Gå til innhold

Liker de fleste kvinner BDSM?

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Bondage i nesten alle varianter ja, men med tau fra biltema? ;)

Skader er jo relativt, hard ris med spanskrør og belte gir jo merker, men ikke permanente merker. Lek med nåler, kanyler og blod gir også merker, men ikke permanente.

Ikke fra Biltema nei ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En light versjon kan være like mye BDSM som en tyngre versjon. Folk er forskjellige, og folk liker forskjellige ting. Noen velger å leve slik hele tiden, mens andre tar det inn som en forandring bare. Lek og morro rett og slett og en forandring fra det helt vanlige.

Jeg har sex enkelt og greit, og hvis jeg absolutt MÅ sette merkelapper på det jeg driver med heller jeg nok mer til bondage og vanilje enn ren BDSM.

Skrevet

Vel-

I avisa: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7739141.ece

Dette synes jeg tyder på at BDSM enda er en tanke eksotisk.

(Hvis jeg skal si noe om denne saken, synes jeg det er umodent av politiet og av avisa å gå ut med det, og at det er uansvarlig av paret å ikke ha en plan B for å komme løs)

Sjøl synes jeg det er veldig mye fokus på pisking og på avanserte bondagemetoder. Det gjorde at når jeg først innså at jeg har legning mot BDSM, fikk jeg veldig stor respekt for å begynne. Og seinere at jeg så med skrekk og gru på hva som kunne skje i kjølvannet av FS.

Det kommuniseres lite grunnelementer. Selvsagt er "ekte BDSMere" og holder på med avanserte ting, men man skal ikke glemme å ta det pent i begynnelsen. Jeg har til gode å møte ei kvinne som ikke liker en eller annen form for maktforskyving, da helst å bli dominert - at hun opplever at jeg er trygg og at jeg ser henne og styrer hennes opplevelse - at jeg på en trygg og rolig måte kan ta henne med inn i elementer som restriksjon på bevegelse - uten å binde henne, men hun får ikke røre seg, berøringer og slag, med fjær om sa, pisken kan strykes og vispes med også...

Osv.

Jeg er stolt av en sub med ei blåfiolett, glovarm rumpe, håret i tjaser og fjeset i en smørje av snørr, tårer og øyeskygge, som helt utslitt får tauene viklet av, som endelig får å hvile seg, og jeg har opplevd kvinner møte nye sider av seg sjøl og "våkne" - det kan være at de har hatt fantasier og kjent tenning men som ikke har møtt en mann som virket "samlet nok" til å dra dette løs. Men det betyr ikke at de fleste kvinner liker SM, det betyr at det er flere kvinner som har legning den vegen en de anslåtte, var det 3%?

Vi må nok innse at det å være BDSMer bærer preg av seksuell legning, at det er noe mange kan eksperimentere med elementer av fra tid til annen, men at BDSMere- om det er erkeBDSMere, ordentlige BDSMere eller vi pysene som også kan glede av et vanlig samleie - er og forblir en minoritet.

AnonymBruker
Skrevet

Ville du ikke ha forandret mening om drømmemannen din likte BDSM?

Han er ikke min drømmemann hvis BDSM er hans greie.

Anonymous poster hash: f1481...daf

• Liker 4
Skrevet

Selv er jeg ganske ny og kanskje litt redd tanken om at jeg dras mot BDSM og har gjort det en stund. At det virker som om det er mer normalt kommer vel av at få ting er veldig tabu og etter farsotter som fifty shades etc ble BDSM et hett tema. Om fifty shades er representativt for miljøet er en annen sak, men det ble nå mye støy rundt det og kondomeriet lanserte egen fifty shades kolleksjon med håndjern, pisk og hele pakka. Antar at dette var med på å "ufarliggjøre" BDSM litt. Men sånn generelt tror jeg ikke at det er en vanlig ting å bedrive. Normalt for noen men langt ifra alle.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har ikke møtt så mange kvinner som liker å være bundet og sånn. Mest pga de er usikker kanskje? Vet ikke. Redd for hva jeg kan finne på sikkert ;) Er alltid omvendt, men det gjør meg ingenting. Jeg elsker å bli bundet og dominert jeg. Jeg er mer slave typen enn master typen. Men skulle gjerne møtt flere kvinner som elsker bdsm og vill bli bundet selv også så jeg får leke med de. Møter så få av dem som tørr. Er det jeg som er så skummel?

Det betyr ikke at du er skummel, men alle kan synes at bdsm er skummelt :)

Endret av Meline37
Skrevet

Nja, aldri vært med en fullt ut dominant, så har ikke prøvd noe fullt ut, men glad i elementer av det. Såvidt jeg foreløpig vet tenner ikke smerte meg noe særlig, utover at jeg er glad i å ha en øm rumpe. Ellers har jeg vært bindt fast noen ganger og setter stor pris på det, og generelt andre situasjoner hvor partneren har kontroll og gjør det han vil med meg. Men igjen kan jeg gjerne ha kontrollen andre dagen og ha "pjuskeluskeelskerdeg"-sex den tredje. Så lek og moro er jeg for, kan gjerne eksperimentere mer den veien der og, men trekker en grense ved ydmykelse og den slags. Andre må gjerne drive med det, men for meg gjør det veldig lite.

Skrevet

Selv er jeg ganske ny og kanskje litt redd tanken om at jeg dras mot BDSM og har gjort det en stund. At det virker som om det er mer normalt kommer vel av at få ting er veldig tabu og etter farsotter som fifty shades etc ble BDSM et hett tema. Om fifty shades er representativt for miljøet er en annen sak, men det ble nå mye støy rundt det og kondomeriet lanserte egen fifty shades kolleksjon med håndjern, pisk og hele pakka. Antar at dette var med på å "ufarliggjøre" BDSM litt. Men sånn generelt tror jeg ikke at det er en vanlig ting å bedrive. Normalt for noen men langt ifra alle.

Hvis tanken på BDSM gjør deg redd, er vel ikke BDSM noe for deg og du er ikke en naturlig sub.

• Liker 1
Skrevet

Niks, her holder vi oss til den vanlige kjedelige misjonæren med lyset av, hver kveld, til fast klokkeslett...

Eller nei forresten, får ta med den faste avvekslingsdagen i uka også, der vi veksler på hvem som skal ligge øverst (fremdeles med lyset av)...

BDSM? Har det noe med Bare De Som Menger seg med Fifthy Shades og alt dillet rundt dette å gjøre tro?

Spøyk til side, ikke noe for oss det greiene der, det finnes uendelig mye annet å variere sexlivet med. Men de som ønsker det får vel bare denge, dælje og kvæle løs på hverandre, så lenge de er enige om at jepp; detta var gødt ass... :fnise:

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Vet ikke hva de fleste kvinner liker, jeg. Men jeg liker det ikke. Føler ikke at sexlivet mitt nødvendigvis er "vanilje" av den grunn. Hadde jeg møtt en mann jeg virkelig likte og han var opptatt av dette så hadde vi jo bare måttet finne ut om vi passet sammen og om det er mulig å inngå noe slags kompromiss.

• Liker 1
Gjest Ludodama
Skrevet

Nei. Ingen av oss ville fått et tilfredsstillende sexliv.

Jeg tenner på endel halvnedverdigende og skitne ting, men ikke BDSM.

Så vi ville begge vært nokså likt ikke topp fornøyd, og sex er en ganske viktig del av et forhold for meg. Og for meg generelt.

Jeg kjenner ikke mange som liker det per definisjon, selv om mange kaller alt mulig for BDSM og alt annet for vanilje.

Jeg lengter ikke ikke etter typisk "koselig vaniljesex" heller, og opplever vel at begge termer blir brukt litt misvisende.

Det er mer til sex enn vanilje eller bdsm, selv om ikke alle i de to kategoriene virker å ha skjønt det.

• Liker 1
Skrevet

Enig. For meg følte jeg at passet inn, men da med at jeg både likte å bli dominert samt dominere selv. Følelsen var rett og slett ren overveldelese over å finne ut at det var "flere som meg".

Nettopp, veldig god følelse. :)

Skrevet

Hvis tanken på BDSM gjør deg redd, er vel ikke BDSM noe for deg og du er ikke en naturlig sub.

For meg handler det om at jeg er vant til å tenke at slike ting er "syke" og at man har en hel haug med issues dersom man trekkes mot BDSM. Så at jeg tennes av slike tanker er litt skremmende fordi jeg ikke har våget å innrømme det før i det siste

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke møtt så mange kvinner som liker å være bundet og sånn. Mest pga de er usikker kanskje? Vet ikke. Redd for hva jeg kan finne på sikkert ;) Er alltid omvendt, men det gjør meg ingenting. Jeg elsker å bli bundet og dominert jeg. Jeg er mer slave typen enn master typen. Men skulle gjerne møtt flere kvinner som elsker bdsm og vill bli bundet selv også så jeg får leke med de. Møter så få av dem som tørr. Er det jeg som er så skummel?

Skjerp deg a mann! Du opprettet en tråd for litt siden der du tydeligvis ble fra deg etter å ha blitt "sovevoldtatt" av en kvinne. Nå skriver du at liker å være den underkastende delen. Noe som ikke helt stemmer her...

Anonymous poster hash: 98611...ad1

• Liker 1
Skrevet

Skjerp deg a mann! Du opprettet en tråd for litt siden der du tydeligvis ble fra deg etter å ha blitt "sovevoldtatt" av en kvinne. Nå skriver du at liker å være den underkastende delen. Noe som ikke helt stemmer her...

Men det er en stoooooooor forskjell på å frivillig underkaste seg og at noen bare tar for seg!!!
  • Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Hva er sammenhengen her mener du?

Skrevet

Hvorfor prøver du å overtale folk som ikke liker BDSM til å like det? Respekter at ikke alle synes det er noe for dem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det å like BDSM en psykiatrisk diagnose? Jeg mener å ha hørt det.

Anonymous poster hash: b8b0d...682
Skrevet

Hvorfor prøver du å overtale folk som ikke liker BDSM til å like det? Respekter at ikke alle synes det er noe for dem.

Skader jo ikke å snakke og diskutere om det. I en tråd om BDSM så syns jeg det må være greit å stille spørsmål om BDSM til de som melder seg inn her uten at det skal være frekt eller lignende.

Skrevet

For meg handler det om at jeg er vant til å tenke at slike ting er "syke" og at man har en hel haug med issues dersom man trekkes mot BDSM. Så at jeg tennes av slike tanker er litt skremmende fordi jeg ikke har våget å innrømme det før i det siste

Ser ikke problemet. Ingen tvinger deg til å like BDSM, det passer ikke alle, om det er vanskelig så er det bare å fortsette med vanlig sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...