Gå til innhold

Liker de fleste kvinner BDSM?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du bruk av håndjern og pisk er en god utvikling? Hva om den dominerende mister kontrollen?

Jeg er helt 100% sikker på at min dominant ikke kommer til å miste kontrollen på noen måte. Jeg hadde aldri kunnet underkaste meg for han hvis ikke jeg var sikker på at jeg var trygg. Det er det bdsm handler om. Min sikkerhet og trygghet er det aller viktigste for han, og han har til en hver tid fullstendig kontroll. Å "miste kontrollen" er ikke noe man gjør ved sikker lek.

Anonymous poster hash: 763b0...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor prøver du å overtale folk som ikke liker BDSM til å like det? Respekter at ikke alle synes det er noe for dem.

Haha, du har misforstått totalt! Jeg vil slettes ikke overtale noen. Mange som påstår de liker BDSM uten å ha peiling på hva det egentlig er, som er irriterende for oss som faktisk er BDSM-ere.

Skrevet

Haha, du har misforstått totalt! Jeg vil slettes ikke overtale noen. Mange som påstår de liker BDSM uten å ha peiling på hva det egentlig er, som er irriterende for oss som faktisk er BDSM-ere.

Jeg tror stort sett alle vet hva det går ut på, men at de liker å provosere dere dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av å lese og høre om kvinner som syter og klager over at "oi, det er så skummelt dette med BDSM, vet ikke hva jeg føler " etc. Vel, om man er redd og synes det er unaturlig, ja, da er man rett og slett ikke en naturlig sub. Latterlig å sammenligne det med bilkjøring, som de fleste voksne før eller senere behersker.

Jeg ble ikke redd da jeg oppdaget min legning, men heller lettet, glad, overveldet på en positiv måte, spent, følte jeg passet inn. Sånn er det å være naturlig sub. Er ikke for alle, selv om du later til å tro det.

Du har et merkelig syn på bdsm. Jeg er helt sikker på min rolle som sub, og det er det mest naturlige i verden for meg og min mann/dominant. Men jeg var neimen ikke særlig høy i hatten første gang vi hadde den type sex. Jeg visste at han var dominant, og jeg stolte 100% på han, men for meg å ta skrittet fra fantasi til virkelighet var en stor greie. Jeg "oppdaget" aldri min legning, som du skriver at du gjør, jeg har alltid visst at jeg ønsker å være underdanig. Jeg hadde bare ikke funnet min dominant før jeg traff min kjære. Men allikevel så var jeg nervøs, spent, usikker, full av tanker (og gode ideer, til stor irritasjon for Dom :fnise:) og ikke minst forventningsfull. Det virker som om du har et veldig glorifisert syn på bdsm, og at mye av den "naturligheten" du påstår å ha virker veldig tilgjort. Som jeg skrev i den andre tråden din, det er den underdanige som har kontrollen. Men et velfungerende Dom/sub forhold handler om tillit til den andre. Både min tillit til han som dominant og hans tillit til meg som underdanig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det å like BDSM en psykiatrisk diagnose? Jeg mener å ha hørt det.

Anonymous poster hash: b8b0d...682

Er ikke BDSM en psykiatrisk diagnose?

Skrevet (endret)

Du har et merkelig syn på bdsm. Jeg er helt sikker på min rolle som sub, og det er det mest naturlige i verden for meg og min mann/dominant. Men jeg var neimen ikke særlig høy i hatten første gang vi hadde den type sex. Jeg visste at han var dominant, og jeg stolte 100% på han, men for meg å ta skrittet fra fantasi til virkelighet var en stor greie. Jeg "oppdaget" aldri min legning, som du skriver at du gjør, jeg har alltid visst at jeg ønsker å være underdanig. Jeg hadde bare ikke funnet min dominant før jeg traff min kjære. Men allikevel så var jeg nervøs, spent, usikker, full av tanker (og gode ideer, til stor irritasjon for Dom :fnise:) og ikke minst forventningsfull. Det virker som om du har et veldig glorifisert syn på bdsm, og at mye av den "naturligheten" du påstår å ha virker veldig tilgjort. Som jeg skrev i den andre tråden din, det er den underdanige som har kontrollen. Men et velfungerende Dom/sub forhold handler om tillit til den andre. Både min tillit til han som dominant og hans tillit til meg som underdanig.

Her var det mange ufine personangrep og en total mangel på bruk av avsnitt.

