AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #101 Skrevet 7. januar 2015 Slike ting er sikkert vanskeligere å håndtere for dem som ikke har vært i nærheten av sykdom/ skader eller drevet med skittent arbeid (renholder e.l) eller som bare er umodne. Du høres rolig og fattet ut ts, så jeg tror ikke du har lidd noen tap når dama går pga dette. Lykke til med nye romanser. Anonymous poster hash: e3bc2...d4f 2
AnnetteF Skrevet 7. januar 2015 #102 Skrevet 7. januar 2015 Så jeg fortalte hun det i dag... Hun kom over på middag tidligere i kveld og jeg tok mot til meg og fortalte hele historien fra A til Å. Var så forsiktig jeg kunne og synes egentlig det gikk ganske bra. Hun spurte og jeg svarte. Men til slutt ble det vel egentlig klart at det var en såkalt "dealbreaker" for henne. Det var trist å lese da! Syns uansett det var flott at du var ærlig! Og det var vel bra du fant ut at dette var en "dealbreaker" for henne nå, enn vis ting har blitt mer seriøst og det var mer følelser i bildet. Men det er nok av fisk i havet! Lykke til videre 4
Sarah112 Skrevet 7. januar 2015 #103 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Det var trist... men håper du finner ei som kan elske deg som du er, det er massevis av jenter som leter etter en som deg Endret 7. januar 2015 av Sarah112 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #104 Skrevet 8. januar 2015 Så jeg fortalte hun det i dag... Hun kom over på middag tidligere i kveld og jeg tok mot til meg og fortalte hele historien fra A til Å. Var så forsiktig jeg kunne og synes egentlig det gikk ganske bra. Hun spurte og jeg svarte. Men til slutt ble det vel egentlig klart at det var en såkalt "dealbreaker" for henne. ikke alle takler det når "ting" (uansett hva) ikke er helt A4, det er hennes tap ikke dit! Vær stolt av at du har vært ærlig og åpen om sykdom/skade fra starten av. Det krever nemlig litt det og!Anonymous poster hash: 68180...8c3 1
Timseh Skrevet 8. januar 2015 #105 Skrevet 8. januar 2015 Hadde blitt overrasket hadde du ikke informert meg i forkant. Men for meg er ikke dette en dealbreaker 1
Gutt_24 Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #106 Skrevet 8. januar 2015 Hadde blitt overrasket hadde du ikke informert meg i forkant. Men for meg er ikke dette en dealbreaker Så bra:) Var dessverre det for henne, selv om jeg ikke overrasket henne med det
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #107 Skrevet 8. januar 2015 Ser du allerede hadde fortalt henne det og at det ikke gikk så bra. Jeg skulle egentlig bare råde deg til å si det på melding eller mail, sånn at hun fikk ha sin reaksjon uten deg i nærheten. Det ville jeg ønsket. Fått det på melding, så jeg kunne lest det i fred og ro, evt googlet om jeg ville det, og så tenkt meg nøye om før jeg bestemte meg videre. Ser for meg at det er veldig ubehagelig å få en sånn nyhet face to face, hvor den som har et slikt problem observerer reaksjonen min. Anonymous poster hash: c8f97...8ef
Gutt_24 Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #108 Skrevet 8. januar 2015 Ser du allerede hadde fortalt henne det og at det ikke gikk så bra. Jeg skulle egentlig bare råde deg til å si det på melding eller mail, sånn at hun fikk ha sin reaksjon uten deg i nærheten. Det ville jeg ønsket. Fått det på melding, så jeg kunne lest det i fred og ro, evt googlet om jeg ville det, og så tenkt meg nøye om før jeg bestemte meg videre. Ser for meg at det er veldig ubehagelig å få en sånn nyhet face to face, hvor den som har et slikt problem observerer reaksjonen min. Anonymous poster hash: c8f97...8ef Jeg tenkte på å bare sende en melding, men tenkte også det ville være bedre å si det face to face. Skal sies at hun sa ikke at det ble for mye mens vi pratet, men fikk en telefon litt senere hvor hun beklaget og sa at hun ikke trodde hun kunne takle det. Ærlig sak forsåvidt
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #109 Skrevet 8. januar 2015 Jeg tenkte på å bare sende en melding, men tenkte også det ville være bedre å si det face to face. Skal sies at hun sa ikke at det ble for mye mens vi pratet, men fikk en telefon litt senere hvor hun beklaget og sa at hun ikke trodde hun kunne takle det. Ærlig sak forsåvidt Nettopp. Å måtte svare for hva man mener om noe sånt før man har fordøyd det blir for mye for de fleste. Jeg hadde heller ikke vært ærlig da, men heller gitt beskjed i etterkant. Fordi jeg hadde ikke klart å se noen inn i øynene og sagt at det ikke funket for meg når den personen stod håpefull rett foran meg. Du satte henne litt oppetter veggen, selv om utfallet sikkert hadde blitt det samme uansett, så er det greit å ta med seg til neste gang. Anonymous poster hash: c8f97...8ef 1
