Miranda16 Skrevet 11. mars 2016 #421 Del Skrevet 11. mars 2016 2 timer siden, FruMacchiato skrev: Det vet da ikke jeg? Men om hun vil støtte sin mann i hans karriere, og også bygge livet sitt rundt ham, kan hun ikke få lov til å gjøre det? Vi lever i 2016, og kvinner kan selv bestemme over seg selv. Hun MÅ ikke studere eller jobbe eller poppe ut barn, bare fordi det er det som er vanlig å gjøre i disse dager. Hun har tatt valg som er mer 50-talls, og det har hun heldigvis all rett til☺ Joda alle har heldigvis rett til å velge selv, men jeg tror hun trodde at livet med en fotballspiller ville bli mer glamourøst en det faktisk er. Hun fyller jo ikke livet med noe, og jeg tror det er ganske deprimerende å sitte hjemme og vente på mannen, borte fra venner og familie. Tror enhver hadde blitt det. Vi får se hva som kommer frem i "Bloggerne" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 11. mars 2016 #422 Del Skrevet 11. mars 2016 Hans xfruer satt også sånn. Hvilke utdannelse har hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksandraa Skrevet 13. mars 2016 #423 Del Skrevet 13. mars 2016 Man kan jo lese gamle bloggen hennes: louisexangelica.blogspot.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agnesb Skrevet 13. mars 2016 #424 Del Skrevet 13. mars 2016 aaah jeg synes Louise er såååå søt. Hun prater sååååååå syyyyykt saaaakteeeee. Men veldig søt, og halo, hvem hadde vel ikke forandret seg på noen år til slik, er det så rart da?? dyre vesker, merkeklær og den stilen tvers igjennom, og at han betaler er vel heller ikke noe sjokk? Det er jo han som ha pengene. Hadde gjort det samme selv....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 13. mars 2016 #425 Del Skrevet 13. mars 2016 Bedre at hun jobber enn å gå på nav med den dyre livsstilen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LouiseL Skrevet 15. mars 2016 #426 Del Skrevet 15. mars 2016 Synes hun virker skikkelig søt og god 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalenderpiken Skrevet 15. mars 2016 #427 Del Skrevet 15. mars 2016 jeg gikk inn og sjekket den gamle bloggen hennes, oj oj for en forskjell fra da til nå. Se her hun har til og med lagt ut en film på You tube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. mars 2016 #428 Del Skrevet 15. mars 2016 Så søt hun var der! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 16. mars 2016 #429 Del Skrevet 16. mars 2016 Den 15.3.2016 at 6.41, Kalenderpiken skrev: jeg gikk inn og sjekket den gamle bloggen hennes, oj oj for en forskjell fra da til nå. Se her hun har til og med lagt ut en film på You tube Oj, for en forskjell! Hadde aldri sett at det var samme jenta hvis ikke jeg visste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. mars 2016 #430 Del Skrevet 16. mars 2016 Så lik hun er ekskonen Maria. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 16. mars 2016 #431 Del Skrevet 16. mars 2016 Den 15. mars 2016 at 6.41, Kalenderpiken skrev: jeg gikk inn og sjekket den gamle bloggen hennes, oj oj for en forskjell fra da til nå. Se her hun har til og med lagt ut en film på You tube Hun var jo veldig søt her! Hvorfor vil så mange som ser superbra ut fra før, ødelegge fjeset med botox og restylane? Skjønner det ikke... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 17. mars 2016 #432 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg vet ikke om det er India turen som har gjort henne så negativ, men hun kunne godt tatt seg litt sammen og gitt mannen litt mer støtte og mer kred! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 17. mars 2016 #433 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg syntes faktisk hun er veldig søt og ikke minst støttende. Hvor mange av dere hadde reist til India for å sitte på et hotellrom i mange uker, alene?.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 17. mars 2016 #434 Del Skrevet 17. mars 2016 2 minutter siden, Basilen skrev: Jeg syntes faktisk hun er veldig søt og ikke minst støttende. Hvor mange av dere hadde reist til India for å sitte på et hotellrom i mange uker, alene?.. Hmmm... Hun brukte tiden der på å storshoppe, trene, sove, se på tv og å dra på spa og frisørtimer, alt sponset av Riises lommebok. Hold deg fast; jeg kan godt ofre meg! Med nød og neppe så skulle jeg nok ha "overlevd" en slik måned! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. mars 2016 #435 Del Skrevet 17. mars 2016 3 minutter siden, Ultiva skrev: Hmmm... Hun brukte tiden der på å storshoppe, trene, sove, se på tv og å dra på spa og frisørtimer, alt sponset av Riises lommebok. Hold deg fast; jeg kan godt ofre meg! Med nød og neppe så skulle jeg nok ha "overlevd" en slik måned! Har du sett på bloggerne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 17. mars 2016 #436 Del Skrevet 17. mars 2016 19 minutter siden, Basilen skrev: Jeg syntes faktisk hun er veldig søt og ikke minst støttende. Hvor mange av dere hadde reist til India for å sitte på et hotellrom i mange uker, alene?.. Jeg hadde fint klart å kombinere det å støtte mannen min ved å samtidig gjøre noe matnyttig eller noe som interesserte meg. Hadde ikke sittet på hotellet alene/glodd i hotellveggen i alle fall*. (*Nå aner jeg ikke hva hun brukte tiden på, følger henne ikke og ser ikke bloggerne så korriger meg gjern, men høres jo slik ut.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. mars 2016 #437 Del Skrevet 17. mars 2016 3 minutter siden, hulderjenta skrev: Jeg hadde fint klart å kombinere det å støtte mannen min ved å samtidig gjøre noe matnyttig eller noe som interesserte meg. Hadde ikke sittet på hotellet alene/glodd i hotellveggen i alle fall*. (*Nå aner jeg ikke hva hun brukte tiden på, følger henne ikke og ser ikke bloggerne så korriger meg gjern, men høres jo slik ut.) Hun fikk ikke lov til å gå ut pga sikkerhet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 17. mars 2016 #438 Del Skrevet 17. mars 2016 7 minutter siden, hulderjenta skrev: Jeg hadde fint klart å kombinere det å støtte mannen min ved å samtidig gjøre noe matnyttig eller noe som interesserte meg. Hadde ikke sittet på hotellet alene/glodd i hotellveggen i alle fall*. (*Nå aner jeg ikke hva hun brukte tiden på, følger henne ikke og ser ikke bloggerne så korriger meg gjern, men høres jo slik ut.) Støttende?? Det eneste hun gjør når mannen er til stede er å klage på han!! Han virker som en kjernekar som faktisk bryr seg om henne. Det skal gå begge veier i et forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggivegg Skrevet 17. mars 2016 #439 Del Skrevet 17. mars 2016 22 minutter siden, Miranda16 skrev: Støttende?? Det eneste hun gjør når mannen er til stede er å klage på han!! Han virker som en kjernekar som faktisk bryr seg om henne. Det skal gå begge veier i et forhold Om du mener det som er på bloggerne,så husk at det er TV..... Bloggerene gjør alt for TV. Eller kjenner du henne så godt som venn at du vet hun er slik i det daglige! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 17. mars 2016 #440 Del Skrevet 17. mars 2016 8 minutter siden, Veggivegg skrev: Om du mener det som er på bloggerne,så husk at det er TV..... Bloggerene gjør alt for TV. Eller kjenner du henne så godt som venn at du vet hun er slik i det daglige! Synes ikke de har klippet dem for å sette det paret i et spesielt dårlig lys, men tv er ikke 100 løgn. Hva mener du med at hun er støttende lurer jeg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg