Gå til innhold

Liker de fleste kvinner BDSM?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært så mange tråder om BDSM på mange forum her i det siste synes jeg, og det virker som om mange -både kvinner og menn - har meninger om temaet, ofte overraskende positive.

Jeg lurer på om BDSM er blitt "mainstream" nå, er det noe "alle" liker? Om en kvinne møter enn mann som liker BDSM, så er det helt greit og hun blir med fordi det er "in," og omvendt -en mann som møter en kvinne som liker BDSM blir med på det fordi man jo må være åpen og like det meste?

Hvilket inntrykk har dere? Og dere som er "vanilje," ville det være uproblematisk å bli en BDSM-er om du møtte en fantastisk mann/dame som hadde BDSM som noe viktig i livet sitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv liker jeg variasjon. Litt BDSM er oppløftende og deilig varierende fra vanilje en gang i blant.

AnonymBruker
Skrevet

Sex generelt har vel blitt mindre tabu, så har vel kanskje litt med det å gjøre. Pluss at jeg tror kanskje at BDSM, og lek med dominans og underkastelse er litt som et "allround krydder" som alle synes er ok i varierende grad. Personlig er jeg åpen for å i allefall prøve ulike måter å ha sex, detviktigste for meg er egentlig litt variasjon.

Anonymous poster hash: 6ca74...67d
AnonymBruker
Skrevet

Vel, 50 shades solgte jo i flere hundre millioner eksemplarer verden over...

Anonymous poster hash: b8b0d...682
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Nei det har ikke blitt mainstream, og nei ikke alle liker det.

Dette er fremdeles et nisje-området. Selv personlig ville jeg aldri blitt sammen med noen som var into bdsm.

Endret av WubWub
  • Liker 3
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Jeg har ikke møtt så mange kvinner som liker å være bundet og sånn. Mest pga de er usikker kanskje? Vet ikke. Redd for hva jeg kan finne på sikkert ;) Er alltid omvendt, men det gjør meg ingenting. Jeg elsker å bli bundet og dominert jeg. Jeg er mer slave typen enn master typen. Men skulle gjerne møtt flere kvinner som elsker bdsm og vill bli bundet selv også så jeg får leke med de. Møter så få av dem som tørr. Er det jeg som er så skummel?

Endret av Hummels
  • Liker 1
Skrevet

Har inntrykk av at det har blitt en trend, ja. Skylder på 50 shades! Men ettersom jeg har hørt får jeg ikke håpe folk bruker den som en how-to-guide. Men ja, det gjør ikke meg noe at mange har fått øynene opp for det, så lenge man gjør det forsvarlig.

Jeg har vært nysgjerrig på og interessert i det veldig lenge, husker jeg eksperimenterte med binding (på meg selv, haha) da jeg var 13-14 år. I dag kunne jeg til en viss grad tenke meg å leve i et BDSM-forhold, men kjæresten er ikke så god til å følge opp hele tiden, så det er mest et krydder innimellom.

• Liker 2
Skrevet

Jeg og typen driver med BDSM. For oss er det naturlig. Har vært i forhold hvor det har vært totalt fraværende, og andre forhold hvor det har vært milde innslag av det.

Skrevet

Dette er fremdeles et nisje-området. Selv personlig ville jeg aldri blitt sammen med noen som var into bdsm.

Hvorfor ikke? Ville du ikke engang prøvd?

Skrevet

Personlig ELSKER jeg bdsm, gjort det i mange år for å si det på den måten. Som med alt annet, en god variasjon er bra.

Jeg tenker altså ikke på bdsm som håndjern, pisk eller silketørkler ;) Den delen har nok blitt noe mer utbredt de siste årene, noe som er en bra utvikling :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke? Ville du ikke engang prøvd?

Fordi jeg ikke er noe spesielt glad i rollespill. Og jeg ser ikke hensikten med å være sadistisk mot noen eller dominere noen som liker det, da faller jo hele vitsen bort.

Endret av WubWub
  • Liker 3
Skrevet

Fordi jeg ikke er noe spesielt glad i rollespill. Og jeg ser ikke hensikten med å være slem/sadistisk mot noen som liker det, da faller jo hele vitsen bort.

Det er jo ikke nødvendigvis rollespill! Men så klart, om man må fake det blir det jo det :)

Det er ikke sånn at man har det GODT når noen gjør vondt mot deg, selv om man liker det. Hensikten er der enda gitt

Skrevet

Fordi jeg ikke er noe spesielt glad i rollespill. Og jeg ser ikke hensikten med å være sadistisk mot noen eller dominere noen som liker det, da faller jo hele vitsen bort.

Det er altså bedre å være sadistisk og dominere noen som ikke liker det? Jaja, galehuset neste.

• Liker 9
Gjest Eurodice
Skrevet

Av og til er jeg faktisk av samme mening som deg :).

• Liker 5
Skrevet

Vel, det er jo ikke rollespill i tilfeller hvor man bare lever ut sin naturlige rolle, som jeg f.eks. opplever siden jeg er naturlig sub når jeg møter en naturlig Dominant. Få ting som er mer ekte og fantastisk enn BDSM.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Vel, det er jo ikke rollespill i tilfeller hvor man bare lever ut sin naturlige rolle, som jeg f.eks. opplever siden jeg er naturlig sub når jeg møter en naturlig Dominant. Få ting som er mer ekte og fantastisk enn BDSM.

Ok, respekterer at du føler det slik. Og jeg skal ikke argumentere for eller imot om det du sier er riktig eller ei for det viktigste er hva du føler selv og hva som får deg til å føle deg bra.

Man er sin egen lykkes smed og jeg dømmer ikke folk som er genuint into bdsm, ville bare selv personlig ikke involvert meg i noen som er into det fordi det er et grumsete farvann. Endel jenter som kaller seg "sub'er" har psykiske problemer og har blitt utsatt for traumer og omsorgssvikt i oppveksten og lever ut disse minnene i voksen alder. Ikke alle såklart, men mange.

Det er nok bare en bitteliten brøkdel av befolkningen som er into bdsm. Sikkert endel som har prøvd det litt ut for å krydre sex livet fra tid til annen men det betyr ikke nødvendigvis at de er "ekte bdsm'ere".

Endret av WubWub
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nja.... Tror du trekker BDSM litt langt da. Og, her på seksualforumet så er det nok de som er godt over snittet interessert i sex som henger ;)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig rart å hevde noe sånt.

Anonymous poster hash: 0b3f7...85c

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker det ikke. Eller rettere sagt, jeg har ikke prøvd det men føler heller ikke at det er noe som er verdt å prøve ut.

• Liker 1
Skrevet

Veldig rart å hevde noe sånt.

Anonymous poster hash: 0b3f7...85c

Hvorfor? Det er jo slik jeg føler det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...