Jeg tror nok min underdanighet er vel så naturlig som din, om ikke mer. Du som kaller mitt syn på BDSM "merkelig" og "glorifisert" på samme tid, er vel ikke så sikker på hva det egentlig er du skriver i din opptatthet av å rakke ned på meg.

Du skjønner ikke engang at å oppdage noe i seg selv betyr å endelig bli kjent med seg selv og finne ut hvem man er innerst inne, ikke at man plutselig forandrer seg.

At du mener den underdanige har kontrollen, viser vel at du egentlig er en "brat" eller en light versjon av underdanig som driver med "topping from the bottom." Men det er jo mange som liker sånt også.

Endret av Lothlorien-
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke BDSM en psykiatrisk diagnose?

Det har det vel strengt tatt ikke vært det siste tiåret eller så...

Skrevet

Ser ikke problemet. Ingen tvinger deg til å like BDSM, det passer ikke alle, om det er vanskelig så er det bare å fortsette med vanlig sex.

som sagt, det er tanken på at jeg tenner på dette som skremmer meg, ikke å skulle drive med BDSM med en partner.

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange ufine personangrep og en totalt mangel på avsnitt.

Jeg tror nok min underdanighet er vel så naturlig som din, om ikke mer. Du som kaller mitt syn på BDSM "rart" og "glorifisert" på samme tid, er vel ikke så sikker på hva det egentlig er du skriver. Du skjønner ikke engang at å oppdage noe i seg selv betyr å endelig bli kjent med seg selv og finne ut hvem man er innerst inne.

Det var ikke ment som personangrep, det er måten jeg, som lever i et forhold hvor bdsm er en stor del, oppfatter deg på.

Jeg skrev at jeg synes det virker som at du har et merkelig og glorifisert syn på bdsm. Ikke at det er tilfelle, men at det er mitt inntrykk utifra hva du skriver.

Jeg skjønner at det for deg betydde at du endelig ble kjent med deg selv og fant ut hvem du var innerst inne, men jeg synes det er litt merkelig at det da kan være såå naturlig for deg og at du kan dømme andre for at de har vært usikre hvis ikke du alltid har vært klar over din underdanighet. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har alltid (i alle fall fra jeg fikk et nogenlunde voksent syn på sex) visst at jeg ønsket å være underdanig. Det har vært et bevisst valg fra min side å ikke leke med det før jeg fant en mann jeg var trygg på, fordi jeg ikke har ønsket at den delen av meg skal bli ødelagt på noen måte. Jeg er underdanig, det er en del av hvem jeg er seksuelt. Det har det alltid vært. Og jeg er så heldig at jeg har funnet drømmemannen min, både i bdsm og ellers.

Jeg regner med at du skjønner hvem jeg er etter at jeg nevnte den andre tråden din, og at det er derfor du reagerer så på hva jeg skriver, men jeg slang inn et par avsnitt for å glede deg. You are very welcome :bukke:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var ikke ment som personangrep, det er måten jeg, som lever i et forhold hvor bdsm er en stor del, oppfatter deg på.

Jeg skrev at jeg synes det virker som at du har et merkelig og glorifisert syn på bdsm. Ikke at det er tilfelle, men at det er mitt inntrykk utifra hva du skriver.

Jeg skjønner at det for deg betydde at du endelig ble kjent med deg selv og fant ut hvem du var innerst inne, men jeg synes det er litt merkelig at det da kan være såå naturlig for deg og at du kan dømme andre for at de har vært usikre hvis ikke du alltid har vært klar over din underdanighet. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg har alltid (i alle fall fra jeg fikk et nogenlunde voksent syn på sex) visst at jeg ønsket å være underdanig. Det har vært et bevisst valg fra min side å ikke leke med det før jeg fant en mann jeg var trygg på, fordi jeg ikke har ønsket at den delen av meg skal bli ødelagt på noen måte. Jeg er underdanig, det er en del av hvem jeg er seksuelt. Det har det alltid vært. Og jeg er så heldig at jeg har funnet drømmemannen min, både i bdsm og ellers.

Jeg regner med at du skjønner hvem jeg er etter at jeg nevnte den andre tråden din, og at det er derfor du reagerer så på hva jeg skriver, men jeg slang inn et par avsnitt for å glede deg. You are very welcome :bukke:

Skjønner ikke hvem du er, det var flere som skrev i den tråden for noen uker siden. Det er og forblir ufint å komme med personangrep.

Uansett, jeg likte ikke sex før jeg fant ut at jeg er underdanig, jeg var vel det man kan kalle aseksuell. Det er kun BDSM og hvor jeg er 100% underdanig med en mann som er 100% Dominant som tenner meg, så jeg er en naturlig sub - uansett hvor mye du ønsker å protestere på det (som er veldig rart og komisk -hvorfor så opprørt over at noen er en naturlig sub, som om det provoserer deg).

Endret av Lothlorien-
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke møtt så mange kvinner som liker å være bundet og sånn. Mest pga de er usikker kanskje? Vet ikke. Redd for hva jeg kan finne på sikkert ;) Er alltid omvendt, men det gjør meg ingenting. Jeg elsker å bli bundet og dominert jeg. Jeg er mer slave typen enn master typen. Men skulle gjerne møtt flere kvinner som elsker bdsm og vill bli bundet selv også så jeg får leke med de. Møter så få av dem som tørr. Er det jeg som er så skummel?

Jeg for min del liker BDSM med en partner jeg kan stole på. Da jeg har drevet med en del slik sex i fortiden er det ikke alle partnere som viste seg å være verdt tiliten jeg trodde var til stede. Desto vanskeligere er det å stole på en mann per dags dato når det kommer til slikt! Så ja, det kan være at noen rett og slett er direkte redde.

AnonymBruker
Skrevet

Eh, nei? Skjønner ikke hvem du er, det var flere som skrev i den tråden for noen uker siden. Det er og forblir ufint å komme med personangrep.

Uansett, jeg likte ikke sex før jeg fant ut at jeg er underdanig, jeg var vel det man kan kalle aseksuell. Det er kun BDSM og hvor jeg er 100% underdanig med en mann som er 100% Dominant som tenner meg, så jeg er en naturlig sub - uansett hvor mye du ønsker å protestere på det (som er veldig rart og komisk -hvorfor så opprørt over at noen er en naturlig sub, provoserer det deg?)

Men kjære deg, du leser jo ikke hva jeg skriver. Jeg tviler ikke på at du føler deg naturlig sub. Ei heller blir jeg provosert av det. Jeg bare setter spørsmålstegn ved hvordan du fremstiller det her. Jeg hverken kjenner deg eller har hatt sex med deg, så jeg kan ikke uttale meg på den ene eller andre siden. Du er veldig raskt ute med å dømme andre, både i denne og den andre tråden din, og du reagerer med noe som virker som sinne når noen svarer deg, og det sier meg at du er usikker.

Igjen, jeg sier ikke at det er tilfelle, men det er hvordan du fremstår for meg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg vil vel heller si at det er du som virker usikker. Og apropos sinne, så er det jo du som kommer med ufine personangrep ut av intet. En trygg og lykkelig person driver da ikke med sånt. Det er da du som dømmer meg her, kritiserer meg fordi jeg skriver jeg er en naturlig underdanig.

Du må nok bare slå deg til ro med at du ikke har fasiten på hva det innebærer å være en naturlig sub, og det har ingen. Jeg synes f.eks. at din "topping from the bottom" holdning til BDSM ikke er noe en underdanig driver med og kunne stilt mange spørsmåltegn ved hvordan du fremstiller BDSM, men for deg/dere er det sikkert fint og naturlig og jeg er ikke opptatt av å angripe andre slik du er.

Endret av Lothlorien-
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva denne aben prøver å si deg Loth, fordi jeg er sånn slik! Det var aldri noen åpenbaring for meg, jeg har bare alltid følt meg underdanig og alltid visst hva som tente meg! Fra jeg begynte å onanere da jeg var rundt 14 år gamme, har fantasiene mine gått i de baner, på den tiden visste jeg jo så klart ikke om alt mulig forskjellig, men jeg ble alltid dominert i fantasiene! Det er også det eneste i dag som gjør meg ordentlig kåt.

Det jeg tror AB setter spørsmål ved er hvorfor er dette mindre naturlig enn at du fant deg selv og fikk en "åpenbaring"? Er ikke alle sammen like mye naturlig underdanig, vi som alltid har følt og visst og dere som fikk en åpenbaring? De som føler seg usikre ved åpenbaringen handler jo heller om samfunnet og stigmatisering/fordommer, ikke at de konkret er redde, mest sannsynlig!

Anonymous poster hash: 823bb...040

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg skjønner hva denne aben prøver å si deg Loth, fordi jeg er sånn slik! Det var aldri noen åpenbaring for meg, jeg har bare alltid følt meg underdanig og alltid visst hva som tente meg! Fra jeg begynte å onanere da jeg var rundt 14 år gamme, har fantasiene mine gått i de baner, på den tiden visste jeg jo så klart ikke om alt mulig forskjellig, men jeg ble alltid dominert i fantasiene! Det er også det eneste i dag som gjør meg ordentlig kåt.

Det jeg tror AB setter spørsmål ved er hvorfor er dette mindre naturlig enn at du fant deg selv og fikk en "åpenbaring"? Er ikke alle sammen like mye naturlig underdanig, vi som alltid har følt og visst og dere som fikk en åpenbaring? De som føler seg usikre ved åpenbaringen handler jo heller om samfunnet og stigmatisering/fordommer, ikke at de konkret er redde, mest sannsynlig!

Jo, jeg mener at hun ikke er mer naturlig sub enn meg f.eks. - men det er jo det hun påstår. Du leste kanskje ikke hva hun skrev og de ufine personangrepene hun kom med? Det er ikke normalt å skrive slik hun gjør.

Slik som du skriver, er det også kun det å bli dominert som gjør meg kåt. At jeg var aseksuell i mange år, helt til jeg innså at jeg var underdanig og likte BDSM, er like naturlig som din vei mot det samme. Men den andre AB forstår ikke dette, men du gjør kanskje det.

Endret av Lothlorien-
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av å lese og høre om kvinner som syter og klager over at "oi, det er så skummelt dette med BDSM, vet ikke hva jeg føler " etc. Vel, om man er redd og synes det er unaturlig, ja, da er man rett og slett ikke en naturlig sub. Latterlig å sammenligne det med bilkjøring, som de fleste voksne før eller senere behersker.

Jeg ble ikke redd da jeg oppdaget min legning, men heller lettet, glad, overveldet på en positiv måte, spent, følte jeg passet inn. Sånn er det å være naturlig sub. Er ikke for alle, selv om du later til å tro det.

Og jeg er så jævla lei av folk som tror at dette er en konkurranse om å være mest mulig "ekte" eller "naturlig" og bruker sin egen opplevelse som en fasit for å avgjøre dette.

Men jeg ser jo i innleggene dine at du både er "nyfrelst" og uerfaren med praksisen i BDSM, så jeg skal heller gi deg litt rom for å modifisere deg, etterhvert som du får testet ut teoriene dine i praksis.

Anonymous poster hash: 4cde6...494

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg mener at hun ikke er mer naturlig sub enn meg f.eks. - men det er jo det hun påstår. Du leste kanskje ikke hva hun skrev og de ufine personangrepene hun kom med? Det er ikke normalt å skrive slik hun gjør.

Slik som du skriver, er det også kun det å bli dominert som gjør meg kåt. At jeg var aseksuell i mange år, helt til jeg innså at jeg var underdanig og likte BDSM, er like naturlig som din vei mot det samme. Men den andre AB forstår ikke dette, men du gjør kanskje det.

Leste kanskje diskusjonen litt raskt, trodde det var du som sa at du var mer naturlig enn henne, og hun mente det var like naturlig, og da har jeg misforstått! Men da er vi enige hvert fall :) og ja, jeg så personangrepene, og det er så klart ikke greit og veldig barnslig. Det er ikke vanskelig å diskutere saklig uten å måte gå på person og angripe med stikk.

Skrevet

Og jeg er så jævla lei av folk som tror at dette er en konkurranse om å være mest mulig "ekte" eller "naturlig" og bruker sin egen opplevelse som en fasit for å avgjøre dette.

Men jeg ser jo i innleggene dine at du både er "nyfrelst" og uerfaren med praksisen i BDSM, så jeg skal heller gi deg litt rom for å modifisere deg, etterhvert som du får testet ut teoriene dine i praksis.

I din første setning så kritiserer du for noe, mens du kritiserer med det samme du kritiserte for i første setning i andre setning etterpå.

"Du er uerfaren, og jeg er mer BDSM enn det du er...".

• Liker 1
Skrevet

Snakk om å være sint! Du er jo rasende. Ro deg ned.

Jeg er hverken nyfrelst eller uerfaren med BDSM. Det er du som tror dette er en konkurranse, du som ut av intet hoppet på meg og påstod at du er mer naturlig underdanig enn meg. Hva er poenget? Du kjenner meg ikke engang, og jo, jeg er naturlig underdanig, lik det eller ei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I din første setning så kritiserer du for noe, mens du kritiserer med det samme du kritiserte for i første setning i andre setning etterpå.

"Du er uerfaren, og jeg er mer BDSM enn det du er...".

Hvor i innlegget ser du meg skrive noe som helst om mitt forhold til bdsm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...