Gjest Kili Skrevet 8. januar 2015 #110 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Hvis hun ikke godtar det og respekterer deg uansett så er ikke kjerringa mye å samle på. Vær glad du er kvitt henne og kan finne deg ei normal ei. Endret 8. januar 2015 av Tissefant 2
Gutt_24 Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #111 Skrevet 8. januar 2015 Nettopp. Å måtte svare for hva man mener om noe sånt før man har fordøyd det blir for mye for de fleste. Jeg hadde heller ikke vært ærlig da, men heller gitt beskjed i etterkant. Fordi jeg hadde ikke klart å se noen inn i øynene og sagt at det ikke funket for meg når den personen stod håpefull rett foran meg. Du satte henne litt oppetter veggen, selv om utfallet sikkert hadde blitt det samme uansett, så er det greit å ta med seg til neste gang. Anonymous poster hash: c8f97...8ef Skal sies at vi hadde en veldig god samtale om det altså. Var ikke sånn at jeg bare sa det helt plutselig uten forvarsel. Hadde sendt hun en melding på forhånd og sagt det var noe jeg måtte snakke med henne om som ikke var så greit. Men sikkert lurt å ha i bakhodet det du sier. 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #112 Skrevet 8. januar 2015 Du er tøff, ts! Anonymous poster hash: 484c9...b20 10
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #113 Skrevet 8. januar 2015 Skal sies at vi hadde en veldig god samtale om det altså. Var ikke sånn at jeg bare sa det helt plutselig uten forvarsel. Hadde sendt hun en melding på forhånd og sagt det var noe jeg måtte snakke med henne om som ikke var så greit. Men sikkert lurt å ha i bakhodet det du sier. Det er ditt inntrykk. Kan hende hun satt og grublet og tenkte og følte seg veldig presset til å være hyggelig om det. Husk at folk trenger ofte fordøye nyheter de får, uten å måtte tenke på hvem som er tilstede. Anonymous poster hash: c8f97...8ef
Maleficenta Skrevet 8. januar 2015 #114 Skrevet 8. januar 2015 Hvis hun ikke godtar det og respekterer deg uansett så er ikke kjerringa mye å samle på. Vær glad du er kvitt henne og kan finne deg ei normal ei. Hvor står det at hun ikke respekterer han?
Gjest Kili Skrevet 9. januar 2015 #115 Skrevet 9. januar 2015 Hvor står det at hun ikke respekterer han?Det høres ikke akkurat ut som hun respekterer han når hun holder på sånn!!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #116 Skrevet 9. januar 2015 Det høres ikke akkurat ut som hun respekterer han når hun holder på sånn!! Hvordan sånn? Jeg ser ingenting annet enn respekt i måten hun har reagert og behandlet TS. Anonymous poster hash: c8f97...8ef
Gjest Kili Skrevet 9. januar 2015 #117 Skrevet 9. januar 2015 Hvordan sånn? Jeg ser ingenting annet enn respekt i måten hun har reagert og behandlet TS. Anonymous poster hash: c8f97...8ef Hun tåler ikke at han bruker beskyttelse/bleier. Nei hun respekterer han ikke da. Da hadde hun ikke brydd seg. Visse kvinner tåler faen meg ingenting. Hadde dette vert omvendt så hadde mannen som ikke hadde taklet dama med bleier vært en jævel.. 1
Maleficenta Skrevet 9. januar 2015 #118 Skrevet 9. januar 2015 Det høres ikke akkurat ut som hun respekterer han når hun holder på sånn!! Holder på hvordan? Er en ærlig sak å bli avtent av inkontinens. 2
Gutt_24 Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #119 Skrevet 12. januar 2015 Tror ikke det har så mye med å ikke ha respekt å gjøre egentlige, men at det rett og slett bare var en dealbraker. Noe hun ikke kunne takle
fluffyunicorn Skrevet 12. januar 2015 #120 Skrevet 12. januar 2015 Så jeg fortalte hun det i dag... Hun kom over på middag tidligere i kveld og jeg tok mot til meg og fortalte hele historien fra A til Å. Var så forsiktig jeg kunne og synes egentlig det gikk ganske bra. Hun spurte og jeg svarte. Men til slutt ble det vel egentlig klart at det var en såkalt "dealbreaker" for henne. Det var jo litt trist.. Jeg har bare lyst til å fortelle deg at du ikke er alene. Jeg trenger ikke noen beskyttelse om natten (det har I løpet av 7 år bare skjedd en håndfull ganger på natten), men kan fort tisse på meg på dagtid om jeg ikke er I umiddelbar nærhet av et toalett. Jeg har altså tisset på meg inne på KIWI, egentlig megaflaut... Jeg ble "skada" da jeg fødte sønnen min (til alle dere som sier knip, nei atte det funker ikke altså, ikke på grunnen til mitt problem) Jeg syns egentlig litt synd på denne jenta som ikke kan akseptere ditt problem, for det er alltid en mulighet for at man kan havne der selv, eller at en langvarig parter kommer I en lignende situasjon, den eneste garantien man har I livet er at vi alle en dag skal dø. Jeg er kjempeheldig og har en samboer (dette gjelder forsåvidt for min tidligere mann også, faren til sønnen min) som bare ler med meg når det skjer. En dag finner du drømmedamen som aksepterer at supermenn også trenger litt beskyttelse I blandt;) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå