amadine Skrevet 21. februar 2017 #521 Del Skrevet 21. februar 2017 2 timer siden, Vikinggirl skrev: Hvorfor er de egentlig med i Bloggerne? Ingen av de blogger lengre. PR. Greit med litt ekstra oppmerksomhet når man driver eget firma. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 21. februar 2017 #522 Del Skrevet 21. februar 2017 Tråden er ryddet for ryktespredning - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calium Skrevet 22. februar 2017 #523 Del Skrevet 22. februar 2017 På 21.2.2017 den 17.55, Vikinggirl skrev: Hvorfor er de egentlig med i Bloggerne? Ingen av de blogger lengre. Bloggerne har forandret innledende tekst til "medieprofiler"(eller noe sånt) i stedet for "bloggere". Siden Louise er (var) aktiv på andre sosiale medier kan de fremdeles forsvare at de er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 22. februar 2017 #524 Del Skrevet 22. februar 2017 35 minutter siden, calium skrev: Bloggerne har forandret innledende tekst til "medieprofiler"(eller noe sånt) i stedet for "bloggere". Siden Louise er (var) aktiv på andre sosiale medier kan de fremdeles forsvare at de er med. Ser den. Men unektelig noe merkelig da🤐 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2017 #525 Del Skrevet 27. februar 2017 På 22.2.2017 den 22.27, Speedmaster skrev: Ser den. Men unektelig noe merkelig da🤐 Nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. februar 2017 #526 Del Skrevet 27. februar 2017 Hvordan går det egentlig med butikken til LAR og svigerinna? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 2. mars 2017 #527 Del Skrevet 2. mars 2017 Aldri hørt en dame som klager så mye som henne. Klager like mye som i første sesong. Dynamikken mellom henne og JA minner om CBE og LK, skikkelig tøfler 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 2. mars 2017 #528 Del Skrevet 2. mars 2017 Synes hun virker litt sur og overlegen (Bloggerne nå nettopp), men kanskje bare jeg som synes det? Har ikke sett noen flere episoder da, så det er kun basert på dette. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 2. mars 2017 #529 Del Skrevet 2. mars 2017 Klaging, sutring og hakking på mannen. Fatter ikke at han gidder.... Hun virker så egoistisk og utakknemlig. Hun var "ingen" før hun møtte han, hun har ALT å takke han for! Både reiser, svindyre vesker, klær og sko. Virker som en fasade hele jentungen. For det er dét hun er, kun 25, og sier selv "at hun ikke har hatt noe liv mens de har reist rundt". Neivel..... Merkelig å gifte seg da, med en hun "ikke har noe liv" med. Hun næger på han hele tida. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 2. mars 2017 #530 Del Skrevet 2. mars 2017 Louise minner meg om en venninne av meg. Mannen tok mye plass i forholdet (jobb, reise, ect) og hun diltet etter. Og hun trivdes med det lenge, selv om hun var mye alene og alltid litt i skyggen. Ikke hadde hun noen fast jobb heller på et tidspunkt, så hun manglet noe som var bare hennes eller som hun kunne identifisere seg med. Lenge var hun bare "dama til". Etterhvert slo de seg ned og hun fikk jobb. Da ble veldig mye lagt på henne (spesielt på privaten) og hun reagerte med å bli veldig usikker, redd for ansvar, hakkete og grinete. Det hadde aldri ligget mye ansvar på henne før. Hun hadde mer fulgt mannen. Ikke var hun langt unna Louise i alder heller. Jeg tror det handler en god del om å modne. Å være selvstendig, ta ansvar og være trygg på sitt valg. Som 25-åring kan det vel virke overveldende og noe skummelt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 2. mars 2017 #531 Del Skrevet 2. mars 2017 Hun er skikkelig sur! Svigerinnen har mann og 3 barn og er blid og behagelig. LA bare sutrer. Synes hun er frekk og grinete mot JA. Jeg er ikke hans største fan, men må si jeg har fått et godt inntrykk av ham i denne serien. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 2. mars 2017 #532 Del Skrevet 2. mars 2017 11 minutter siden, EllaSays skrev: Hun er skikkelig sur! Svigerinnen har mann og 3 barn og er blid og behagelig. LA bare sutrer. Synes hun er frekk og grinete mot JA. Jeg er ikke hans største fan, men må si jeg har fått et godt inntrykk av ham i denne serien. Helt enig! Hun gjør en elendig figur i serien! Så sur og grinete😱 Regner med at det er JA som finansierer hele gildet, litt takknemlig og hyggelig må det da for pokker gå an å være!?!? JA virker veldig blid og sympatisk, fått et helt annet inntrykk av han 😊👍🏻 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 2. mars 2017 #533 Del Skrevet 2. mars 2017 1 time siden, EllaSays skrev: Hun er skikkelig sur! Svigerinnen har mann og 3 barn og er blid og behagelig. LA bare sutrer. Synes hun er frekk og grinete mot JA. Jeg er ikke hans største fan, men må si jeg har fått et godt inntrykk av ham i denne serien. Samme! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 2. mars 2017 #534 Del Skrevet 2. mars 2017 Han fortjener bedre enn hu der 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 3. mars 2017 #535 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Jeg leste bloggen hennes for noen år siden, og da skrev hun at drømmen var å gifte seg med Kristian Kjelling og leve i sus og dus, ser ut som hun bar fått det til - bare med en annen idrettsutøver Endret 3. mars 2017 av jentefranorge 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. mars 2017 #536 Del Skrevet 3. mars 2017 Så enig med dere. MAKAN til sutrekjerring da Hun har vel ingen jobb (hun solgte i alle fall dyre designer vesker før som JAR sikkert har kjøpt til henne) så hun lever vel på han. Hva med heller være litt takknemlig? Jeg liker JAR bedre. Mye bedre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akj Skrevet 3. mars 2017 #537 Del Skrevet 3. mars 2017 Er jo sikkert tøft for de å få barn, noe som kanskje går ut over humøret.... I media har de jo uttalt mange ganger at de ønsker seg barn, men ingenting skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 3. mars 2017 #538 Del Skrevet 3. mars 2017 1 minutt siden, Akj skrev: Er jo sikkert tøft for de å få barn, noe som kanskje går ut over humøret.... I media har de jo uttalt mange ganger at de ønsker seg barn, men ingenting skjer. Sååe... å slite med å få barn er ett frikort for Louise til å hakke på JAR, og konstant være sur og klage? Hun er sååå sliten av å gjøre butikken klar til åpning, men svigerinnen har tre barn å ta seg av og ikke en gang har jeg hørt henne klage på bloggerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akj Skrevet 3. mars 2017 #539 Del Skrevet 3. mars 2017 2 minutter siden, Gia_ skrev: Sååe... å slite med å få barn er ett frikort for Louise til å hakke på JAR, og konstant være sur og klage? Hun er sååå sliten av å gjøre butikken klar til åpning, men svigerinnen har tre barn å ta seg av og ikke en gang har jeg hørt henne klage på bloggerne. Neida, absolutt ikke 😊 tenkte bare det kunne være en (del av en) forklaring, ikke en unnskyldning - du skjønner sikkert forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 3. mars 2017 #540 Del Skrevet 3. mars 2017 Svigerinnen til Louise var kjempesøt, men det virka som om hun var lei av klaginga og for hun lyste opp, da svigermoren dukket opp og gikk rask bort til henne. Bort fra nægginga. Det hadde jeg også gjort. Er det noen som vet hvordan det går med butikken? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg