Bottega Skrevet 5. desember 2017 #941 Del Skrevet 5. desember 2017 På 29.10.2017 den 11.46, jentefranorge skrev: Før hun traff rise, sprang hun rundt med falske vesker, solbriller og klær. Hun har byttet dem ut med ekte. Helt sinnsykt at noen kaller det for god stil Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. desember 2017 #942 Del Skrevet 5. desember 2017 50 minutter siden, Bottega skrev: Hvordan vet du det? Hun kan jo være lokalkjent? For øvrig ser det også slik ut på FB-siden deres: https://www.facebook.com/savai.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 6. desember 2017 #943 Del Skrevet 6. desember 2017 12 timer siden, Rosalie skrev: Hun kan jo være lokalkjent? For øvrig ser det også slik ut på FB-siden deres: https://www.facebook.com/savai.no/ Hæ? Du skriver at hun gikk i falske merkeklær før, og jeg spør hvordan du vet det, og så sier du at hun kan være lokalkjent? Du må nesten forklare haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. desember 2017 #944 Del Skrevet 6. desember 2017 2 minutter siden, Bottega skrev: Hæ? Du skriver at hun gikk i falske merkeklær før, og jeg spør hvordan du vet det, og så sier du at hun kan være lokalkjent? Du må nesten forklare haha Haha, jeg trodde du siterte hun som skrev rett før deg om endringer i butikken deres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 6. desember 2017 #945 Del Skrevet 6. desember 2017 2 minutter siden, Rosalie skrev: Haha, jeg trodde du siterte hun som skrev rett før deg om endringer i butikken deres. åjaaa haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 6. desember 2017 #946 Del Skrevet 6. desember 2017 17 hours ago, Bottega said: Hvordan vet du det? Jeg vet det fordi vi er fra samme område og har gått på samme skole :-) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perplexed Skrevet 6. desember 2017 #947 Del Skrevet 6. desember 2017 9 minutter siden, jentefranorge said: Jeg vet det fordi vi er fra samme område og har gått på samme skole :-) Jeg lurer så innmari på hvem du er, fordi jeg har også gått på skole med henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 6. desember 2017 #948 Del Skrevet 6. desember 2017 19 timer siden, Iguana skrev: Nå har Mynte Frisører og Savai design åpnet ny fancy consept store og frisørsalong i Gågata i Ålesund hvor det virker som det er dyre merkeklær de nå baserer seg på. Vet ikke om Ålesund er rette plassen for et sånt consept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 6. desember 2017 #949 Del Skrevet 6. desember 2017 54 minutter siden, jentefranorge skrev: Jeg vet det fordi vi er fra samme område og har gått på samme skole :-) Er nå lett å spotte den klesstilen hun hadde før, på den gamle bloggen sin. Før hun ble kjent med JAR. Kan ikke tro det er samme dame! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 6. desember 2017 #950 Del Skrevet 6. desember 2017 1 time siden, pelikanen skrev: Vet ikke om Ålesund er rette plassen for et sånt consept. Neh, vi er nok for jordnære for hennes kundegruppe... Men jeg vet at frisøren de samarbeider med er populære... De gir vel hverandre rabatter på klær vs hår 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 6. desember 2017 #951 Del Skrevet 6. desember 2017 6 hours ago, pelikanen said: Vet ikke om Ålesund er rette plassen for et sånt consept. Pluss at de ligger litt feil plass. Er jo håp om at noe kan gjøres med gågata, men det er ikke flust med liv der nå. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 7. desember 2017 #952 Del Skrevet 7. desember 2017 Så bilde av dem i forbindelse med begravelsen til Børre Olsen... det slo meg at hun sikkert er gravid av en eller annen grunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. desember 2017 #953 Del Skrevet 7. desember 2017 Tviler på det. Mye påfyll der og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymNN Skrevet 7. desember 2017 #954 Del Skrevet 7. desember 2017 18 minutter siden, Amber skrev: Så bilde av dem i forbindelse med begravelsen til Børre Olsen... det slo meg at hun sikkert er gravid av en eller annen grunn De har jo vært åpne om at de ønsker og prøver å få barn en god stund nå. Hvertfall et par år. Håper hun er gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 7. desember 2017 #955 Del Skrevet 7. desember 2017 Skummelt at hun faktisk vil ha barn med en som ikke betaler barnebidrag, ikke har noe særlig kontakt med sine egne barn og som brukte opp sparepengene til de. Blir det slutt, så hva kommer til å skje da? Han gir faen i barnet de to har sammen og finner seg en ny blond pen kone? 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 7. desember 2017 #956 Del Skrevet 7. desember 2017 20 timer siden, Iguana skrev: Neh, vi er nok for jordnære for hennes kundegruppe... Men jeg vet at frisøren de samarbeider med er populære... De gir vel hverandre rabatter på klær vs hår 😄 Jeg vet hva de selger. Noe overpriset varer. At noen syns det er ok...de om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 7. desember 2017 #957 Del Skrevet 7. desember 2017 6 hours ago, Aurora** said: Skummelt at hun faktisk vil ha barn med en som ikke betaler barnebidrag, ikke har noe særlig kontakt med sine egne barn og som brukte opp sparepengene til de. Blir det slutt, så hva kommer til å skje da? Han gir faen i barnet de to har sammen og finner seg en ny blond pen kone? Men samtidig er det nok hennes beste mulighet å sikre seg en økonomisk trygghet til barnet er 18 år. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 7. desember 2017 #958 Del Skrevet 7. desember 2017 8 hours ago, jentefranorge said: Men samtidig er det nok hennes beste mulighet å sikre seg en økonomisk trygghet til barnet er 18 år. Det er nok riktig. Heier på henne, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridakahlo Skrevet 9. desember 2017 #959 Del Skrevet 9. desember 2017 På 8.12.2017 den 0.24, Speedmaster skrev: Det er nok riktig. Heier på henne, jeg. På 7.12.2017 den 15.50, jentefranorge skrev: Men samtidig er det nok hennes beste mulighet å sikre seg en økonomisk trygghet til barnet er 18 år. Hennes beste mulighet til å sikre seg en økonomisk trygghet??? Jeg trodde årstallet var 2017 jeg. eller har jeg misforstått helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 10. desember 2017 #960 Del Skrevet 10. desember 2017 20 hours ago, Fridakahlo said: Hennes beste mulighet til å sikre seg en økonomisk trygghet??? Jeg trodde årstallet var 2017 jeg. eller har jeg misforstått helt? Nei, du har dessverre ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg