Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Gjest kattehviskeren
2 timer siden, Krutthøna skrev:

Uten å forsvare Louise på noen måte, men hvis jeg ikke har hørt/lest feil, så kommer hun fra en ganske velstående familie.

Tror neppe at hun er avhengig av sin mann økonomisk. Kanskje sosialt, men det trenger vel ikke være feil.... Spør du meg, så virker det som hun har bein i nesa! Ser ut som det er John Arne som er puddingen i det forholdet.

Really? Er vel ikke særlig mange velstående familier som bor der hun kommer fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kattehviskeren

Var inne på instaen hennes nå, så utrolig mange dårlige bilder. Speilselfies med halve ansiktet kuttet bort, eller med halve iphonen foran, og bilder hvor du bare ser henne uklart gående bakfra osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Krutthøna skrev:

Uten å forsvare Louise på noen måte, men hvis jeg ikke har hørt/lest feil, så kommer hun fra en ganske velstående familie.

Tror neppe at hun er avhengig av sin mann økonomisk. Kanskje sosialt, men det trenger vel ikke være feil.... Spør du meg, så virker det som hun har bein i nesa! Ser ut som det er John Arne som er puddingen i det forholdet.

Så da er hun avhengig av familien sin økonomisk da? At man kommer fra en velstående familie spiller vel liten rolle for voksenlivet?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At foreldrene hennes er rike er ikke synonymt med at hun er rik ? Man lever ikke av foreldre som voksen ?  

Endret av Vinglass
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herr og Fru Riise var i Kollen i går der JAR ble intervjuet på storskjerm hvor han fortalte at Northug var favoritt skiløperen hans fordi de var så like. Folk rundt oss bare yea right. Northug er en folkehelt og alle mannseie. Mens JAR bare er en streber som vil stable skal se på han som en folkehelt. Også drar de videre på MGP der de heier på Valen. Kanskje JAR sammenligner seg med han også 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LilleKlump skrev:

Herr og Fru Riise var i Kollen i går der JAR ble intervjuet på storskjerm hvor han fortalte at Northug var favoritt skiløperen hans fordi de var så like. Folk rundt oss bare yea right. Northug er en folkehelt og alle mannseie. Mens JAR bare er en streber som vil stable skal se på han som en folkehelt. Også drar de videre på MGP der de heier på Valen. Kanskje JAR sammenligner seg med han også 🙈

akkurat det er vel øyet som ser, jeg ser overhode ikke på Northug som en folkehelt.. og jeg tror sammenligningen JAR viser til ikke handler som mye om sportslige prestasjoner, men mer private ting angår..

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.3.2017 den 9.26, Orly skrev:

Enig med deg

Voksne oppegående mennesker driver ikke på sånn

De gjør tydeligvis det da. Selv om du ikke vil holde på sånn, så kan du ikke frita alle andre voksne mennesker fra denne atferden, og begrunne det med at de er voksne. Det er stikkordet inne på KG, at voksne mennesker ikke gjør ditt og datt, når vi ser at joda, voksne mennesker gjør sånt. Men at atferden er voksen og modent? Det er noe annet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2017 den 17.16, bonsaijenta skrev:

Jeg har jo sett hvor mye effort hun gir i bloggen sin. Og den unnskyldningen om at det er sykt dårlig vær i Ålesund og at hun aldri får tatt antrekkbilder er tynn. Hun  må ikke ta antrekkbilder ute, og Ålesund er en vakker by. Det er mange fine locations og fotballferien bor jo på landet. Hun har klart å lage mange fine bilder. 

Men om hun hadde tatt antrekksbilder så hadde hun vel fått pes for det også. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2017 den 13.29, miagunda skrev:

Å? Trodde hun var fra høyblokkene på Ammerud jeg.

Hvilken rolle spiller det? Man kan da fortsatt være velstående selv om man er fra Ammerud?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, verpesyk skrev:

Hvilken rolle spiller det? Man kan da fortsatt være velstående selv om man er fra Ammerud?

Enig. Er ikke alle som vil bo i fancy store hus på beste vestkant bare fordi de er rike.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, verpesyk skrev:

Ikke i de sosiale høyblokkene der.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miagunda skrev:

Ikke i de sosiale høyblokkene der.

Started from the bottom ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart hvis man har vokst opp i ghettoen. Ha ha. Tror ikke du vet noe om området.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, miagunda skrev:

Så klart hvis man har vokst opp i ghettoen. Ha ha. Tror ikke du vet noe om området.

Baserer du det på at jeg ikke snakker stygt om å være fra groruddalen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, LeilaS skrev:

Enig. Er ikke alle som vil bo i fancy store hus på beste vestkant bare fordi de er rike.

Nei men herrejesus det finnes da en mellomting mellom Holmenkollåsen og høyblokkene på Ammerud.

Har du sett blokkene vi snakker om? Det har jeg, og jeg kan love deg at det ikke er mye velstand der.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alice123 skrev:

Nei men herrejesus det finnes da en mellomting mellom Holmenkollåsen og høyblokkene på Ammerud.

Har du sett blokkene vi snakker om? Det har jeg, og jeg kan love deg at det ikke er mye velstand der.

Nei, det stemmer veldig godt. Når det skjer drap der fra tid til annen blir man ikke så overrasket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, verpesyk skrev:

Baserer du det på at jeg ikke snakker stygt om å være fra groruddalen?

Hva mener du? Har bodd tvers over der, så ikke noe mer dritt prat enn at det er fakta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...