Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

9 timer siden, oktobermamma92 skrev:

Men det er nå den stilen henne har valgt å ha i butikken da. Veldig aktuelt for noen. Tror nok ikke hun tenker det når ut til alle. Lite å diskutere egentlig. Noen liker blått, andre liker rosa. Thats life..... :P

Åh håper ikke Louise flytter til India igjen... Stakkar, hun virket så lite tilfreds sist. <3

Men hvordan skal de få det til å gå rundt? Ålesund er ikke akkurat en verdensmetropol, så hvordan skal de klare å ha høy nok omsetning når den første interessen har lagt seg når de kun satser på én smal stil?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Rosalie skrev:

Men hvordan skal de få det til å gå rundt? Ålesund er ikke akkurat en verdensmetropol, så hvordan skal de klare å ha høy nok omsetning når den første interessen har lagt seg når de kun satser på én smal stil?

Her burde LAR utnyttet bloggpublisiteten hennes, så mange klikk som hun hadde der. Jeg tviler ikke på at hun er dyktig, for det har hun bevisst, men dessverre så altfor sjeldent. Hun har fått mye gratis publisitet siden hun er gift med JAR, hun har forsåvidt det inntrykket jeg har, ingen økonomiske bekymringer som de fleste gründere har.  Foreløpig har jeg fortsatt inntrykk av at hun er litt lat,  og det ble ikke bedre etter bloggerne. Jeg håper at de lykkes med butikken. Stilen ligner veldig en annen interiørbutikk jeg ikke husker navnet på, men håper Savai får litt bedre rykte enn den andre. Ellers liker jeg enkelte av møblene, prisen er ikke så ille og de kunne kuttet litt ned på "all that bling"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi
32 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Her burde LAR utnyttet bloggpublisiteten hennes, så mange klikk som hun hadde der. Jeg tviler ikke på at hun er dyktig, for det har hun bevisst, men dessverre så altfor sjeldent. Hun har fått mye gratis publisitet siden hun er gift med JAR, hun har forsåvidt det inntrykket jeg har, ingen økonomiske bekymringer som de fleste gründere har.  Foreløpig har jeg fortsatt inntrykk av at hun er litt lat,  og det ble ikke bedre etter bloggerne. Jeg håper at de lykkes med butikken. Stilen ligner veldig en annen interiørbutikk jeg ikke husker navnet på, men håper Savai får litt bedre rykte enn den andre. Ellers liker jeg enkelte av møblene, prisen er ikke så ille og de kunne kuttet litt ned på "all that bling"

TM design tipper jeg du får assosiasjoner til? Har i allefall samme hovedleverandør😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Rosalie skrev:

Veldig enkelt svar på spørsmålet ditt:

Alt kan bestilles over nett, og sendes mest sannsynlig til hele landet. Butikken er mer som et showroom hvor kunder over hele Norge kan "plukke" varene fra.

Altså er det ikke bare utsalg fra den fysiske butikken. Dette står vel også forklart på Instagram siden deres. Dog burde de vel ha sin egen dedikerte nettside til formålet også. Kommer vel etterhvert!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Allure skrev:

Veldig enkelt svar på spørsmålet ditt:

Alt kan bestilles over nett, og sendes mest sannsynlig til hele landet. Butikken er mer som et showroom hvor kunder over hele Norge kan "plukke" varene fra.

Altså er det ikke bare utsalg fra den fysiske butikken. Dette står vel også forklart på Instagram siden deres. Dog burde de vel ha sin egen dedikerte nettside til formålet også. Kommer vel etterhvert!

:)

OK.

Jeg håper virkelig de får det til å gå, men det virker som om det går minst 13 interiørbutikker/interiørnettbutikker på dusinet, og at konkurransen innen bransjen er knallhard. Veldig mye arbeid for lite utbytte, i hvert fall i begynnelsen. Så jeg håper at LAR er mindre lat og tiltaksløs enn hun virker.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Rosalie skrev:

Problemet er ikke at den ligger I Ålesund, det er hvor den ligger. Den ligger i Gågata, som er en kjempekoselig gate, der det er sånn ca ingenting som går rundt, forutenom et par restauranter. Har ikke sjekket hvor lokalet deres er, men basert på erfaring tror jeg jeg vet akkurat hvilket (alltid interiør-butikk, går alltid konkurs.) Sentrum i Ålesund sliter mye pga Amfi Moa som ligger 10-15 minutters kjøretur unna, og er Norges 3. største kjøpesenter. Det er dårlig med kollektivtilbud (buss) dit - dyrt, dårlige tider, går så og si ikke utenom midt på dagen, eller kun på den ene siden av "haugen" der det bor folk (det vil si at alle de som bor på andre siden må gå over haugen eller til Moa for å ta bussen - det gidder man rett og slett ikke når det meste finnes på Moa allerede). Det har kommet flere parkeringsplasser i år, så man kan bruke bilen, men herregud, tilbudet er jo så dårlig at få gidder. Dårlig sirkel med dårlig tilbud, så ingen prøver, og de som prøver (foruten kjøpesentrene i sentrum) får ikke nok folk dit alene til å gå rundt etterhvert. Og byen er verdens fineste, en ekte turistby som er koselig, men ikke overfylt, og stappfull av potensiale. Jeg har mange gode minner fra Gågata da jeg var lita, men det begynner å bli en stund siden ting gikk bra der for butikkeiere.

Så det er bra det skal være mest showroom, for deres del, og jeg håper virkelig at de slår til og at det går flott for dem - Ålesund trenger nye påfunn og ny energi. Forhåpentligvis så kan navnet deres være med å få nok folk ut dit, så få folk til å prøve seg selv hvis det går bra. Kutt den dårlige sirkelen som startet da Moa ble større.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louise blir nok igjen i Ålesund når John Arne drar til India. Hun hatet det jo sist. Og nå har hun Savai å holde seg opptatt med. 

Jeg synes det er dumt at Lena Riise ikke legger ut noe på bloggen lenger. Gledet meg til å lese om husorosjektet deres. Som jeg tror er mer i funkis stil. Og derfor ble jeg skuffet over den Harry glamstilen ala TM design de har valgt til Savai. Hadde håpet på skandinavisk stil i stedet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indisk fotball er jo bare et par måneders sesong og betaler millioner av kroner. Tror ikke man trenger å bekymre seg for paret hverken mht penger eller flytting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. august 2016 at 8.30, Rosalie skrev:

Veldig mange bestiller jo slik til sending osv og. Det er ikke så fryktelig mange som tar inn slike type møbler! Men like aktuelt uansett:)

Tm interiør eller hva navnet var er jo litt likedan, og de omsetter bra de. Der blir det vel oftest bestilt og sendt tror jeg. Mye lettere enn å skulle bestille fra disse leverandørene selv. 

Uansett. Det vil tiden fort vise. Man må satse litt for å prøve. Går det ikke, må hun endre på noe. Man vet jo ikke det før man har prøvd :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, oktobermamma92 skrev:

Veldig mange bestiller jo slik til sending osv og. Det er ikke så fryktelig mange som tar inn slike type møbler! Men like aktuelt uansett:)

Tm interiør eller hva navnet var er jo litt likedan, og de omsetter bra de. Der blir det vel oftest bestilt og sendt tror jeg. Mye lettere enn å skulle bestille fra disse leverandørene selv. 

Uansett. Det vil tiden fort vise. Man må satse litt for å prøve. Går det ikke, må hun endre på noe. Man vet jo ikke det før man har prøvd :)

Ja, jeg håper de klarer seg. Men interiørbransjen er tøff, og jeg håper at begge fruene er klare for å brette opp ermene og jobbe mange veldig lange dager uten at de kan ta ut særlig lønn i hvert fall det første året.

Men det er jo kjempefint at hun har noe å bruke dagene på nå som JAR skal til India igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest jesse james

Hun har lagt ut en chanel veske til salgs på IG, fra 2016/17 kolleksjonen. Ubrukt! 

Noe skurrer her, hun kan umulig gå i tap av salg. (Så mye som hun selger ..) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, jesse james skrev:

Hun har lagt ut en chanel veske til salgs på IG, fra 2016/17 kolleksjonen. Ubrukt! 

Noe skurrer her, hun kan umulig gå i tap av salg. (Så mye som hun selger ..) 

Noe sier meg at hun er en impulsshopper. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest jesse james
46 minutter siden, Dottie skrev:

Jeg fant ingen veske tilsalgs? Er den solgt da, montro?

Er der forsatt ? :) vedsiden av en Celine som enda har markelappen på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jesse james skrev:

Er der forsatt ? :) vedsiden av en Celine som enda har markelappen på..

Har hun to kontoer? Jeg følger den louiseangelicariise-kontoen.. Der er det ingen veske som skal selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Dottie skrev:

Har hun to kontoer? Jeg følger den louiseangelicariise-kontoen.. Der er det ingen veske som skal selges.

Hun har en egen insta for salg. @mywardrobedetox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...