Gå til innhold

Overraskelse under dynen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får veldig vondt av deg TS, men må være helt ærlig og si at jeg hadde nok blitt svært skeptisk.

En annen ting jeg ikke kan se er nevnt her foreløpig, er at det kan faktisk være en viss risiko for at hun vil tro at du spøker først - ville tatt høyde for det. Sier det virkelig ikke for å være kjip, det var bare noe som slo meg.

Videre tror jeg det er viktig å informere henne om bakgrunnen, situasjonen per nå, og fremtids"utsikter" hva gjelder denne utfordringen. Hva legene sier, og hva slags muligheter du har etc...

Håper det går bra, i alle fall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får veldig vondt av deg TS, men må være helt ærlig og si at jeg hadde nok blitt svært skeptisk.

En annen ting jeg ikke kan se er nevnt her foreløpig, er at det kan faktisk være en viss risiko for at hun vil tro at du spøker først - ville tatt høyde for det. Sier det virkelig ikke for å være kjip, det var bare noe som slo meg.

Videre tror jeg det er viktig å informere henne om bakgrunnen, situasjonen per nå, og fremtids"utsikter" hva gjelder denne utfordringen. Hva legene sier, og hva slags muligheter du har etc...

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, takk for tips:)

Du trenger ikke å ha vondt av meg, jeg har innfunnet meg med realiteten og forsøker å bedre den. Ut i fra ulykken kunne det gått langt verre, men vet at andre kan være skeptiske.

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg faktisk ikke tenkt på, takk for tips:)

Du trenger ikke å ha vondt av meg, jeg har innfunnet meg med realiteten og forsøker å bedre den. Ut i fra ulykken kunne det gått langt verre, men vet at andre kan være skeptiske.

Og det alene vil gjøre at du stiller sterkt når du skal snakke med henne om det!

Lykke til :)

Gjest Usminket
Skrevet (endret)

Neida, hvorfor skulle man tulle om noe sånn?

Bare å si noe ala. ´´Forresten, så er det noe jeg vil fortelle deg :) Håper ikke du synes det er sånn veldig rart men for noen år siden var jeg i en skiulykke og som følge av den fikk jeg en skade på urinblæren som gjør at jeg ikke helt har kontroll over blæren om natten. Derfor pleier jeg å bruke et lite innlegg eller lignende. Det går helt fint på dagen, men har ikke helt kontroll når jeg sover. Litt kjipt, men det kunne jo gått verre :) "

Hvis denne jenta ikke takler det så er hun ingenting å ha heller.

Endret av Usminket
  • Liker 9
Skrevet

Neida, hvorfor skulle man tulle om noe sånn?

Bare å si noe ala. ´´Forresten, så er det noe jeg vil fortelle deg :) Håper ikke du synes det er sånn veldig rart men for noen år siden var jeg i en skiulykke og som følge av den fikk jeg en skade på urinblæren som gjør at jeg ikke helt har kontroll over blæren om natten. Derfor pleier jeg å bruke et lite innlegg eller lignende. Det går helt fint på dagen, men har ikke helt kontroll når jeg sover. Litt kjipt, men det kunne jo gått verre :) "

Hvis denne jenta ikke takler det så er hun ingenting å ha heller.

Kan jo forstå at man kan ta det som tull, er jo ikke akkurat noe man møter på hver dag, men akkurat det tror jeg at jeg skal takle.

Tror jeg vil si noe lignende det du har skrevet, høres fornuftig ut. Nå er inkontinensen min litt verre enn at det holder med et lite innlegg, men det får jeg håpe hun tåler.

AnonymBruker
Skrevet

Ser at mange gir deg støtteerklæringer her, men helt ærlig tror jeg det er mange som vil reagere negativt på å skulle dele seng med en voksen mann i bleier...

Jeg håper ikke det for din skyld, men vær forberedt

Anonymous poster hash: 92891...0d9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det lov å spørre hva slags bleier det er du bruker?

Skrevet

Lov å spørre, men hvorfor er det relevant?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min sønn har samme problem, men han sliter litt med valg av beskyttelse

AnonymBruker
Skrevet

Er det lov å spørre hva slags bleier det er du bruker?

Fetish?

Anonymous poster hash: d3e14...19c

• Liker 1
Gjest Usminket
Skrevet

Kan jo forstå at man kan ta det som tull, er jo ikke akkurat noe man møter på hver dag, men akkurat det tror jeg at jeg skal takle.

Tror jeg vil si noe lignende det du har skrevet, høres fornuftig ut. Nå er inkontinensen min litt verre enn at det holder med et lite innlegg, men det får jeg håpe hun tåler.

Ok :) Men da regner jeg med du vet alt om å urinere før du legger deg og kanskje ikke drikke så ekstremt mye de siste timene før leggetid osv :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Min sønn har samme problem, men han sliter litt med valg av beskyttelse Anonymous poster hash: 92891...0d9

Da er vel PM å foretrekke som kommunikasjonsmiddel?

• Liker 4
Skrevet

Vel, hadde kanskje vært litt skeptisk sånn umiddelbart, men hadde jeg likt deg godt nok kunne jeg absolutt sett forbi det. Så lenge du har kontroll i våken tilstand og ikke tisser på henne under sex, så behøver det ikke å være en dealbreaker. Viser det seg å være en dealbreaker, er hun uansett ikke rett for deg! Som flere sier; det har også mye med hvordan du tar det opp med henne. Det virker det uansett som om du har skjønt.

• Liker 2
Skrevet

Det hadde jeg kunnet leve med, hvis alt annet var bra.

Gjest Livmora
Skrevet

Start med å fortelle henne om ulykken, slik at hun får satt seg inn i årsaken først. Fortell henne deretter at dette er årsaken til at du ikke har tatt henne til sengs, da du har fått visse konsekvenser der nede. Som noen over har skrevet så vil det gjøre at hun tror utstyret ditt kan være inhabilt, noe hun ville ha syntes hadde vært mye værre. På denne måten kan det bli en lettelse for henne, at det "bare" var dette lille problemet ditt.

Nei, om jeg falt for en mann med dette problemet hadde det ikke hatt noe å si.

• Liker 2
Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort. Vil jeg tro er oppskriften på katastrofe.

Om hun deler ditt syn på slike ting, hvordan ville du gått frem for å ikke frike henne ut?

Vel greia er at du må sette deg rolig ned og begynne å fortelle om skiulykken og hva den førte til. Og ikke bruk ordet bleie. Si at du har litt problemer med å holde på vannlatingen på natten

Skrevet

Ok :) Men da regner jeg med du vet alt om å urinere før du legger deg og kanskje ikke drikke så ekstremt mye de siste timene før leggetid osv :)

Tro meg, det vet jeg alt om. Kommer nok ikke til å be hun med på pub og drikke masse øl før jeg forteller henne det:P

Skrevet

Vel greia er at du må sette deg rolig ned og begynne å fortelle om skiulykken og hva den førte til. Og ikke bruk ordet bleie. Si at du har litt problemer med å holde på vannlatingen på natten

Ville du brukt "beskyttelse" eller "hjelpemiddel"? Klinger dårlig begge to, men kommer ikke på andre alternativer i farten

Skrevet

Ville du brukt "beskyttelse" eller "hjelpemiddel"? Klinger dårlig begge to, men kommer ikke på andre alternativer i farten

Hjelpemiddel :)

Skrevet

Hjelpemiddel :)

Det er kanskje det beste ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...