSM-ere blir slikt fort kjedelig. Jo flere som liker BDSM jo større blir jo "utvalget." At du mener det er å ta ting helt ut å virkelig like BDSM er jeg uenig i. Anonymous poster hash: 3e95a...852
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #33 Skrevet 6. januar 2015 Har vært så mange tråder om BDSM på mange forum her i det siste synes jeg, og det virker som om mange -både kvinner og menn - har meninger om temaet, ofte overraskende positive. Jeg lurer på om BDSM er blitt "mainstream" nå, er det noe "alle" liker? Om en kvinne møter enn mann som liker BDSM, så er det helt greit og hun blir med fordi det er "in," og omvendt -en mann som møter en kvinne som liker BDSM blir med på det fordi man jo må være åpen og like det meste? Hvilket inntrykk har dere? Og dere som er "vanilje," ville det være uproblematisk å bli en BDSM-er om du møtte en fantastisk mann/dame som hadde BDSM som noe viktig i livet sitt? Nei, det er for spesielt interesserte. De som liker å kvele og la seg bli kvalt. Er man ikke kontrollert nok så ender man opp som de gærningene i Hostel filmene. 50 shades of grey? Makkverk og satanistisk vrøvl som prøves å normaliseres. Anonymous poster hash: 98611...ad1
Lothlorien- Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #34 Skrevet 6. januar 2015 Hyggelig med lettere varianter sikkert, men for de av oss som er ekte BDSM-ere blir slikt fort kjedelig. Jo flere som liker BDSM jo større blir jo "utvalget." At du mener det er å ta ting helt ut å virkelig like BDSM er jeg uenig i. Anonymous poster hash: 3e95a...852 Skulle ikke være anonymt. Shibari bondage f.eks. er det å ta ting helt ut?
Gjest Skrevet 6. januar 2015 #35 Skrevet 6. januar 2015 Tror folk har litt forskjellig syn på BDSM. For noen er det bdsm med en gang det er håndjern og bind for øynene involvert, for meg er det en bit av et helt vanlig sexliv. Ser ikke på det som noe spesielt. Men selv er jeg veldig glad i BDSM, men jeg er alikevel ikke på det mest ekstreme bitene
Jolene Skrevet 6. januar 2015 #36 Skrevet 6. januar 2015 Synes du bruk av håndjern og pisk er en god utvikling? Hva om den dominerende mister kontrollen? Ja, jeg synes det er en god utvikling. Hvorfor? Fordi folk tør å eksperimentere mer med egen seksualitet, hvilket jeg ser på som positivt. Sex skal være gøy, det å krydre et sexliv er da aldri feil Selv har jeg aldri opplevd at den som dominerer (selv både dominerer jeg og blir dominert) har mistet kontrollen. Det er jo visse ting som bør avtales på forhånd dersom man virkelig ønsker å utforske bdsm, nettopp for å forhindre slike hendelser. Da er det bedre å ta prosessen mer gradvis enn å bare kaste seg ut i det.
Timza Skrevet 6. januar 2015 #37 Skrevet 6. januar 2015 En light light versjon muligens. En light versjon kan være like mye BDSM som en tyngre versjon. Folk er forskjellige, og folk liker forskjellige ting. Noen velger å leve slik hele tiden, mens andre tar det inn som en forandring bare. Lek og morro rett og slett og en forandring fra det helt vanlige.
Gjest brutal_mann Skrevet 6. januar 2015 #38 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Hyggelig med lettere varianter sikkert, men for de av oss som er ekte BDSM-ere blir slikt fort kjedelig. Jo flere som liker BDSM jo større blir jo "utvalget." At du mener det er å ta ting helt ut å virkelig like BDSM er jeg uenig i. Anonymous poster hash: 3e95a...852 Skulle ikke være anonymt. Shibari bondage f.eks. er det å ta ting helt ut? På et vis ja Jeg mener ingenting negativt med å "ta det helt ut". Bare så det er det på det rene. Alle har sine preferanser. For min del så trenger jeg ikke noe av dette i et forhold. Samtidig som jeg vil ha utbytte av å utøve bondage i nesten alle varianter, samt noe dominans. Men hard spanking med pisk er f.eks. ikke for meg. Å ta det mer enn helt ut er for meg når en begynner å påføre hverandre direkte skader. Selvskading by proxy som jeg liker å kalle det. Endret 6. januar 2015 av brutal_mann
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #39 Skrevet 6. januar 2015 Jeg liker at mannen har kontroll i senga, han kan godt binde meg og klapse meg på rumpa med hånden sin. Hadde jeg møtt en som liker BDSM og vil prøve det med meg, så hadde jeg nok sagt nei.Anonymous poster hash: 7e744...ac0
Lothlorien- Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #40 Skrevet 6. januar 2015 På et vis ja Jeg mener ingenting negativt med å "ta det helt ut". Bare så det er det på det rene. Alle har sine preferanser. For min del så trenger jeg ikke noe av dette i et forhold. Samtidig som jeg vil ha utbytte av å utøve bondage i nesten alle varianter, samt noe dominans. Men hard spanking med pisk er f.eks. ikke for meg. Å ta det mer enn helt ut er for meg når en begynner å påføre hverandre direkte skader. Selvskading by proxy som jeg liker å kalle det. Bondage i nesten alle varianter ja, men med tau fra biltema? Skader er jo relativt, hard ris med spanskrør og belte gir jo merker, men ikke permanente merker. Lek med nåler, kanyler og blod gir også merker, men ikke permanente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå