Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, miagunda skrev:

Hva mener du? Har bodd tvers over der, så ikke noe mer dritt prat enn at det er fakta.

Fakta for en del av de bosatte der, ja. Det er ikke 100 % oppslutning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, verpesyk skrev:

Fakta for en del av de bosatte der, ja. Det er ikke 100 % oppslutning.

Skal krangle for å krangle ja, he he. Du får trolle med noen andre, dette blir for dumt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miagunda skrev:

Skal krangle for å krangle ja, he he. Du får trolle med noen andre, dette blir for dumt :)

Nei, det er fordi du generaliserer. Og det er ikke så saklig i seg selv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Alice123 skrev:

Nei men herrejesus det finnes da en mellomting mellom Holmenkollåsen og høyblokkene på Ammerud.

Har du sett blokkene vi snakker om? Det har jeg, og jeg kan love deg at det ikke er mye velstand der.

Jeg er ikke fra Oslo området i det hele tatt, og er ikke kjent der. Trodde det var helt vanlig blokker det var snakk om. Visste ikke der var gettho strøk det var snakk om. Så jeg var missforsto da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UANSETT DA, så har LAR penger nå. Uansett hvor hun er fra eller hvordan hun har tjent penger; faktumet er at hun har åpna en butikk. Hva mer skal dere si på det? Hun burde ikke åpne butikk, eller burde ikke ha råd til det, fordi hun er fra ammerud? Sorry boi, men butikken er åpna og sånn er det. Dere kan spekulere opp i mente om hun lever på JAR eller ikke. Hun prøver tydeligvis å dra inn penger sjæl og bidra til felleskassa, etter som hun har kasta seg ut i foretninger. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, verpesyk skrev:

UANSETT DA, så har LAR penger nå. Uansett hvor hun er fra eller hvordan hun har tjent penger; faktumet er at hun har åpna en butikk. Hva mer skal dere si på det? Hun burde ikke åpne butikk, eller burde ikke ha råd til det, fordi hun er fra ammerud? Sorry boi, men butikken er åpna og sånn er det. Dere kan spekulere opp i mente om hun lever på JAR eller ikke. Hun prøver tydeligvis å dra inn penger sjæl og bidra til felleskassa, etter som hun har kasta seg ut i foretninger. 

Enig👍 det var mye klaging her da hun ikke jobbet også

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Vikinggirl skrev:

Ikke glem at JAR er den som har spilt FLEST landslagskamper for Norge gjennom tidene (110 kamper!) og han er en legende i Liverpool selv mange år etter at han ble solgt derfra. JAR har hatt en FANTASTISK fotballkarriere, dét kan ikke bestrides!! Hvilke valg han har gjort og gjør på privaten har vi ingenting med. 

Han forvalter statusen sin veldig dårlig. Hans stansing er jo ganske lav blandet det norske folk, såklart det gjelder total pakka. Å leve av Harry bettingselskap fremfor å vise gode holdninger som feks Brede Hangeland hjelper jo ikke. Heller ikke å rote rundt med damer og barn gir folk et sympatisk inntrykk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, verpesyk skrev:

UANSETT DA, så har LAR penger nå. Uansett hvor hun er fra eller hvordan hun har tjent penger; faktumet er at hun har åpna en butikk. Hva mer skal dere si på det? Hun burde ikke åpne butikk, eller burde ikke ha råd til det, fordi hun er fra ammerud? Sorry boi, men butikken er åpna og sånn er det. Dere kan spekulere opp i mente om hun lever på JAR eller ikke. Hun prøver tydeligvis å dra inn penger sjæl og bidra til felleskassa, etter som hun har kasta seg ut

35 minutter siden, verpesyk skrev:

Trenger ikke være rik for å starte butikk.

Endret av miagunda
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miagunda skrev:

JJA, hun har kastet seg med å åpnet

Trenger ikke være rik for å starte butikk.

My point exactly.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleKlump skrev:

Han forvalter statusen sin veldig dårlig. Hans stansing er jo ganske lav blandet det norske folk, såklart det gjelder total pakka. Å leve av Harry bettingselskap fremfor å vise gode holdninger som feks Brede Hangeland hjelper jo ikke. Heller ikke å rote rundt med damer og barn gir folk et sympatisk inntrykk

Har aldri hørt noe om at JAR roter rundt med barn i hvert fall!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Alice123 skrev:

Nei men herrejesus det finnes da en mellomting mellom Holmenkollåsen og høyblokkene på Ammerud.

Har du sett blokkene vi snakker om? Det har jeg, og jeg kan love deg at det ikke er mye velstand der.

Hvor har dere det fra at hun er fra høyblokkene på Ammerud? I bloggerne tråden, var det noen som sa hun var fra Høybråten...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren og faren er ikke sammen, så en har bodd på Ammerud og en annen på Høybråten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Puny skrev:

Hvor har dere det fra at hun er fra høyblokkene på Ammerud? I bloggerne tråden, var det noen som sa hun var fra Høybråten...

Hvor hun er fra vet jeg ingenting om. Jeg reagerte bare på at noen mente man helt fint kan være velstående og samtidig bo i høyblokkene på Ammerud og det mener jeg helt seriøst ikke er mulig.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Alice123 skrev:

Hvor hun er fra vet jeg ingenting om. Jeg reagerte bare på at noen mente man helt fint kan være velstående og samtidig bo i høyblokkene på Ammerud og det mener jeg helt seriøst ikke er mulig.

Det kan jeg være enig i, men nå er det jo ikke sikkert hun er derfra. Hvem er det som hevder det, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
På 6.3.2017 den 23.06, hysj skrev:

Hva er problemet hennes, egentlig? Er det noe som foregår i kulissene som vi seere ikke skal vite noe om? Jeg så at John Arne ble irritert på henne, men gikk litt unna da hun begynte å angripe ham med blant annet kommentaren "ikke skap deg". Hun oppfører seg veldig nedlatende mot ham, og skal "passe på" at han gjør alt riktig.  *Grøss*  Er hun mora hans, liksom? 

:raven:

Ser for meg at det ikke kan være lett for henne å ha to eks-koner av ham "i bildet" (Har ikke han barn med begge de to andre, eller er det kun med en av dem?) Angående med hva som skjer i kulissene..

Så må det jo også være en belastning for parforholdet å ha kamerafolk med seg så ofte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Er Berit JAR sin mor, eller JAR sin kone nr 1?

Mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...