Gå til innhold

Overraskelse under dynen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville du brukt "beskyttelse" eller "hjelpemiddel"? Klinger dårlig begge to, men kommer ikke på andre alternativer i farten

Ikke bruk de ordene heller. Ikke før hun spør

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bruk de ordene heller. Ikke før hun spør

Hm. Ikke kall en spade for en spade med andre ord

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Ikke kall en spade for en spade med andre ord

Nei herregud, ikke gå rundt grøten. Tror ikke det er så farlig hva du kaller det, bleie, beskyttelse, hjelpemiddel, innlegg... Det viktigste er at du viser henne tillit ved å fortelle det, det vil bety mest:)

Anonymous poster hash: 92891...0d9

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. :) Hadde hengt meg mer opp i ulykken og forsikret meg om at du har det bra i dag!

AnonymBruker
Skrevet

Sorry, dette hadde jeg ikke taklet. Kan ikke tenke meg noe mindre sexy enn å våkne sammen med en som må bruke bleier... Ville fått den av meg raskt på morgenen var jeg deg!

• Liker 1
Skrevet

Sorry, dette hadde jeg ikke taklet. Kan ikke tenke meg noe mindre sexy enn å våkne sammen med en som må bruke bleier... Ville fått den av meg raskt på morgenen var jeg deg!

Synd du føler det sånn, men helt ok siden det ikke er deg jeg skal fortelle det til;)

• Liker 3
Skrevet

Nei herregud, ikke gå rundt grøten. Tror ikke det er så farlig hva du kaller det, bleie, beskyttelse, hjelpemiddel, innlegg... Det viktigste er at du viser henne tillit ved å fortelle det, det vil bety mest:)

Han må si det på en skånsom måte. Sier han at han bruker bleie så høres det bare skremmende ut.

Skrevet

Hvis jeg virkelig liker mannen og er forelsket så hadde jeg ikke brydd meg om dette :) Men snakk med henne på forhånd da.. Tror nok det er greit å få vite det slik at man er forberedt, men jeg hadde som sagt ikke brydd meg om det. Det er personligheten som er viktig. Lykke til :)

Skrevet

Hvis jeg virkelig liker mannen og er forelsket så hadde jeg ikke brydd meg om dette :) Men snakk med henne på forhånd da.. Tror nok det er greit å få vite det slik at man er forberedt, men jeg hadde som sagt ikke brydd meg om det. Det er personligheten som er viktig. Lykke til :)

Løgner

Skrevet

Leit å høre! Jeg tror jeg ville vært åpen om det. Det er utrolig hva som slutter å være ekkelt/skummelt så lenge man er forberedt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er annerledes å akseptere at pasienter er inkontinente enn vedkommende man skal ha sex med...

Du forstår jo ikke. Jo mer en har innsikt i en spesifikk tilstand eller situasjon, så har en gjerne mer toleranse. Det er ikke uvanlig det. Nå i dag for eksempel har man mer toleranse for psykiske problemer da man har mer innsikt i hva det er og hva det innebærer.

Anonymous poster hash: 1c542...1fd

AnonymBruker
Skrevet

Godt tips: Ikke ta Maleficentas innlegg innover deg.

• Liker 10
Skrevet

Godt tips: Ikke ta Maleficentas innlegg innover deg.

Det er i orden, regner med at ikke alle skal synes det var ok.

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min hadde det sånn som deg. Det var overhodet ikke noe problem. Det var bare sånn det var, liksom :) Vi har alle vårt, og i den store sammenhengen så er dette ikke av betydning i et forhold.

Anonymous poster hash: 1a8c2...82c
Skrevet

Eksen min hadde det sånn som deg. Det var overhodet ikke noe problem. Det var bare sånn det var, liksom :) Vi har alle vårt, og i den store sammenhengen så er dette ikke av betydning i et forhold.

Anonymous poster hash: 1a8c2...82c

Godt å høre det er noen som faktisk har opplevd dette:)

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva slags type beskyttelse du bruker, men jeg jobber i helsevesenet så jeg kjenner til de ulike typene. En tanke er at du kanskje kan bruke en av de mindre/lettere typene første gang dere eventuelt sover sammen så virker det kanskje litt mindre skremmende? Det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye beskyttelse du har behov for.

Hadde ikke gjort meg noe, men var en tanke jeg fikk når jeg leste innlegget ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Ha en sexy pysjbukse utenpå! :)

Anonymous poster hash: eca7b...567

Skrevet

I praksis så betyr dette bare at du sover med "beskyttelse", eller en slags voksenbleie altså?

Helt ærlig - jeg ser ikke problemet. Tenk om guttene hadde dumpet oss jenter fordi noen av oss må ty til nattbind hver måned. :P Er jo bare noe man sover med.

• Liker 5
Skrevet

Du forstår jo ikke. Jo mer en har innsikt i en spesifikk tilstand eller situasjon, så har en gjerne mer toleranse. Det er ikke uvanlig det. Nå i dag for eksempel har man mer toleranse for psykiske problemer da man har mer innsikt i hva det er og hva det innebærer.

Jamen selv om man jobber i helsevesenet har man uansett en anneb aksept og forståelse av pasienter man ikke har et nært forhold til. På privaten er det noe helt annet

Skrevet

I praksis så betyr dette bare at du sover med "beskyttelse", eller en slags voksenbleie altså?

Helt ærlig - jeg ser ikke problemet. Tenk om guttene hadde dumpet oss jenter fordi noen av oss må ty til nattbind hver måned. :P Er jo bare noe man sover med.

Ja det stemmer, ikke det mest sexy med andre ord.

Men takk for hyggelig post:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...