Maleficenta Skrevet 5. januar 2015 #61 Skrevet 5. januar 2015 Ville du brukt "beskyttelse" eller "hjelpemiddel"? Klinger dårlig begge to, men kommer ikke på andre alternativer i farten Ikke bruk de ordene heller. Ikke før hun spør
Gutt_24 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #62 Skrevet 5. januar 2015 Ikke bruk de ordene heller. Ikke før hun spør Hm. Ikke kall en spade for en spade med andre ord
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #63 Skrevet 5. januar 2015 Hm. Ikke kall en spade for en spade med andre ord Nei herregud, ikke gå rundt grøten. Tror ikke det er så farlig hva du kaller det, bleie, beskyttelse, hjelpemiddel, innlegg... Det viktigste er at du viser henne tillit ved å fortelle det, det vil bety mest:) Anonymous poster hash: 92891...0d9 3
Gjest Lino Skrevet 5. januar 2015 #64 Skrevet 5. januar 2015 Jeg hadde ikke brydd meg. Hadde hengt meg mer opp i ulykken og forsikret meg om at du har det bra i dag!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #65 Skrevet 5. januar 2015 Sorry, dette hadde jeg ikke taklet. Kan ikke tenke meg noe mindre sexy enn å våkne sammen med en som må bruke bleier... Ville fått den av meg raskt på morgenen var jeg deg! Anonymous poster hash: 92891...0d9 1
Gutt_24 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #66 Skrevet 5. januar 2015 Sorry, dette hadde jeg ikke taklet. Kan ikke tenke meg noe mindre sexy enn å våkne sammen med en som må bruke bleier... Ville fått den av meg raskt på morgenen var jeg deg! Anonymous poster hash: 92891...0d9 Synd du føler det sånn, men helt ok siden det ikke er deg jeg skal fortelle det til;) 3
Maleficenta Skrevet 5. januar 2015 #67 Skrevet 5. januar 2015 Nei herregud, ikke gå rundt grøten. Tror ikke det er så farlig hva du kaller det, bleie, beskyttelse, hjelpemiddel, innlegg... Det viktigste er at du viser henne tillit ved å fortelle det, det vil bety mest:) Anonymous poster hash: 92891...0d9 Han må si det på en skånsom måte. Sier han at han bruker bleie så høres det bare skremmende ut.
Kinsey Skrevet 5. januar 2015 #68 Skrevet 5. januar 2015 Hvis jeg virkelig liker mannen og er forelsket så hadde jeg ikke brydd meg om dette Men snakk med henne på forhånd da.. Tror nok det er greit å få vite det slik at man er forberedt, men jeg hadde som sagt ikke brydd meg om det. Det er personligheten som er viktig. Lykke til
Maleficenta Skrevet 5. januar 2015 #69 Skrevet 5. januar 2015 Hvis jeg virkelig liker mannen og er forelsket så hadde jeg ikke brydd meg om dette Men snakk med henne på forhånd da.. Tror nok det er greit å få vite det slik at man er forberedt, men jeg hadde som sagt ikke brydd meg om det. Det er personligheten som er viktig. Lykke til Løgner
sol87 Skrevet 5. januar 2015 #70 Skrevet 5. januar 2015 Leit å høre! Jeg tror jeg ville vært åpen om det. Det er utrolig hva som slutter å være ekkelt/skummelt så lenge man er forberedt.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #71 Skrevet 5. januar 2015 Det er annerledes å akseptere at pasienter er inkontinente enn vedkommende man skal ha sex med... Du forstår jo ikke. Jo mer en har innsikt i en spesifikk tilstand eller situasjon, så har en gjerne mer toleranse. Det er ikke uvanlig det. Nå i dag for eksempel har man mer toleranse for psykiske problemer da man har mer innsikt i hva det er og hva det innebærer. Anonymous poster hash: 1c542...1fd
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #72 Skrevet 5. januar 2015 Godt tips: Ikke ta Maleficentas innlegg innover deg. Anonymous poster hash: 1c542...1fd 10
Gutt_24 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #73 Skrevet 5. januar 2015 Godt tips: Ikke ta Maleficentas innlegg innover deg. Anonymous poster hash: 1c542...1fd Det er i orden, regner med at ikke alle skal synes det var ok.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #74 Skrevet 5. januar 2015 Eksen min hadde det sånn som deg. Det var overhodet ikke noe problem. Det var bare sånn det var, liksom Vi har alle vårt, og i den store sammenhengen så er dette ikke av betydning i et forhold. Anonymous poster hash: 1a8c2...82c
Gutt_24 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #75 Skrevet 5. januar 2015 Eksen min hadde det sånn som deg. Det var overhodet ikke noe problem. Det var bare sånn det var, liksom Vi har alle vårt, og i den store sammenhengen så er dette ikke av betydning i et forhold. Anonymous poster hash: 1a8c2...82c Godt å høre det er noen som faktisk har opplevd dette:)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #76 Skrevet 5. januar 2015 Nå vet ikke jeg hva slags type beskyttelse du bruker, men jeg jobber i helsevesenet så jeg kjenner til de ulike typene. En tanke er at du kanskje kan bruke en av de mindre/lettere typene første gang dere eventuelt sover sammen så virker det kanskje litt mindre skremmende? Det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye beskyttelse du har behov for. Hadde ikke gjort meg noe, men var en tanke jeg fikk når jeg leste innlegget ditt. Anonymous poster hash: 92891...0d9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #77 Skrevet 5. januar 2015 Ha en sexy pysjbukse utenpå! Anonymous poster hash: eca7b...567
Ferny Skrevet 6. januar 2015 #78 Skrevet 6. januar 2015 I praksis så betyr dette bare at du sover med "beskyttelse", eller en slags voksenbleie altså? Helt ærlig - jeg ser ikke problemet. Tenk om guttene hadde dumpet oss jenter fordi noen av oss må ty til nattbind hver måned. Er jo bare noe man sover med. 5
Maleficenta Skrevet 6. januar 2015 #79 Skrevet 6. januar 2015 Du forstår jo ikke. Jo mer en har innsikt i en spesifikk tilstand eller situasjon, så har en gjerne mer toleranse. Det er ikke uvanlig det. Nå i dag for eksempel har man mer toleranse for psykiske problemer da man har mer innsikt i hva det er og hva det innebærer. Anonymous poster hash: 1c542...1fd Jamen selv om man jobber i helsevesenet har man uansett en anneb aksept og forståelse av pasienter man ikke har et nært forhold til. På privaten er det noe helt annet
Gutt_24 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #80 Skrevet 6. januar 2015 I praksis så betyr dette bare at du sover med "beskyttelse", eller en slags voksenbleie altså? Helt ærlig - jeg ser ikke problemet. Tenk om guttene hadde dumpet oss jenter fordi noen av oss må ty til nattbind hver måned. Er jo bare noe man sover med. Ja det stemmer, ikke det mest sexy med andre ord. Men takk for hyggelig post:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå