Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Flyttet ikke de hjem fra Kypros/India nettopp fordi hun var lei av å sitte hjemme alene dagen lang?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Lerke987 said:

Flyttet ikke de hjem fra Kypros/India nettopp fordi hun var lei av å sitte hjemme alene dagen lang?

Nei, ikke derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lerke987 skrev:

Kanskje det skjer mer på hennes premisser denne gangen. Et sted/land der hun kan leve ut fashionistaen i seg. Gå på moteshow, la seg avbilde i de nyeste innkjøpene, for så deretter å selge kreasjonene på detoxkontoen sin.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk vel ikke så bra med butikken? Dyre og harry møbler syntes jeg, og antagelig andre også siden det deretter ble salg av klær? Hvor skal de flytte denne gangen?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Har han gjort noe i forbindelse med VM da? Må nok tilstå at jeg ikke følger med på det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Regnskapssekretær
13 timer siden, Justlooking skrev:

Det gikk vel ikke så bra med butikken? Dyre og harry møbler syntes jeg, og antagelig andre også siden det deretter ble salg av klær? Hvor skal de flytte denne gangen?

Har de lagt ned Savai butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, Regnskapssekretær skrev:

Har de lagt ned Savai butikken?

Ja, den er lagt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun selger en rompetaske til 7000 kr. 😄

Herrejesus!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den instakontoen er faktisk ganske underholdning å følge. Fordi hun selger så mye stygt til sjuke priser! Fatter ikke at folk kjøper det!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, miaw skrev:

Den instakontoen er faktisk ganske underholdning å følge. Fordi hun selger så mye stygt til sjuke priser! Fatter ikke at folk kjøper det!

Helt enig! Legoklossveska for eksempel! Hva ER det for noe?? Fatter ikke at noen vil gi mer enn en 50 lapp for noe sånt... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(...) 7000 for en rumpetaske?! :hakeslepp:

Ryddet for spekulasjoner. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, miaw skrev:

Tja nå har vel folk forskjellig smak da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
29 minutter siden, Orly skrev:

Tja nå har vel folk forskjellig smak da

Ja jeg vet, egentlig litt slem og unødvendig kommentar. Men måtte bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere ganger undret på at bloggere/influencere kjøper seg mye som ser veldig harry ut, til store summer. Smaken er heldigvis forskjellig, men mye av det de kjøper ville jeg ikke hatt gratis engang.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Har flere ganger undret på at bloggere/influencere kjøper seg mye som ser veldig harry ut, til store summer. Smaken er heldigvis forskjellig, men mye av det de kjøper ville jeg ikke hatt gratis engang.

De får jo disse tingene gratis for å reklamere for dem, eller til og med betaling for å reklamere for dem. Når de så i tillegg selger varene etterpå, tjener de enda mer på dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...