Gå til innhold

Overraskelse under dynen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat møtt en flott jente, men har til nå ikke kommet oss helt til sengen enda. Dette er nok mest min "skyld" da jeg har holdt litt igjen.

Grunnen til dette er at jeg har et ganske pinlig problem som fort kan komme for en dag om hun for eksempel skulle overnatte. Saken er at jeg tidvis må bruke beskyttelse (les. bleier) pga. inkontinens om natten. Har ikke vært noe problem å skjule til nå, men vanskelig å unngå om vi skal sove sammen.

Hun virker som en utrolig bra dame og har lyst til å få det til å fungere med henne.

Mitt spørsmål er derfor: Er dette noe som vil skremt dere bort? Og hvordan ville dere ha "likt" best å bli presentert for et slikt problem? Hva må jeg absolutt ikke gjøre?

Om ikke noen har erfaring med dette, så hadde jeg satt stor pris på tips og tanker allikevel:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat møtt en flott jente, men har til nå ikke kommet oss helt til sengen enda. Dette er nok mest min "skyld" da jeg har holdt litt igjen.

Grunnen til dette er at jeg har et ganske pinlig problem som fort kan komme for en dag om hun for eksempel skulle overnatte. Saken er at jeg tidvis må bruke beskyttelse (les. bleier) pga. inkontinens om natten. Har ikke vært noe problem å skjule til nå, men vanskelig å unngå om vi skal sove sammen.

Hun virker som en utrolig bra dame og har lyst til å få det til å fungere med henne.

Mitt spørsmål er derfor: Er dette noe som vil skremt dere bort? Og hvordan ville dere ha "likt" best å bli presentert for et slikt problem? Hva må jeg absolutt ikke gjøre?

Om ikke noen har erfaring med dette, så hadde jeg satt stor pris på tips og tanker allikevel:)

Skjønner at dette kan være en utfordring ja. Er vel kanskje ikke akkurat det man møter på hver dag. Jeg tror ikke jeg ville blitt skremt bort av dette, men det må jo gjøres med litt takt og tone da. Snakk med henne:)

Anonymous poster hash: 92891...0d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok blitt ganske overrasket, tror ikke det er så vanlig (?), men det hadde absolutt ikke vært noe problem for meg. Overhodet ingen dumpegrunn.

Anonymous poster hash: 2bcf3...a9c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg, men hadde satt pris på informasjon i forkant og slippe å bli overrasket i praksis.

Anonymous poster hash: 06d45...ce8

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde nok blitt ganske overrasket, tror ikke det er så vanlig (?), men det hadde absolutt ikke vært noe problem for meg. Overhodet ingen dumpegrunn.

Anonymous poster hash: 2bcf3...a9c

Nei det er nok ikke så vanlig nei...

Fint å høre at det ikke ville virket totalt avskrekkende:)

Skrevet

Det hadde helt ærlig skremt meg...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til!

Det skal nok gå fint skal du se :bryllup:

Anonymous poster hash: 484c9...b20
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber hun med? Jobber hun innen helsevesenet f.eks så tror jeg ikke det er noe problem. Da forstår hun utmerket godt hva inkontinens er og hvilke problemer det kan skape. For meg hadde det ikke värt noe problem, da jeg jobber innen helse. Kanskje litt skremmende for folk som ikke har kunnskap om dette?

Vil råde deg til å snakke med henne i forkant og forklare og spörre om hun vet hva inkontinens er og hvordan det kan löses

Anonymous poster hash: 8850c...2bf
  • Liker 4
Skrevet

Det hadde helt ærlig skremt meg...

Takk for ærlig svar. :)

• Liker 1
Skrevet

Hva jobber hun med? Jobber hun innen helsevesenet f.eks så tror jeg ikke det er noe problem. Da forstår hun utmerket godt hva inkontinens er og hvilke problemer det kan skape. For meg hadde det ikke värt noe problem, da jeg jobber innen helse. Kanskje litt skremmende for folk som ikke har kunnskap om dette?

Vil råde deg til å snakke med henne i forkant og forklare og spörre om hun vet hva inkontinens er og hvordan det kan löses

Hun jobber ikke i helsevesenet (men som lærer), så vet ikke hvor mye kunnskap hun har om dette. Men tror som du sier at det nok kan være en litt vel stor overraskelse for de som ikke kjenner til problematikken.

AnonymBruker
Skrevet

Er hun seriøs med deg så blir ikke dette noe problem.

Du tar det som det kommer.

Du vet jo ikke om hun har noen hemmeligheter under klærne heller?

Anonymous poster hash: 2c365...5fc

Skrevet

Det er annerledes å akseptere at pasienter er inkontinente enn vedkommende man skal ha sex med...

• Liker 1
Skrevet

Er hun seriøs med deg så blir ikke dette noe problem.

Du tar det som det kommer.

Du vet jo ikke om hun har noen hemmeligheter under klærne heller?

Anonymous poster hash: 2c365...5fc

hehe, nei sant nok. Men skal være ærlig å si at jeg gruer meg litt til å brake the news, men er vel ikke til å unngå kanskje

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde skremt meg, dessverre. Men hadde jeg først vært betatt eller forelsket i fyren og klar for et forhold med ham, så hadde det absolutt ikke vært en umiddelbar dealbreaker :)

Anonymous poster hash: b2aba...4f0
Skrevet

hehe, nei sant nok. Men skal være ærlig å si at jeg gruer meg litt til å brake the news, men er vel ikke til å unngå kanskje

Hvilken måte inkontinent er du og har du forsøkt å få henvisning til spesialist. Det er ikke normalt dette problemet ditt siden du er ung

Gjest HeiHade
Skrevet

Jeg hadde blitt overrasket, helt klart. Men jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg kunne dumpet noen over det, hvis jeg likte dem ellers.

Skrevet

Hvilken måte inkontinent er du og har du forsøkt å få henvisning til spesialist. Det er ikke normalt dette problemet ditt siden du er ung

Jeg er urininkontinent etter en skiulykke noen år tilbake. Det kan vel best sammenlignes med det som kalles urge inkontinens tror jeg, men er stort sett kun et problem om natten. Har vært i god kontakt og oppfølging med helsevesenet hele veien, men pr. dags dato er det ikke stort mer å gjøre

Skrevet

Jeg er urininkontinent etter en skiulykke noen år tilbake. Det kan vel best sammenlignes med det som kalles urge inkontinens tror jeg, men er stort sett kun et problem om natten. Har vært i god kontakt og oppfølging med helsevesenet hele veien, men pr. dags dato er det ikke stort mer å gjøre

Nocturi er det vel du har da. Ikke urge inkontinens. Så det er ikke mulig for menn å trene opp urinblæra med å stramme lukkemuskulaturen?

Skrevet

Nocturi er det vel du har da. Ikke urge inkontinens. Så det er ikke mulig for menn å trene opp urinblæra med å stramme lukkemuskulaturen?

Jo det gjør jeg kontinuerlig, men skaden er permanent så treningen handler mer om å ikke å bli verre om du skjønner?

Skrevet

Jo det gjør jeg kontinuerlig, men skaden er permanent så treningen handler mer om å ikke å bli verre om du skjønner?

Høres ikke ut som du fikk så mye hjelp av helsevesenet. Jeg hadde ikke funnet meg i å måtte leve med dette om jeg var deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...