AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #21 Skrevet 4. januar 2015 Mannen min sliter med det samme og det plager meg overhode ikke. Vi skal alle bli gamle og mange mange flere her inne kommer til å slite med det når vi blir eldre så en del av livet er det uansett. Det er verre for ham enn for meg. Det som er godt for meg er å se at han ikke lenger skammer seg slik han har gjort tidligere Han er 29 år forresten Anonymous poster hash: 53eef...9b7 6
Maleficenta Skrevet 4. januar 2015 #22 Skrevet 4. januar 2015 Mannen min sliter med det samme og det plager meg overhode ikke. Vi skal alle bli gamle og mange mange flere her inne kommer til å slite med det når vi blir eldre så en del av livet er det uansett. Det er verre for ham enn for meg. Det som er godt for meg er å se at han ikke lenger skammer seg slik han har gjort tidligere Han er 29 år forresten Anonymous poster hash: 53eef...9b7 Slet han med det før du ble sammen med han?
Nemigirl Skrevet 4. januar 2015 #23 Skrevet 4. januar 2015 Jo det gjør jeg kontinuerlig, men skaden er permanent så treningen handler mer om å ikke å bli verre om du skjønner? Ok, du har en skade som gjør at du tidvis lekker litt eller mye om natten. Tror ikke dette er verste skaden som kunne rammet underlivet ditt i hennes øyne Snakk med henne du - går nok bra, skal du se 1
Gutt_24 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #24 Skrevet 4. januar 2015 Høres ikke ut som du fikk så mye hjelp av helsevesenet. Jeg hadde ikke funnet meg i å måtte leve med dette om jeg var deg. Jeg vil faktisk ikke klage på hjelpen jeg har fått. Jeg har og får god oppfølging, det finnes andre alternativer, men situasjonen må stabiliseres før legen vil anbefale eventuelle inngrep (som f. eks pacemaker) . Så akkurat nå er den løsningen jeg bruker den beste 4
Gjest Veritaserum Skrevet 4. januar 2015 #25 Skrevet 4. januar 2015 Hadde sett på det som positivt, om du fortalte det først. I stedet for at hun må spørre første natten. Det å være ærlig å åpen, om alt, er alltid positivt 1
Gutt_24 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #26 Skrevet 4. januar 2015 Ok, du har en skade som gjør at du tidvis lekker litt eller mye om natten. Tror ikke dette er verste skaden som kunne rammet underlivet ditt i hennes øyne Snakk med henne du - går nok bra, skal du se Stemmer. Hehe kanskje sant. Takk for oppmuntrende ord:)
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2015 #27 Skrevet 4. januar 2015 Det hadde helt ærlig skremt meg... Meg også...
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #28 Skrevet 4. januar 2015 Slet han med det før du ble sammen med han? Det har skjedd, det ble ikke utredet før senere. Anonymous poster hash: 53eef...9b7
Gutt_24 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #29 Skrevet 4. januar 2015 Mannen min sliter med det samme og det plager meg overhode ikke. Vi skal alle bli gamle og mange mange flere her inne kommer til å slite med det når vi blir eldre så en del av livet er det uansett. Det er verre for ham enn for meg. Det som er godt for meg er å se at han ikke lenger skammer seg slik han har gjort tidligere Han er 29 år forresten Anonymous poster hash: 53eef...9b7 Høres ut som han er heldig som har deg:) 1
Nemigirl Skrevet 4. januar 2015 #30 Skrevet 4. januar 2015 Stemmer. Hehe kanskje sant. Takk for oppmuntrende ord:) Garantert sant!!! Ønsker deg masse lykke til med en forhåpentligvis grei dame Hvis hun mot formodning ikke kan leve med dette, er hun dessverre ikke verdt å samle på uansett...
