Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Ex-kona er tilbake på instagram, men innlegget om Katie Price er slettet. Det har vel en sammenheng? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides
11 minutter siden, LilleKlump skrev:

Ex-kona er tilbake på instagram, men innlegget om Katie Price er slettet. Det har vel en sammenheng? 

Finner henne ikke fremdeles der inne lenger jeg:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Onbothsides skrev:

Finner henne ikke fremdeles der inne lenger jeg:/

mariaelondon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Onbothsides skrev:

Er det jeg har søkt på, finner ikke. 

Hm..mystisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er der på min IG. 

Fullt forståelig at bildet med hvorfor etc det ble slutt med JAR er slettet. Det var mye spekulering (igjen) pga LAR/JAR og deres deltakelse i Bloggerne. Så hun ga oppklarende svar som lå ute en stund. Nå har hun slettet det, da offentligheten strengt tatt ikke har noe med det å gjøre. Hun er en person som ikke oppsøker media og som virker å skjerme barna fra media. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalenderpiken
På 8.4.2017 den 13.26, Viking-girl skrev:

Nei, han tar trenerutdannelse. Følg litt med på nyheter da.... 

Jada, men ikke sportsnyheter :)   Det er derfor jeg spør her vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Angstkvinnen skrev:

Hvor mange barn har JAR? Har han to gutter med hun Maria fra London?

Han har en jente og en gutt med Maria kone nr 2, også hun eldste dattera med kone nr 1. Så enn så lenge 3 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LAR hadde aldri vært sammen med JAR hadde det ikke vært for at han var kjendis eller hatt gode penger:fnise:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, brownbrown skrev:

LAR hadde aldri vært sammen med JAR hadde det ikke vært for at han var kjendis eller hatt gode penger:fnise:

Det er nok sant, men det å være kjendis med penger betyr jo at man har utrettet  noe i livet. Er ikke det egentlig en attraktiv egenskap?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4/9/2017 den 22.10, Speedmaster skrev:

Det er nok sant, men det å være kjendis med penger betyr jo at man har utrettet  noe i livet. Er ikke det egentlig en attraktiv egenskap?

attraktiv nok til at man blir sammen med dem ? eller at han sponser livstilen hennes ? den butikken hun har hadde hun aldri hatt uten JAR. han er ikke akkurat eyecandy heller. lukter goldddigger. alle bildene på FB hennes ser det ut som hun nylig har kommt ut fra en 2-3 timers shoppingtur. so much for "strong independent woman":fnise:

golddigger deluxe

17265033_1874462969476103_1291529985161667023_n.jpg

Endret av brownbrown
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, gi dere a. Louise virker beintøff. Hun pusser opp og gjør sinnsykt mye selv, og det skulle ikke jeg tro først. Hun og JA har det nok kjempebra, selv om det kan se ut som at hun klager osv. Vi har bare sett små klipp fra hvordan de har det, og alt blir klippet slik at vi skal få underholdning. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fannyfab skrev:

Herregud, gi dere a. Louise virker beintøff. Hun pusser opp og gjør sinnsykt mye selv, og det skulle ikke jeg tro først. Hun og JA har det nok kjempebra, selv om det kan se ut som at hun klager osv. Vi har bare sett små klipp fra hvordan de har det, og alt blir klippet slik at vi skal få underholdning. 

Det kan se ut som hun klager? Utifra hva jeg har sett, så klaget hun ekstremt mye på Bloggerne. Det går ikke an å klippe og lime akkurat  

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...