AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #121 Skrevet 17. januar 2015 Ser at mange skriver støttende ord, og skulle gjerne gjort det selv. Jeg kunne aldri hatt det greit med å være med en mann som tisset på seg om natten. Kanskje det gjør meg til et dårlig menneske, men sorry.. Anonymous poster hash: 92891...0d9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #122 Skrevet 17. januar 2015 Det er ditt inntrykk. Kan hende hun satt og grublet og tenkte og følte seg veldig presset til å være hyggelig om det. Husk at folk trenger ofte fordøye nyheter de får, uten å måtte tenke på hvem som er tilstede. Anonymous poster hash: c8f97...8ef Jeg er ikke enig, for jeg foretrekker å få slikt fortalt ansikt til ansikt. Og slutt å fremstille jenta som et stakkars offer, som må tas i med silkehansker. TS må leve med denne skaden. At en eventuell kjæreste absolutt skal spares for å se han i ansiktet når hun hører om problemet, fremstår latterlig. Anonymous poster hash: bbea6...14c 2
celinus Skrevet 21. januar 2015 #123 Skrevet 21. januar 2015 Synd å høre det endte slik. Men du virker som en veldig fin fyr i hvert fall!
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 21. januar 2015 #124 Skrevet 21. januar 2015 Det er ikke sjanse for å møte noen her inne da? Virker som de fleste her synes det er uproblematisk? Det eneste jeg tenker er at dette er noe du i fremtiden kan vente med å fortelle til hun har blitt hektet på penisen din og fått litt mer følelser.
Gutt_24 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #125 Skrevet 29. januar 2015 Det er ikke sjanse for å møte noen her inne da? Virker som de fleste her synes det er uproblematisk? Det eneste jeg tenker er at dette er noe du i fremtiden kan vente med å fortelle til hun har blitt hektet på penisen din og fått litt mer følelser. Haha, jo kanskje det. Tror i dette tilfellet jeg ikke kunne ventet så mye lenger. Hun syntes det begynte å bli rart at jeg alltid hadde en unnskyldning når hun spurte om å overnatte..
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #126 Skrevet 29. januar 2015 Haha, jo kanskje det. Tror i dette tilfellet jeg ikke kunne ventet så mye lenger. Hun syntes det begynte å bli rart at jeg alltid hadde en unnskyldning når hun spurte om å overnatte.. Jeg hadde i hvert fall likt svært dårlig å bli overrasket av en bleie under dynen... Fysj Anonymous poster hash: 92891...0d9
Gutt_24 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #127 Skrevet 29. januar 2015 Jeg hadde i hvert fall likt svært dårlig å bli overrasket av en bleie under dynen... Fysj Anonymous poster hash: 92891...0d9 Om du ser litt lenger opp så har jeg skrevet at jeg fortalte det lenge før vi praktisk talt lå under dynen..
Bablefish Skrevet 29. januar 2015 #128 Skrevet 29. januar 2015 Jeg ville sagt beskyttelse. Og for meg ville det helt klart ikke vært et problem. Heller et pluss faktisk, ikke inkontinensen i seg selv selvfølgelig, men du virker veldig ok -ser ut til at du har et mer nyansert syn på livet enn mange andre (ref at du er takknemlig for at det ikke gikk værre). Du virker ikke som en type som henger deg opp i i-landsoroblemer. Det er veldig sexy for meg i hvert fall (uten at jeg er på sjekkeren, det er jeg overhodet ikke)
jerome Skrevet 29. januar 2015 #129 Skrevet 29. januar 2015 Hvorfor sier du ikke bare det rett ut? Si du havnet i en skiulykke og at du sliter med inkontinens om natta. Det er jo ingenting du kan gjøre med skaden som er skjedd. Det er jo ikke slik at hun vil våkne dekket av urin (det fanger jo bleia opp). Det er din situasjon slik det er, og det kan være greit å nevne det ovenfor henne. Om hun dumper deg pga denne tingen du ikke kan noe for, så tror jeg du har det bedre uten henne. Bare ikke vent til at dere ligger i senga før hun faktisk vet. Bare fortell det til henne lenge før dere går til sengs. Tror nok hun forstår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå