Gå til innhold

Overraskelse under dynen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

I praksis så betyr dette bare at du sover med "beskyttelse", eller en slags voksenbleie altså?

Helt ærlig - jeg ser ikke problemet. Tenk om guttene hadde dumpet oss jenter fordi noen av oss må ty til nattbind hver måned. :P Er jo bare noe man sover med.

Er ikke det samme

Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

Er ikke det samme

Tja.. jo, det er egentlig ganske mye av det samme. Verken ts eller kvinnfolk kan noe for det

• Liker 2
Skrevet

Tja.. jo, det er egentlig ganske mye av det samme. Verken ts eller kvinnfolk kan noe for det

Firskjellen er at mensen er naturlig for voksne kvinner å ha. Urininkontinens er tabu for unge voksne å slite med. Det er noe det ikke snakkes høyt om.

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Firskjellen er at mensen er naturlig for voksne kvinner å ha. Urininkontinens er tabu for unge voksne å slite med. Det er noe det ikke snakkes høyt om.

Til tross for "tabuet" trenger det ikke være et problem for voksne og oppegående mennesker

• Liker 1
Skrevet

Til tross for "tabuet" trenger det ikke være et problem for voksne og oppegående mennesker

Du lever i en annen verden. Det er jo ikke uten grunn at visse ting blir tabubelagt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du lever i en annen verden. Det er jo ikke uten grunn at visse ting blir tabubelagt.

Jeg skjønner ikke helt hva du synes er det store problemet. Hva hadde du gjort om en du var forelsket og glad i fortalte deg at han eller hun hadde behov for beskyttelse?

Regner ikke med at den personen hadde vært ganske diskret med det slik at du fikk se minst mulig av det uansett.

Anonymous poster hash: 92891...0d9

Skrevet

Det er nå mye man ikke snakker særlig høyt om. Stomi, f.eks. Eller angst. Likevel er det folk med begge deler som finner seg kjærester uten problemer. Jeg tror det hadde vært mye verre hvis TS var en sengevæter som aldri hadde sluttet med det, enn å ha fått dette som resultat av en skade. Alle mennesker har fysiske rariteter, noen er verre enn andre. Spesielt sexy? Nei. Men er hun interessert allerede, tror jeg sjansene til TS er bedre enn 50/50 med god margin. Ihvertfall dersom dette bare er et problem mens han sover. Mer flaut dersom det vokser frem en urinflekk på busken hans under mddagen med svigers.

• Liker 2
Skrevet

Eksen min hadde det sånn som deg. Det var overhodet ikke noe problem. Det var bare sånn det var, liksom :) Vi har alle vårt, og i den store sammenhengen så er dette ikke av betydning i et forhold.

Anonymous poster hash: 1a8c2...82c

Eksen min hadde det sånn som deg. Det var overhodet ikke noe problem. Det var bare sånn det var, liksom :) Vi har alle vårt, og i den store sammenhengen så er dette ikke av betydning i et forhold.

Anonymous poster hash: 1a8c2...82c

Send meg gjerne en PM om du har noen tips til hvordan jeg bør gå frem:)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du synes er det store problemet. Hva hadde du gjort om en du var forelsket og glad i fortalte deg at han eller hun hadde behov for beskyttelse?

Regner ikke med at den personen hadde vært ganske diskret med det slik at du fikk se minst mulig av det uansett.

Damen er han jo bare på deitern med. Vi vet jo ikke hvor glad hun er i han. Hadde man vært gift i 40 år hadde det vært en annen ting. Og du hadde sagt noe ganske annet om det var avføringsinkontonens
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at dette ikke kommer i samme kategori, men skulle en mann dumpet jenta fordi hun bruker bind om natten?

Det er noe en sover med, ikke noe mer enn det. Jeg ville ikke gitt det større tanke enn å vite hvorfor og se hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre, om det går. :-)

Vær åpen om å fortelle om hvorfor, så ville det vært greit.

Anonymous poster hash: 81c2c...509

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok trengt å fordøye det litt, men noen dealbreaker hadde det ikke vært!:)

Jeg tror nok måten du forteller det på er veldig viktig!

Det er mye som kan skremme bort noen da, jeg skremte bort daten da jeg sa at jeg var jomfru :P

Anonymous poster hash: 68180...8c3

Skrevet

Jeg hadde nok trengt å fordøye det litt, men noen dealbreaker hadde det ikke vært! :)

Jeg tror nok måten du forteller det på er veldig viktig!

Det er mye som kan skremme bort noen da, jeg skremte bort daten da jeg sa at jeg var jomfru :P

Ja har tenkt mye på hvordan jeg skal si det nå etter å ha fått litt tips her inne:)

Hehe, ja sant nok. Synd å høre at han eller hun ble skremt bort av det. Det er jo i hvert fall idiotisk :P

AnonymBruker
Skrevet

Ja har tenkt mye på hvordan jeg skal si det nå etter å ha fått litt tips her inne:)

Hehe, ja sant nok. Synd å høre at han eller hun ble skremt bort av det. Det er jo i hvert fall idiotisk :P

Det er bra! :) Håper hun takler det, om ikke vil du møte en jente en dag som tar deg akkurat for den du er, de som ikke gjør det er ikke verdt å samle på! ;)

Lykke til.

Jeg led nok ikke noe tap der gitt.

Jeg liker å tro at det er mening med det som skjer, veldig glad nå for at det ikke ble han!:)

Skrevet

Det er bra! :) Håper hun takler det, om ikke vil du møte en jente en dag som tar deg akkurat for den du er, de som ikke gjør det er ikke verdt å samle på! ;)

Lykke til.

Jeg led nok ikke noe tap der gitt.

Jeg liker å tro at det er mening med det som skjer, veldig glad nå for at det ikke ble han! :)

Takk for det:)

Så bra han ikke var noe å samle på;)

AnonymBruker
Skrevet

Om du er redd for at det skal synes for mye så har jeg sett at det finnes en type body for voksne som kanskje kan skjule det litt. Med en pysjbukse ser det bare ut som du har på deg en t-shirt :)

Skrevet

Så jeg fortalte hun det i dag... Hun kom over på middag tidligere i kveld og jeg tok mot til meg og fortalte hele historien fra A til Å. Var så forsiktig jeg kunne og synes egentlig det gikk ganske bra. Hun spurte og jeg svarte.

Men til slutt ble det vel egentlig klart at det var en såkalt "dealbreaker" for henne.

Skrevet

Så jeg fortalte hun det i dag... Hun kom over på middag tidligere i kveld og jeg tok mot til meg og fortalte hele historien fra A til Å. Var så forsiktig jeg kunne og synes egentlig det gikk ganske bra. Hun spurte og jeg svarte.

Men til slutt ble det vel egentlig klart at det var en såkalt "dealbreaker" for henne.

😯 æsj, det var leit TS. Håper det går greit med deg!

Kanskje vil hun se annerledes på det når hun får la det synke inn...

• Liker 1
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Så utrolig leit!

Men du kan trøste det med at det finnes mange jenter og kvinner der ute som ikke ville ha et problem med dette. Jeg vil dessverre tro at interessen for deg ikke var så stor i utgangspunktet dersom dette skremte henne vekk.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror nok du bare skal sette deg ned å fortelle henne det når du føler at tiden er riktig, men helst før hun ender opp i sengen.

Inviter hun på en middagsdate hjemme, prat litt og om det er grei stemning og du tror dere ender opp i sengen så fortell henne om ski-ulykken først og så resultatet av den. Det går sikkert helt fint, om hun liker deg er det ikke et issue.

Skrevet

Jeg tror nok du bare skal sette deg ned å fortelle henne det når du føler at tiden er riktig, men helst før hun ender opp i sengen.

Inviter hun på en middagsdate hjemme, prat litt og om det er grei stemning og du tror dere ender opp i sengen så fortell henne om ski-ulykken først og så resultatet av den. Det går sikkert helt fint, om hun liker deg er det ikke et issue.

Om du ser over prøvde jeg ganske nøyaktig det. Gikk ikk helt etter planen, men tror ikke jeg kunne gjort så mye annerledes

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...