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #31 Skrevet 4. januar 2015 Jeg har akkurat møtt en flott jente, men har til nå ikke kommet oss helt til sengen enda. Dette er nok mest min "skyld" da jeg har holdt litt igjen. Grunnen til dette er at jeg har et ganske pinlig problem som fort kan komme for en dag om hun for eksempel skulle overnatte. Saken er at jeg tidvis må bruke beskyttelse (les. bleier) pga. inkontinens om natten. Har ikke vært noe problem å skjule til nå, men vanskelig å unngå om vi skal sove sammen. Hun virker som en utrolig bra dame og har lyst til å få det til å fungere med henne. Mitt spørsmål er derfor: Er dette noe som vil skremt dere bort? Og hvordan ville dere ha "likt" best å bli presentert for et slikt problem? Hva må jeg absolutt ikke gjøre? Om ikke noen har erfaring med dette, så hadde jeg satt stor pris på tips og tanker allikevel:) Dette hadde ikke skremt meg bort. Ville ønsket å blitt presentert for dette før jeg hadde opplevd det i praksis. Å starte med at pga en ulykke har du et varig "problem", inkontinens, tror jeg ville vært lurt. Da kan hun selv fortelle hva hun vet om dette, før du forteller hva dette fører til i livet/hverdagen ditt. Høres jo ut som om du har det greit, da det kun er et problem om natten I mine øyne er ikke dette en "big deal", kunne vært så mye verre. Du spør om hva du ikke burde gjøre: Det første jeg tenkte var at du var sengevæter som aldri vokste det av deg, det tror jeg du bør unngå at hun også tror. Derfor lurt å fortelle årsaken til inkontinensen før du buser ut med at du må bruke bleier om natten Anonymous poster hash: 67ea4...ae3 3
Gutt_24 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #32 Skrevet 4. januar 2015 Dette hadde ikke skremt meg bort. Ville ønsket å blitt presentert for dette før jeg hadde opplevd det i praksis. Å starte med at pga en ulykke har du et varig "problem", inkontinens, tror jeg ville vært lurt. Da kan hun selv fortelle hva hun vet om dette, før du forteller hva dette fører til i livet/hverdagen ditt. Høres jo ut som om du har det greit, da det kun er et problem om natten I mine øyne er ikke dette en "big deal", kunne vært så mye verre. Du spør om hva du ikke burde gjøre: Det første jeg tenkte var at du var sengevæter som aldri vokste det av deg, det tror jeg du bør unngå at hun også tror. Derfor lurt å fortelle årsaken til inkontinensen før du buser ut med at du må bruke bleier om natten Anonymous poster hash: 67ea4...ae3 Nei er som du sier noe som startet pga. en ulykke. Kommer nok til å ta praten med henne med bakgrunnen for hvorfor det er som det er. Takk for tips:)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #33 Skrevet 4. januar 2015 Hadde nok blitt veldig overrasket om en jeg datet fortalte han brukte bleier... Men hadde nok ikke skremt meg bort om jeg var interessert nok! Anonymous poster hash: 92891...0d9
Maleficenta Skrevet 4. januar 2015 #34 Skrevet 4. januar 2015 Ts. Du må forberede henne om dette på forhånd. Ikke overraske henne med det på natten unser duna. Da vil hun løpe for livet 3
Gutt_24 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #35 Skrevet 4. januar 2015 Ts. Du må forberede henne om dette på forhånd. Ikke overraske henne med det på natten unser duna. Da vil hun løpe for livet Det hadde jeg aldri gjort. Vil jeg tro er oppskriften på katastrofe. Om hun deler ditt syn på slike ting, hvordan ville du gått frem for å ikke frike henne ut?
Vannmannen3 Skrevet 4. januar 2015 #36 Skrevet 4. januar 2015 Hvorfor bruker du ikke uridom? Må jo unektelig være bedre enn bleier??
Gutt_24 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #37 Skrevet 4. januar 2015 Hvorfor bruker du ikke uridom? Må jo unektelig være bedre enn bleier?? Joda har prøvd det, men beveger meg ganske mye om natten og det falt gjerne av i skjøten. Da blir det vått. Synes ikke det er særlig behagelig heller
Gjest Usminket Skrevet 4. januar 2015 #38 Skrevet 4. januar 2015 Huff, jeg fikk helt vondt av deg jeg Jeg hadde ikke brydd meg, om jeg var henne. Bare si det som det er at du var i en skiulykke for noen år siden og fikk en skade på urinblæren, som kan gjøre at det renne litt urin ut om natten. Bare husk god hygiene selvsagt Går det helt fint om dagen?
Gutt_24 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #39 Skrevet 4. januar 2015 Huff, jeg fikk helt vondt av deg jeg Jeg hadde ikke brydd meg, om jeg var henne. Bare si det som det er at du var i en skiulykke for noen år siden og fikk en skade på urinblæren, som kan gjøre at det renne litt urin ut om natten. Bare husk god hygiene selvsagt Går det helt fint om dagen? Takk for det, men føler ikke at det er så veldig synd på meg. Det er kjipt selvfølgelig, men ut i fra ulykken kunne det gått langt verre. Hehe, hygienen er jeg ganske nazi på så det går greit. Ja på dagtid går det stort sett fint, men på natten har jeg lite/ingen kontroll.
Gjest RompeRusk Skrevet 4. januar 2015 #40 Skrevet 4. januar 2015 Høres ikke ut som du fikk så mye hjelp av helsevesenet. Jeg hadde ikke funnet meg i å måtte leve med dette om jeg var deg. Du hadde ikke "funnet deg i å leve med det"? Hva skal man gjøre om det ikke finnes hjelp å få da? 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå