Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Gjest Kalenderpiken
6 timer siden, MiniMjau skrev:

Hva fikk de for leiligheten? 

det kan du faktisk sjekke selv på 1881 hvis du husker adressen de bodde på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Kalenderpiken skrev:

det kan du faktisk sjekke selv på 1881 hvis du husker adressen de bodde på...

Ja, jeg vet, men 1881 blir ikke oppdatert så ofte. Kan gå flere mnd.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør de i vegas? Spiller de poker for ett bettingselskap? Jeg syns jeg så noe poker-logo i bakgrunnen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MiniMjau skrev:

Ja, jeg vet, men 1881 blir ikke oppdatert så ofte. Kan gå flere mnd.... 

Send melding til megler og spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fint at hun selger vesker o.l hun ikke bruker mer.... Men tenk å kjøpe så mye dyre vesker? Altså, 40 000 for en veske? Brukt en gang? Virker så lite gjennomtenkt. 

Er slike dyre veskekjøp noe hun gjør på daglig basis? Jeg er bare litt....målløs

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MiniMjau skrev:

Fint at hun selger vesker o.l hun ikke bruker mer.... Men tenk å kjøpe så mye dyre vesker? Altså, 40 000 for en veske? Brukt en gang? Virker så lite gjennomtenkt. 

Er slike dyre veskekjøp noe hun gjør på daglig basis? Jeg er bare litt....målløs

Hun har en mann som har bevist at han ikke er så veldig flink med penger.... Ref. saken som var oppe i media (igjen) i går. Greit å ta med at gamle synder er ryddet opp i, og at han betalte heftig ned på gjelden sin og ble gjeldfri fort, der var han flink!

Så har vi nissen og lasset, gamle synder og alt det der.

Jeg vil tro luksusvarer ble kjøpt i gode tider, og selges unna nå når tidene ikke er så gode lenger.

Godt mulig hun har en ordnings med rabatter på kjøp, og nå selger for samme hun har betalt selv? Da har hun hatt gratis vesker :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Marthe75 skrev:

Godt mulig hun har en ordning med rabatter på kjøp, og nå selger for samme hun har betalt selv? Da har hun hatt gratis vesker :)

Kan godt stemme det. Har selv kjøpt og solgt Rolex som hobby i en årrekke uten å ha tapt en krone. Det er mulig dersom man er kløktig nok, og har god impulskontroll. Om "kløkt" og "impulskontroll" er beskrivende for LAR får de som kjenner henne svare på:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Ser butikken er klar for åpning i dag. Hvilken prisklasse ligger det på egentlig? Møblene ser veldig overdådige ut, f.eks den sengen som hun la ut bilde av på instagram. Vil virkelig folk ha sånn hjemme?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mistenkelig likt TM designmøbler som begge Riise fruene har handlet fra før. Det er en slags glamstil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Tenkte akuratt det samme @LilleKlump

Den "hollywood lampen" hun har inne, som var populær for noen år tilbake.  Har jeg sett til 50% flere plasser.  (Kan tenkes de har kjøpt et lager utsalg?..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de flytte tilbake til India nå da eller? Skal ikke Riise spille for Indisk fotball - igjen?

Ble litt nysgjerring siden Louise har åpnet butikk i Ålesund liksom... hvordan skal det foregå.. Ingen av dem oppdaterer bloggene sine lenger så.

Foressten ble jeg litt skuffet over den butikken, alt er svart og sølv, INGEN farger, veldig dystert... Ikke helt min smak, selv om jeg liker mange av detaljene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Amber skrev:

Skal de flytte tilbake til India nå da eller? Skal ikke Riise spille for Indisk fotball - igjen?

Ble litt nysgjerring siden Louise har åpnet butikk i Ålesund liksom... hvordan skal det foregå.. Ingen av dem oppdaterer bloggene sine lenger så.

Foressten ble jeg litt skuffet over den butikken, alt er svart og sølv, INGEN farger, veldig dystert... Ikke helt min smak, selv om jeg liker mange av detaljene. 

Ja, jeg ble også litt nysgjerrig, for i intervju i lokalavisen står det jo at de ikke skal ansette noen ennå, men begge fruene skal jobbe der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amber skrev:

Finnst det No nettside for denne butikken da? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er nå den stilen henne har valgt å ha i butikken da. Veldig aktuelt for noen. Tror nok ikke hun tenker det når ut til alle. Lite å diskutere egentlig. Noen liker blått, andre liker rosa. Thats life..... :P

Åh håper ikke Louise flytter til India igjen... Stakkar, hun virket så lite tilfreds sist. <3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Amber skrev:

Akkurat det jeg tenkte. :Nikke: Hadde håpet interiørbutikken ble litt mere spennede, men det blir veldig hotellaktig og ja vet ikke.. kjedelig selv om det er flott liksom..?

Og jeg har begynt å like Louise så godt, hun svarer alltid om man skriver til henne på bloggen, er høflig og søt. Syntes synd på henne da de var i india sist, hun var så ensom. Så jeg lurer på hva hun føler nå som de sikkert flytter tilbake igjen!?

Merkelig at jeg føler sånn med henne. :laugh: Hun har det jo sikkert bedre enn de fleste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes "glam stilen" er dødsflott og just my cup of tea. Skal garantert handle inn flere godbiter fra den butikken :rodmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...